Bon Iver - 22, A Million (2016)

3,58

Folk / Electronic
Label: Jagjaguwar

1. 22 (OVER S∞∞N) (2:48)
  2. 10 D E a T H B R E a S T ⚄ ⚄ (2:24)
  3. 715 CR∑∑KS (2:12)
  4. 33 “GOD” (3:33)
  5. 29 #Strafford APTS (4:05)
  6. 666 ʇ (4:12)
  7. 21 M◊◊N WATER (3:08)
  8. 8 (Circle) (5:09)
  9. ____45_____ (2:46)
  10. 00000 Million (3:53)
317 BERICHTEN 10 MENINGEN
avatar van meneer

geplaatst: 4 januari, 08:22 uur [permalink]
Leuke lijst waar Bon Iver zeker een mooie plek in heeft verdiend.

Ik vond op de site nog een andere zeer interessante lijst: The 25 Worst Albums of 2016 - Album of The Year - albumoftheyear.org

Het ook waard om eens aandachtig door te lezen 😄

avatar van Johnny Marr
geplaatst: 4 januari, 16:56 uur [permalink]

Oh nee 😱 Ik had kaartjes... Wat een vreselijk slechte start van het jaar zeg! 😠 Hopelijk zijn de persoonlijke redenen niet al te ernstig...

avatar van coldwarkids
geplaatst: 4 januari, 21:52 uur [permalink]
Als het niet al te ernstig is zeg je niet je hele tour af! Klote zeg! Weg leuk vooruitzicht!

geplaatst: 4 januari, 23:49 uur [permalink]
Ik had ook kaartjes, ik heb nog nooit zo erg naar iets uitgekeken 🙁

avatar van sj0n88
geplaatst: 5 januari, 16:16 uur [permalink]
Ai, dat is pijnlijk. Dit concert stond in eerste instantie ook nog bij mij op het lijstje, maar heb er toch van afgezien omdat ik dit album beduidend minder vind dan zijn vorige werk. Wel een paar mooie momenten, maar met het overgrote deel van de tracks kan ik niet zo veel. Tegenvaller.

avatar van meneer

geplaatst: 5 januari, 18:42 uur [permalink]
Volgens mij is dit wel een 'goed makertje' van dat wat in Vredenburg had moeten gebeuren:

Bon Iver: Full Concert | NPR MUSIC FRONT ROW - YouTube - m.youtube.com

geplaatst: 5 januari, 23:07 uur [permalink]
meneer schreef:

Bon Iver: Full Concert | NPR MUSIC FRONT ROW - YouTube - m.youtube.com

Dit maakt het stiekem nog triester, wat een top show 🙁

geplaatst: 5 januari, 23:08 uur [permalink]
sj0n88 schreef:

Het is echt mijn favoriete album ooit 🙁

avatar van sj0n88
geplaatst: 6 januari, 09:39 uur [permalink]
Bijzonder, als ik afga op je top-10 ben je voor de rest ook absoluut geen fan van Bon Iver 😉

geplaatst: 6 januari, 11:33 uur [permalink]
sj0n88 schreef:

Haha, dat is mijn top tien als in favorieten, maar ik kan wel onderscheid maken in kwaliteit. Ik ben nog niet zo oud en verdiep mij nu in muziek en films, maar er staan veel albums in die mij deze kant op hebben gestuurd.

avatar van philtuper
geplaatst: 10 januari, 14:24 uur [permalink]
davidlovesfolk schreef:

Zou ik zeker ook deze proberen, of deze en anders deze wel. Zouden stuk voor stuk zomaar in je straatje kunnen passen. Trouwens, deze klassieker mag in geen enkele platenkast ontbreken...

geplaatst: 11 januari, 00:32 uur [permalink]
philtuper schreef:

Ga ik doen, en pls probeer 22, a million nog eens uit. Echt beste plaat dit jaar.

avatar van philtuper
geplaatst: 11 januari, 17:05 uur [permalink]
Haha! Volhardend type ben je, hè davidlovesfolk? Mijn beste plaat van 2016 ís en blijft deze. Daar verander zelfs jíj niks meer aan. Mijn beste Bon Iver vind je terug in mijn top 10. 😉

avatar van harm1985
geplaatst: 11 januari, 23:23 uur [permalink]
Ik had niet genoeg platen om een top 10 te vullen anders had deze na Nachtlicht op 2 gestaan. Vind dit écht een goede plaat. Teens of Denial bijvoorbeeld kan ik daarentegen nog niet veel mee.

Naar Nick Cave ben ik ook zeer benieuwd!

geplaatst: afgelopen donderdag om 00:04 uur [permalink]
philtuper schreef:

Die staat bij mij ook met trots in mijn platen kast, gelukkig staan ze 1e en 2e plaats dit jaar voor kritieken.

geplaatst: afgelopen donderdag om 00:05 uur [permalink]
harm1985 schreef:

Naar Nick Cave ben ik ook zeer benieuwd!

Skeleton Tree is echt geweldig.