Anouk - For Bitter or Worse (2009)

Rock / Pop
Label: EMI

1. Three Days in a Row (4:14)
  2. In This World (4:10)
  3. Woman (3:51)
  4. Lay It Down (3:02)
  5. 8 Years (3:52)
  6. My Shoes (4:28)
  7. Walk to the Bay (3:02)
  8. Today (3:27)
  9. Hold On (3:41)
  10. Lovedrunk (4:14)
  11. Faith in My Moon (5:05)
  12. For Bitter Or Worse (4:15)
avatar van Rudi S
Ja, Herman gaat voor Mod van het jaar
Overigens is het soms wel stom als de reactie op die onzin dan weer wel blijft staan.

Klopt, er is twee keer direct op gereageerd en dat heb ik weggehaald. En later kunnen deze berichten ook wel weer weg.

avatar van Ronald5150
herman schreef:
Slechte poging tot trollen verwijderd (ook bij de andere Anouk-platen) en de user geband.

Bedankt

avatar van janneman
three days in a row ooit voor het eerst gehoord al fietsend van het werk naar huis. ben onderweg even gestopt. Hoorde wel Anouk haar stem maar een compleet andere sound. MoodyBlues productie hoor ik er in en ben langzaamaan helemaal wild geworden van dit album.
Perfect, neen dat niet direct en daarom een 4.5 ster van mij.