A$AP Rocky - Long. Live. A$AP (2013)

Label: RCA

1. Long Live A$AP (4:50)
  2. Goldie (3:12)
  3. PMW (All I Really Need) (3:55)

met ScHoolboy Q

4. LVL (3:40)
  5. Hell (3:52)

met Santigold

6. Pain (3:53)

met OverDoz

7. Fuckin' Problems (3:54)

met 2 Chainz, Drake en Kendrick Lamar

8. Wild for the Night (3:30)

met Skrillex

9. 1Train (6:12)

met Action Bronson, Big K.R.I.T., Danny Brown, Joey Bada$$, Kendrick Lamar en Yelawolf

10. Fashion Killa (3:56)
  11. Phoenix (3:54)
  12. Suddenly (4:31)
  13. Jodye * (4:21)
  14. Ghetto Symphony * (3:58)

met A$AP Ferg en Gunplay

15. Angels * (3:48)
  16. I Come Apart * (3:37)

met Florence Welch

17. Pretty Flacko [Remix] * (4:17)

met Gucci Mane, Pharrell en Waka Flocka Flame

bennerd
Is in de maak en er is al een single uitgekomen. Ik hoop dat het er ergens in het najaar komt.

2 juni komt hij uit

bennerd
Beter.

avatar van Arrie
Rein32 schreef:
Heeft iemand al iets gehoord over een nieuw album?

Toevallig is er vandaag een nieuwe single uitgebracht, met Rod Stewart (een sample) en Miguel. Ben even de titel kwijt.

Titel van de single: Everyday.. met niet alleen medewerking van Rod Stewart en Miguel maar ook van Mark Ronson... en in zijn geheel te beluisteren

avatar van Johnny Marr
Wablief? A$AP Rocky en Rod Stewart? Dat had ik nu echt niet zien aankomen, ben benieuwd.

Wees niet bevreesd (hi, hi), het is slechts een sample van een verrassend mooie combinatie... het origineel van In a Broken Dream is echter nog zoveel prachtiger.... niemand lijkt hier van ene Rod te houden (althans niet hardop) maar dit is nou echt een nummer met gezonde kippenvel... en deze Schot heeft die meer gezongen en/of gemaakt

avatar van jordidj1
Ik vind dit toch wel een lekker album. Geen enkele track verveelt, zelfs de track met Skrillex stoort mij niet.

Absolute topper op dit album is natuurlijk 1Train, heerlijke track met puike gastoptredens.

avatar van Niek
Begint erg lekker maar kakt daarna hard in. Bij Wild for the Night ben ik geneigd af te haken. Die zware stem is even leuk maar wordt veel te veel ingezet en begint me op een gegeven moment aardig de keel uit te hangen. Bij 1Train wordt het weer iets interessanter maar te weinig om het album naar een voldoende te tillen.