Red Hot Chili Peppers - I'm with You (2011)

Label: Warner Bros.

1. Monarchy of Roses (4:12)
  2. Factory of Faith (4:20)
  3. Brendan’s Death Song (5:38)
  4. Ethiopia (3:50)
  5. Annie Wants a Baby (3:40)
  6. Look Around (3:28)
  7. The Adventures of Rain Dance Maggie (4:42)
  8. Did I Let You Know (4:21)
  9. Goodbye Hooray (3:52)
  10. Happiness Loves Company (3:33)
  11. Police Station (5:35)
  12. Even You Brutus? (4:01)
  13. Meet Me at the Corner (4:21)
  14. Dance, Dance, Dance (3:45)
  15. Strange Man * (3:38)
  16. Long Progression * (4:00)
  17. Magpies on Fire * (3:44)
  18. Victorian Machinery * (4:06)
  19. Never Is a Long Time * (2:47)
  20. Love of Your Life * (4:05)
  21. The Sunset Sleeps * (4:00)
  22. Hometown Gypsy * (3:57)
avatar van devel-hunt
Schnee schreef:

kopieergedrag?

Zeker , mensen praten elkaar soms zonder dat ze zich ervan bewust zijn na. Net schapen.
mooie top 10 heb je overigens.

WPE
Hoe zal ik het omschrijven? Een gemiddeld album, niet overdreven. Maar...het klinkt op zich prima, het zijn goed in het gehoor liggende nummers met zo nu en dan een stevig randje. Laat ik het zo zeggen: ze spelen op veilig met dit album

avatar van dynamo d
Prima album maar dan moet je wel het fenomenale Victorian Machinery meerekenen. Amazing bonus track op de Australian Tour Edition. Dat nummer blaast je weg, een soort combi van RHCP en grunge.

avatar van Funky Bookie
Minste album van de heren. Ik heb er geen moeite mee dat ze meer naar pop zijn geschoven, maar het is duidelijk niet echt mijn ding meer.

dynamo d schreef:

Deze track staat op de EP Magpies On Fire / Victorian Machinery van 2012 die niet op MuMe staat.