Limp Bizkit - Gold Cobra (2011)

Label: Interscope

11. 90.2.10 (4:18)
  12. Why Try (2:51)
  13. Killer in You (3:46)
  14. Back Porch * (3:22)
  15. My Own Cobain * (3:40)
  16. Angels * (3:21)
  17. Middle Finger * (4:27)

met Paul Wall

18. Los Angeles * (3:26)
  19. Combat Jazz * (2:37)

met Raekwon

Hier kijk ik nou naar uit!
Shark Attack en Why Try zijn echt gruwelijk vet!

avatar van Marsvin
Return of NU-METAL?

avatar van Game
Ik kan nergens de bevestiging lezen dat The Game op dit album komt, zou wel erg vet zijn.

avatar van Ducoz
Oh, hij bestaat dus toch! Ben benieuwd wat ze er nu van bakken... cover art is weer typisch NU-Metal.. zag ze op pukkelpop, live was het wel geinig

Marsvin schreef:
Return of NU-METAL?

Ik hoop gewoon op wat typisch hersenloze feestnummers. Liefst geen serieus gedoe, dat gaat hen niet af.

avatar van BB King
Shotgun is weer erg vet, ben zeer benieuwd naar de rest !

avatar van Noere
bennerd schreef:

Lol kijk naar die albumcover en die titels, dan weet je genoeg. Dit is echt zo heerlijk knullig, ik hou nu al van dit album.

avatar van TheLegacy
Ben erg benieuwd hiernaar!

avatar van Ducoz

nee hoor, ik kan hem alleen maar pre- orderen met de cover die hier op Mume word aan gegeven.
Dus ik denk dat je dan geluk hebt

avatar van Game
Ik hoop het maar, er komen verschillende versies (Deluxe etc. etc.) dus er zullen wel meer covers zijn.

avatar van Ducoz
Dan zal de gene die jij poste wel op de deluxe staan! Denk ik

Noere schreef:

Inderdaad Shotgun gaat knallen.

avatar van TheLegacy
Echt lelijk dat lettertype van limp bizkit op die "nieuwe" cover

avatar van kaztor

Nou kan ik al geen enkele fraaie Limp Bizkit-cover opnoemen, maar dat moet zo'n beetje de allerergste cover ooit zijn. Drie lelijke, semi-naakte vrouwen die hun tong uitsteken, een aapje achter een boom die in z'n neus zit te peuteren, een schip en een hongerige cobra. Ik weet niet van welke celebrity-drugs Fred Durst vandaag de dag zit te snoepen, maar verontrustend is het wel.

Komt daarbij nog de muziek en je hebt de flop van 2011 te pakken.

avatar van king_pin
alsof de album hoes iets over kwaliteit zegt... niet dat ik zit te wachten op dit album hoor maar een beetje objectiever dan dat mag wel hoor kaztor

avatar van kaztor
Over objectiviteit heb je zeker gelijk, maar het gaat hier over een band waarmee je je jaarsalaris kunt inzetten op de gok dat ze geen nieuwe invalshoeken op zullen zoeken, maar zullen blijven hangen in egocentrisch macho-gejammer over beukmuziek dat al dik tien jaar over de gangbaarheidsdatum is. Een soort van Nickelback, BZN of -een band die me met hun sound weer wél ligt- AC/DC betreft creativiteit.

Een tijdje terug weer die Who-cover van hun gehoord, Behind Blue Eyes, met die 'L-I-M-P, say it: Bizkit!' in het midden, dan weet ik weer dat ik er gewoon geen hoop op kan hebben.

Dat gezegd hebbende wil ik wel kwijt dat de eerste twee albums beslist hun momenten hebben, dus misschien valt Pasen en Pinksteren binnenkort eens op één dag....

avatar van TheLegacy
Kaztor, je verwacht toch ook niet ineens dat ze een hele nieuwe weg ingeslagen zijn hè?!
Want dat kan ik je zo ook wel vertellen, gewoon verstand op nul muziek is dit.

avatar van TheLegacy
Oja, Game, je had gelijk over de cover. Dat gaat inderdaad de standaard cover worden, geen idee hoe de deluxe eruit ziet.

avatar van TheLegacy
Gold Cobra (het nummer, niet het album) is nu te beluisteren: Listen to the new single “Gold Cobra” - thearmpit.net

avatar van Game
Ik ben blij dat Limp Bizkit niet is veranderd zoals Linkin Park, die ook van dezelfde generatie komen. De nieuwe dingen van LP vind ik wel goed, maar bij LB passen dat soort nummers natuurlijk niet.
Ik zie Fred Durst al staan met een strak leren jasje en andere designer bullshit
Gewoon weer het petje met de skate schoenen en keihard rocken

bennerd
Helemaal mee eens. Limp Bizkit moet gewoon de knallende guilty pleasure van het jaar uitbrengen, geen geneuzel maken of serieus beginnen doen. Daar falen ze sowieso in.

Benieuwd of ze het nog kunnen, hele slechte platen maken

avatar van MJ_DA_MAN
Op Wiki staat een andere cover...

avatar van Rhythm & Poetry
Lisa Lampanelli. Dat is een geniale bitch.

avatar van Don Cappuccino
Die hoes die Game heeft gepost is echt oerlelijk, ik hoop dat het die wordt die hier staat.

Ik kijk hier eerlijk gezegd best wel naar uit. De nummers die ik heb gehoord klinken erg lekker en zijn... Limp Bizkit. Vooral complimenten voor John Otto en Sam Rivers, een supergoede ritmesectie!

avatar van TheLegacy
heerlijk ook weer om die intelligente teksten te horen op shotgun
"woke up in the morning in the county jail and i can't remember yesterday that well" of "you gotta plant a lot of seeds, for your weed to grow"

Nee het tekstschrijven op niveau is nie door Durst uitgevonden

Haat liefde mbt bizkit, tis idd ongelooflijk debiele en domme muziek, maar wel lekkere domme, bij vlagen

avatar van Ploppesteksel
Het is vooral de factor Fred Durst natuurlijk die het lachwekkend maakt. Muzikaal vind ik het af en toe best sterk of gewoon vet (die riff van Break Stuff bv.); toch wel de leukste "nu-metalband" die bestaat, al gebiedt de werkelijkheid mij te zeggen dat de concurrentie vrij beperkt is.

avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
Het nieuwe lettertype van de groepsnaam ziet er wel zéér amateuristisch uit.