Het Zesde Metaal - Ploegsteert (2012)

Belgiƫ

5. Vanonder (2:55)
  6. Verhus (5:16)
  7. In de Plaaster (4:23)
  8. Ge Zwiegt (4:33)
  9. Oe Est Meuglijk (4:04)
  10. Benauwd (6:15)
  11. Met Drie (3:40)
avatar van Edgar18
Als deze regel van Blof of Volumia was geweest had ie op de snijtafel gelegen.

avatar van stoepkrijt
Edgar18 schreef:
Als deze regel van Blof of Volumia was geweest had ie op de snijtafel gelegen.
Dat zou best eens kunnen, al zegt dat denk ik meer over de reputatie van Bløf en Volumia dan over de zin zelf. En het zegt natuurlijk iets over de mensen achter die snijtafel.

Wat mij betreft behoren de eerste drie albums van het Zesde Metaal tot het schoonste wat er de afgelopen 2 decennia is gemaakt

avatar van Niek
Ik keek hier erg naar uit maar kom na enkele luisterbeurten niet verder dan een krappe 3,5. Af en toe mooie instrumentale stukken maar het gros bestaat uit prima luisterliedjes waarvan de tekst niet te verstaan is. Allemaal niks mis mee maar het raakt me nergens. Dat het een soort van Nederlands is helpt ook niet. Valt tegen dus