Anouk - For Bitter or Worse (2009)

Rock / Pop
Label: EMI

1. Three Days in a Row (4:14)
  2. In This World (4:10)
  3. Woman (3:51)
  4. Lay It Down (3:02)
  5. 8 Years (3:52)
  6. My Shoes (4:28)
  7. Walk to the Bay (3:02)
  8. Today (3:27)
  9. Hold On (3:41)
  10. Lovedrunk (4:14)
  11. Faith in My Moon (5:05)
  12. For Bitter Or Worse (4:15)
avatar van Rudi S
Ja, Herman gaat voor Mod van het jaar
Overigens is het soms wel stom als de reactie op die onzin dan weer wel blijft staan.

Klopt, er is twee keer direct op gereageerd en dat heb ik weggehaald. En later kunnen deze berichten ook wel weer weg.

avatar van Ronald5150
herman schreef:
Slechte poging tot trollen verwijderd (ook bij de andere Anouk-platen) en de user geband.

Bedankt

avatar van janneman
three days in a row ooit voor het eerst gehoord al fietsend van het werk naar huis. ben onderweg even gestopt. Hoorde wel Anouk haar stem maar een compleet andere sound. MoodyBlues productie hoor ik er in en ben langzaamaan helemaal wild geworden van dit album.
Perfect, neen dat niet direct en daarom een 4.5 ster van mij.

avatar van Dibbel
Minder rock, minder rechtvooruit en wat meer soul en blazers.
Maar het klinkt allemaal wat moeizamer allemaal en dat geldt zelfs voor de hit Three Days In A Row.
Toch hoor ik een groeiplaat aankomen en het titelnummer is wel zeer fraai.
Wordt vervolgd sowieso, maar zou toch haar eerste album haar beste blijken?

avatar van Style.Girl
1,0
Na al haar voorgaande albums te hebben geluisterd is er nog steeds geen geweldig album. Vanaf dit album vind ik dat ze haar stijl al behoorlijk heeft aangepast. Ik vind dit album wel beter dan Graduated Fool, maar dat kan ook bijna niet anders. Alleen ''For Bitter And Worse'' vind ik een heel mooi nummer.

Three Days in a Row vind ik ook weer zo'n vreselijk nummer. Toen al en nu nog steeds. Woman heb ik een haat-liefdesverhouding mee. Leuk, maar ook met een irritant sausje erover.