Motorpsycho - Heavy Metal Fruit (2010)

Noorwegen
Label: Rune

1. Starhammer (12:56)
  2. X-3 (Knuckleheads in Space) / the Getaway Special (9:03)
  3. The Bombproof Roll and Beyond (6:01)
  4. Close Your Eyes (3:39)
  5. W.B.A.T. (9:43)
  6. Gullible's Travails Pt. I-IV (20:42)
avatar van crosskip
itchy schreef:
Geen idee, maar zou zo rond de 6 euro moeten liggen voor één cd. Ik denk dat als je de order invoert maar niet bevestigd, het wel te weten komt.

Verzendkosten voor 2x 2LP en 1 10" zijn uiteindelijk 8 euro, dus dat valt goed mee Nu nog kijken of mijn portemonnee deze bestelling wel zo leuk vindt =p

avatar van itchy
Kijk ook goed naar de prijs-kwaliteitverhouding, die laatste is nl dik in orde

avatar van crosskip
itchy schreef:
Kijk ook goed naar de prijs-kwaliteitverhouding, die laatste is nl dik in orde

Haha, dat weet ik wel zeker, maar ik ben ook maar een arme student

Berichten verplaatst naar Motorpsycho

Misterfool
Heerlijke plaat van Motorpsycho met een 70's space/ jazzrock vibe. Hoogtepunt zijn de twee openingsnummers. Aanstekelijke riffs die uitnodigen om te gaan airgitaren en heerlijke spacy keyboardspel. Met Close your eyes ook nog een heel mooi (relatief) ingetogen nummer. Ja, de 4.5* die ik hieraan heb toegekend, zijn zeker verdiend.

avatar van popstranger
Wat is Gullible's Travails Pt I-IV een ongelooflijke goudklomp; 20 minuten gewoonweg genieten…

avatar van Leptop
Hmmmm.....interesse is gewekt. Komt op het lijstje.

avatar van Chris de Graaf
Ook weer op vinyl te krijgen via Rune Grammofon lees ik net in de nieuwsbrief. Weliswaar niet met triple gatefold maar toch.

avatar van namsaap
Chris de Graaf schreef:

Inmiddels via Stickman ook als triple gatefold verkrijgbaar.