Meshuggah - Catch Thirtythree (2005)

4,03

Zweden
Label: Nuclear Blast

1. Autonomy Lost (1:41)
  2. Imprint of the Un-Saved (1:36)
  3. Disenchantment (1:44)
  4. The Paradoxical Spiral (3:12)
  5. Re-Inanimate (1:04)
  6. Entrapment (2:29)
  7. Mind's Mirrors (4:30)
  8. In Death - Is Life (2:02)
  9. In Death - Is Death (13:23)
  10. Shed (3:34)
  11. Personae Non Gratae (1:47)
  12. Dehumanization (2:56)
  13. Sum (7:18)
124 BERICHTEN 2 MENINGEN

Jav-
geplaatst: 4 mei 2014, 00:32 uur [permalink]
Don Cappuccino schreef:
CD of vinyl? Op CD is hij bij de bekende platenzaken sowieso te bestellen voor ongeveer een tientje, op vinyl is hij niet verkrijgbaar.
Op CD, het liefst in een digipak-uitgave. Kan me alleen goed voorstellen dat die niet meer beschikbaar zijn, als ze er ooit al waren.

Bedankt, Nicolas!

avatar van Mindscapes

geplaatst: 4 mei 2014, 01:37 uur [permalink]
Jav- schreef:
Bedankt, Nicolas!
Haha, ik heb nog even op die link geklikt en de prijs is gezakt naar 9,89 euro. Hopelijk had je nog niet besteld 😉

geplaatst: 4 mei 2014, 15:53 uur [permalink]
Catch Thirtythree is wel degelijk verkrijgbaar geweest op LP, alleen zijn het picture discs. Niet echt geschikt om af te spelen dus vanwege de matige kwaliteit.
Digipack versies zijn er voor zover ik op Discogs.com kan zien nooit geweest, maar ik zie de cd al voor een paar euro staan bij sommige resellers:
Meshuggah - Catch Thirtythree at Discogs

avatar van ASman
geplaatst: 28 mei 2015, 09:37 uur [permalink]
Over Meshuggah kan je het best zo weinig mogelijk gezever over verkopen, het is echt iets wat je moet ervaren. Het duurt een tijdje voordat je erin komt -althans, dat was voor mij het geval- maar eenmaal als je erin zit, geraak je er moeilijk terug uit. Hun sound geeft een beetje het gevoel alsof je een DMT trip beleeft en tijdens die trip word je ergens op een afgelegen industrieterrein beenhard in elkaar getrapt. En toch geniet je van iedere trap 😄