AC/DC - If You Want Blood You've Got It (1978)

Australiƫ
Label: ATCO

1. Riff Raff (5:59)
  2. Hell Ain't a Bad Place to Be (4:10)
  3. Bad Boy Boogie (7:27)
  4. The Jack (5:50)
  5. Problem Child (4:37)
  6. Whole Lotta Rosie (4:08)
  7. Rock 'n' Roll Damnation (3:40)
  8. High Voltage (5:05)
  9. Let There Be Rock (8:32)
  10. Rocker (3:12)
avatar van Jowanotti
buizen schreef:

Serieus?! Dus dat waren de beoogde slachtoffers?

Malcolm Young is zeker ook triest. Dementie --> maar ook een lange alcoholverslaving achter de rug. Vind het niet meer triest dan Phil Rudd, de drummer op dit album en die tientallen jaren de beroemde steady drums verzorgde.

Maak er maar Korsakov van. Dat is uiteindelijk ook een soort van dementie door jarenlang drankmisbruik. Het had alleszins geen invloed op zijn retestrakke ritmegitaar. Malcolm was de motor achter AC/DC

avatar van ricardo
Jowanotti schreef:

Hahaha, Down Pavement Blues
Pfff dit is 7 jaar geleden! Die goeie ouwe tijd. Ik kwam zelfs tot 37.29 in 2015 op de 10 km, maar toen zonder muziek op, en zonder op mijn snuit te gaan!

Deze plaat heb ik al jaren niet meer afgespeeld, zal hem nog eens opzetten, en kijken of ik nog steeds een leuke tijd erop kan lopen

avatar van Jowanotti
ricardo schreef:

Ik ben hier nog maar van deze week, door een toevalligheid. Leuke site.
Ik kon het niet laten een flauwe grap te maken over je loopprestaties.

Take care en prettig weekend!

avatar van i-mac
Mag ik 10 geven? Wat is dit toch een schitterend album. heb er net weer een potje headbangen op zitten. En mijn stem is een heel stuk minder.