Avril Lavigne - The Best Damn Thing (2007)

Canada
Label: RCA

1. Girlfriend (3:47)
  2. I Can Do Better (3:15)
  3. Runaway (3:48)
  4. The Best Damn Thing (3:09)
  5. When You're Gone (4:00)
  6. Everything Back But You (3:02)
  7. Hot (3:23)
  8. Innocence (3:52)
  9. I Don't Have to Try (3:17)
  10. One of Those Girls (2:55)
  11. Contagious (2:09)
  12. Keep Holding On (4:06)
  13. Alone * (3:15)

met Travis Barker

14. I Will Be * (3:59)
  15. Girlfriend [Dr. Luke Remix] * (3:24)

met Lil' Mama

Tweede single wordt of I Can Do Better of When You're Gone.

avatar van rOomijsjje
christinafan schreef:
Tweede single wordt of I Can Do Better of When You're Gone.

Dan klopt dus de tracklist die hier staat niet
ik denk dat de tracklist die AvRiL*AsHLEe*fan zei
dan klopt, omdat de tracklist ook geen 18 nr's schijnt te hebben..

rOomijsjje schreef:

Dan klopt dus de tracklist die hier staat niet
ik denk dat de tracklist die AvRiL*AsHLEe*fan zei
dan klopt, omdat de tracklist ook geen 18 nr's schijnt te hebben..

Waarschijnlijk klopt hij inderdaad, want ik heb hem nu ook nog op amazon.com zien staan (Bij een reactie van iemand op de CD)

Na I Can Do Better, Girlfriend, Everything Back But You en When You're Gone is ook al een stukje uitgelekt van Alone, hoewel dit lied waarschijnlijk niet op de plaat komt.

avatar van rOomijsjje
AvRiL*AsHLEe*fan schreef:

Jep, die klopt! via avril's myspace wordt je ook doorgestuurd naar amazon.com voor haar cd!
er komt ook een CD/DVD Deluxe Limited Edition uit van
The Best Damn Thing..

rOomijsjje schreef:

er komt ook een CD/DVD Deluxe Limited Edition uit van
The Best Damn Thing..

Zo kwam ik inderdaad ook op sonymusicstore.com (word je ook naar doorverwezen)

AvRiL*AsHLEe*fan
Hoe kan trouwens iemand maar 0,5* geven, terwijl de CD nog niet uit is! Dat vind ik nou echt stom! Waarschijnlijk alleen maar omdat diegene Girlfriend niet leuk vind!!
(...)

Of gewoon een Avril hater is.

avatar van 2 nite 4
ik vind girlfriend gewoon really bad en hoofdpijn en I Can DO better hetzelfde ik vind tot nu toe alleen Keep Holding on wel mooi klinken
De andere alleen maar geschreeuw ik verwacht niet zoveel van deze album ik begin met 0,5 ik denk niet dat er betere songs zijn dan Keep Holding on

2 nite 4 schreef:

Hmm.. Je hebt het hele album nog niet eens beluisterd, slechts een aantal tracks? En dan meteen al een 0,5 stemmen, die stem telt dus niet ..

AvRiL*AsHLEe*fan
nee, ik zou je stem maar verwijderen!! (toch geen geldige stem) trouwens arjan ook

AvRiL*AsHLEe*fan schreef:

Maak je je daar nou maar niet druk om ..
2 Keer een 0,5 maakt echt niet uit, elk album heeft ''haters'', en 0,5 'stemmers! En Avril Lavigne dus ook, de echte ''fans'' stemmen meestal toch wel hoog

Een aantal weken geleden zei ik dat ik Girlfriend een kut lied vondt, maar ik heb laatst die videoclip gezien, en begin het nummer ook nog leuk te vinden!

Under my skin klonk tenminste nog volwassen maar met 'Girlfriend'.. Grow up! :[

AvRiL*AsHLEe*fan
Heb de singel van Girlfriend toch maar gekocht omdat Alone erop staat, echt vet nummr!!
Veel beter dan Girlfriend!!

AvRiL*AsHLEe*fan
Alone is nu trouwens helemaal te zien op youtube, klik hier, echt héél goed nummer!!

*Laura*
Ik vond dat ze met "Under my skin" echt in de goede richting geëvolueerd was, maar Girlfriend is echt wel een leeghoofdig en kinderachtig nummer.

hehe avril die is wel mooi STEM wordt 3 nu ben benieuw naar de andere numers

Hmm.. Zo te zien heb jy al aardig wat nieuwe Avril nummers, waar heb je die weg dann? Album gelekt?

Welke bedoel je?? Als je Alone bedoeld, die komt niet op haar CD waarschijnlijk
Of bedoel je When You're gone, I can do better, Everything Back But You of Keep Holding On??

typisch gemaakte artieste....
naja was ze al op haar eerste album eigenlijk, dus waarom zaag ik eigenlijk :s, naja fake rock/punk is in zeker

avatar van Ploppesteksel
Girlfriend is ronduit belachelijk nummer.

Waarom kon Avril het niet houden bij de stijl van 'Complicated' ?

keep holding on echt mooi i feel like lucky when i listen this song

ja lol en girlfriend mag de pot op echt belachelijk girlfriend! girlfriend vandaar krijg ik alleen maar koppijn

lol

avatar van 2 nite 4
nummer 8-11-12 zijn alleen mooi de rest vind ik zelf voor typish meiden als dit het album laat ik 3 staan of een 2,5 zal et niet weten want ik vind maar 3 nummers goed waarvan 1 zeker mooi is de anders songs echt irritant hoe ik als eerst dacht

keep holding on echt mooi i feel like lucky when i listen this song

- Contagious

Slecht :

- Girlfriend

avatar van 2 nite 4
under my skin vind ik tot nu toe het beste album echt much better then this one

avatar van swoon
Ik vind girlfriend alleszins het irritantste nummer van het jaar tot nu toe. Het lijkt net ofdat Avril terug van het heel begin begint. Ik dacht dat ze ondertussen wat volwassener zou zijn geworden.

Het album net gehoord en het was maar goed ook, want anders zou het een regelrechte miskoop geweest zijn.
De meeste nummers zijn in de stijl van Girlfriend en dat vind ik erg teleurstellend.
Under My Skin was een volwassener album na Let Go, maar deze Best Damn Thing is verre van The Best Thing.

Amper drie nummer halen het niveau van UMS, When You're Gone, Innocence en Keep Holding On, de rest is van een belabberd niveau, erg schreeuwerig en het komt nogal kinderachtig over. Best jammer, want ik heb Avril altijd wel graag gehoord, maar dit album ga ik toch aan me laten voorbijgaan.
Volgende keer beter (hoop ik).

AvRiL*AsHLEe*fan
Op youtube bij rick92al staan alle nummers die op de cd komen helemaal!! kijke!!

AvRiL*AsHLEe*fan
Contagious is maar 2,09 minuut!! egt sprr kort!!