Sean Price - Monkey Barz (2005)

Label: Duck Down

5. Heartburn (4:03)
  6. Shake Down (3:53)

met Starang Wondah en Steele

7. Mad Mann (3:46)
  8. Brokest Rapper You Know (1:35)
  9. Boom Bye Yeah (3:14)
  10. I Love You (Bitch) (3:20)
  11. Bye Bye (3:41)

met Buckshot

12. Spliff 'n Wessun (2:58)

met Ruste Juxx

13. Jail Shit (3:25)

met Rock

14. Monkey Barz (3:17)
  15. Slap Boxing (3:29)

met Rock en Ruste Juxx

16. Rising to the Top * (5:03)

met Agallah

avatar van leatherhead123
Ik ben ook positief verrast . Sean Price's teksten zijn geen lyrische hoogstandjes ofzo, maar ik vind ze vaak wel lollig. Verder gewoon wel een aardige rapper, niet meer en niet minder. Qua productie vind ik dit echter een van de beste platen van de 21ste eeuw. Vooral union head is echt geniaal. 4*

avatar van Flipm0de
Ik vind juist dat Sean P veel meer dan een aardige rapper is als het op teksten aankomt. Zijn weinig MCs die zoveel humor in hun teksten kunnen stoppen. Hoort gewoon in het rijtje MF Doom, Redman, en Ludacris.

avatar van lowieke
Flipm0de schreef:

avatar van Flipm0de
lowieke schreef:

Dit vind ik een forse uitspraak! Ik ga me er aan wagen

Heel ander type rapper als degene die ik noemde, maar P is vooral op zijn eerste twee solo albums hilarisch.

avatar van Elohim
lowieke schreef:

Dit vind ik een forse uitspraak! Ik ga me er aan wagen
Hoewel ik zelf Redman en Ludacris (met name dan toch Luda) in dat rijtje niet zou durven noemen, is Sean zeker op dit album de vergelijking met Doom waardig.

avatar van Nr.4
Dit album de afgelopen dagen veel gedraaid, zet 'm nu weer op. Rust in vrede voor deze king.

avatar van Nr.4
Buiten dat het nog altijd keihard klinkt is dit voor mij een van de grappigste platen ooit. Gaat amper een Sean Price verse voorbij of er verschijnt weer een grote glimlach. Baas.