Prince - 20Ten (2010)

Funk / Pop
Label: NPG

1. Compassion (3:57)
  2. Beginning Endlessly (5:27)
  3. Future Soul Song (5:08)
  4. Sticky Like Glue (4:46)
  5. Act of God (3:13)
  6. Lavaux (3:03)
  7. Walk in Sand (3:29)
  8. Sea of Everything (3:49)
  9. Everybody Loves Me (4:08)
  10. Laydown (3:07)
CHIEP (crew)
Zit op 10 juli gratis bij Het Nieuwsblad.

avatar van Aurum
Allemachtig, wat een verschrikkelijke hoes!

Nicci
Iemand een idee hoe dit album in Nederland weggegeven wordt?

Huh? Een nieuwe Prince? Ik ben er blijkbaar niet erg meer mee bezig.

avatar van barrett
Hier kijk ik naar uit... Hopelijk zitten er weer adembenemende stukjes muziek tussen...

Hier zingt Patti Labelle Purple Rain: YouTube - Patti Labelle Purple Rain

Prince staat in het publiek en geniet. Tevens draagt hij kleding met....jawel......deze albumhoes (vreselijk, maar heeft de man ooit een mooie hoes uitgebracht?)

Nicci
Jazeker wel. Ik vind dit soort hoezen overigens wel aardig. In de stijl van Chocolat invasion.

avatar van thelion
Een nieuwe Prince, altijd interesant zeker de laatse paar jaar.

beaster1256
en naar het schijnt grijpt prince terug naar de stijl van 1999 en purple rain , hij zou zelfs ouwe instrumenten van toen weer van stal gehaald worden en volgens een journalist van het nieuwsblad die hem een GANSE DAG mocht in zijn studio zijn en de tapes hoorde met een door Prince zelf op zijn kop geplaatste koptelefoon werd de journalist overwelmd door de fantastische muziek die hij hoorde !!!

dus allen het nieuwsblad kopen op 10 juli want de plaat zal niet in de handel komen en ook niet meer via internet waarvan Prince zei dat het internet periode volledig gedaan is en passé ,

beaster1256
wat hij met die titel weer wil zeggen , daar begrijp ik dus geen tap van !

avatar van barrett
beaster1256 schreef:
wat hij met die titel weer wil zeggen , daar begrijp ik dus geen tap van !

... dat het album in 20Ten is uitgebracht...wsl?

beaster1256
ach ja , hoe kon ik zo stom zijn , uiteraard het jaartal 2010 , nu ben ik mee !
cheers barrett

Nicci schreef:

Zou het net gezegd hebben. Leuke cover!

beaster1256 schreef:

Ik zal iemand moeten regelen dat voor mij te doen vrees ik: ben dan op vakantie, en om later torenhoge bedragen op ebay te betalen vertik ik (dan maar pindakazen, jammer dan).

edit: toch gaan er geruchten dat Warner Bros het misschien gaat uitbrengen.... merkwaardig genoeg zijn oude label.

CHIEP (crew)
Er zijn voorlopig enkel gegevens bekend over een Europese release, maar het lijkt mij zeer onrealistisch dat deze plaat in Amerika niet verkrijgbaar zal zijn.

Stijn_Slayer
En wat nou als ik in Nederland Le Monde of Het Nieuwsblad aanschaf?

avatar van Shelter
1,5
Prince maakt eigenlijk nooit slechte albums, dus altijd het proberen waard. Overigens vind ik de hoes echt ronduit lelijk.

madonnagirl3
10 JULI ben ik bij het concert, in Werchter, dus ben benieuwd of hij dan die nieuwe liedjes gaat doen.. verwacht het wel.

avatar van kaztor
Is dit straks ook nog te krijgen bij een Nederlands dagblad?
(Of zijn we daar te 'gewoon' voor?)

Voorheen had Prince wel wat met ons land maar die liefde schijnt over te zijn gezien zijn concerten en keuze van dagbladen

beaster1256
maar jullie hebben veel betere voetballers , maar we wijken af !

Tonight I'm Gonna Party Like It's 2010.

De huidige verdeellijst:
France 8 July 2010 Courrier International
United Kingdom 10 July 2010 Daily Mirror & Daily Record
Belgium 10 July 2010 Het Nieuwsblad & De Gentenaar
Germany 22 July 2010 Rolling Stone
United States tbc Warner Bros. Records

beaster1256
ja, en het straftse is , te koop in de losse handel , maar ik heb een abonnement op het nieuwsblad en dan krijg ik die niet omdat ik dan weeral moet bellen overdag , maar dan slaap ik , ik ben nachtwaker 12 uur iedere dag , ook doen ze al jaren een speciale gift aan degene die aan de belgische kust verblijven en de krant los kopen , een palm een gratis biertje iedere dag bij aankoop van de krant ( 2 maanden lang ) ook dit gaat mijn neus voorbij , dus ik heb zojuist gemails met die problemen en heb mijn abonnement opgezegd , de leuteraars , ach om van te balen zoals die hollanders dat zo goed kunnen zeggen !

beaster1256
maar we wijken weer af mensen , toch !!!

Stijn_Slayer
Zuur, pa en m'n broertje gaan 9 juli naar Frankrijk, anders konden ze daar Le Monde halen de 8e.

Ik vrees dat ik de 10e allerlei plekken af zal moeten gaan (supermarkt, station, boekwinkels, etc.) in de hoop het Nieuwsblad, de Gentenaar, de Daily Mirror of de Daily Record aan te treffen, en dan hopen dat er ook een exemplaar bijzit...

Wordt een druk dagje.

beaster1256
stijntje laat maar , ik heb een abonnement op het nieuwsblad maar krijg er ook geen of je moet een telefoon plegen naar het nieuwsblad om te bzeggen waar je hem wilt afhalen , in welke standaardboekhanden en in welke stad , ik koop het nieuwsblad gewoon in de winkel met de cd van prince en zeg mijn abonnement op , de zeikerds , als je wil koop ik 2 x het nieuwsblad in de winkel , en zend de jouwe gewoon op naar je adres , dus geen drukke dag voor jou , t'is al warm genoeg !!!

gewoon omdat ik respect voor je heb ,

heb verleden week ergens gelezen van je " beaster for president !!! "

dat vond ik zo mooi dat ik een halve nacht hier " high " rondgelopen heb !!!!

avatar van kaztor
Een zaak als Bruna, zou die ook Belgische nieuwsbladen verkopen?
Ze importeren doorgaans wel een hoop...

avatar van Kill_illuminati
Mooi een nieuwe Prince maar wordt die echt zo moeilijk verkrijgbaar?

Father McKenzie
3121 was zijn laatste goede plaat, ik heb geen hoge verwachtingen, maar we zien wel.... wie weet kan hij nog eens een plaat vol stomende funk afleveren en wint Nederland zondag van Spanje, dat zouden dan twee zomermirakelen zijn op korte tijd...

Zaterdag maar eens het Nieuwsblad kopen!