Avril Lavigne - The Best Damn Thing (2007)

Canada
Label: RCA

1. Girlfriend (3:47)
  2. I Can Do Better (3:15)
  3. Runaway (3:48)
  4. The Best Damn Thing (3:09)
  5. When You're Gone (4:00)
  6. Everything Back But You (3:02)
  7. Hot (3:23)
  8. Innocence (3:52)
  9. I Don't Have to Try (3:17)
  10. One of Those Girls (2:55)
  11. Contagious (2:09)
  12. Keep Holding On (4:06)
  13. Alone * (3:15)

met Travis Barker

14. I Will Be * (3:59)
  15. Girlfriend [Dr. Luke Remix] * (3:24)

met Lil' Mama

avatar van rOomijsjje
AvRiL*AsHLEe*fan schreef:
I will be is trouwens egt een goed nmr!! jmmr dat ie alleen bij iTunes op de CD staat. Hoop dat het de B-side wordt van haar volgende singel

Jaa dat is cker een goed nummer!
ik dacht dat ik ergens had gelezen dat het de Bside wordt van I Can Do Better of zo iets..
maar ik kan het ook fout hebben ^^'

AvRiL*AsHLEe*fan
rOomijsjje schreef:

Jaa dat is cker een goed nummer!
maar ik kan het ook fout hebben ^^'

naja, hoop da je gelijk hebt

Girlfriend is ironisch bedoelt, voor degene die het nog niet hebben gemerkt. Ik heb niks met dit album/artiest/het nummer, maar ik dacht, ik zeg het maar even, gezien de reacties hier.

Niet slecht album!, vond haar eerdere albums niet zo, maar deze is lekker! Beste nummers:

-Girlfriend

- Innocence
- Girlfriend
- I don't have to try
- I Can Do Better

Eigenlijk lijken Innocence en When You're Gone best veel op elkaar... I Will Be is wel een topper!

avatar van Pruut
When you're gone vind ik echt verschrikkelijk nummer... Mijn broertje is fan van haar, en draait het s'ochtends vroeg vooral. Nou, wakker worden met When You're Gone is echt een hel, sorry... niets voor mij dit.

Ik vind dit best een goede cd! 3.5/4 ster
Ik blijf haar 2e cd het beste vinden maar ook hier staan goede nummers op..
Mijn favo nummers zijn.. Vooral de teksten van Innocence, keep holding on, when your gone, i will be en hot zijn erg goed =)
- innocence
- when your gone
- i will be erg moooi!
- hot
- keep holding on

- contagious & runaway

De rest van de nummers zijn ook leuk.. de teksten wat minder maar de nummers maken me vrolijk!

Gilfriend en Alone hebben de leukste deuntjes.. van de mindere nummers. heerlijk!
al zal ik zelf niet zelf gilrfriend schrijven.

Een 3, ik vind dit toch wel een leuk album.

Hot, Everything Back But You, Contagious en Innocence zijn de leukste nummers vind ik.
Wel jammer dat het zo poppy is geworden.

hot en I can do better zijn zeker de beste nummers, vind het jammer dat de rock wat weg is.

Innocence is het mooiste liedje ooit! de eerste keer dat ik het hoorde moest ik huilen, en een ding kan ik je vertellen: ik huil NOOIT!
xoxo;
Kim

clutch
KimUkUUhh schreef:
xoxo;
Kim

Huilen? Dat was een grapje meen ik aan..

Ik vind vooral "Girlfriend" en "The Best Damn Thing" leuke nummers, maar totaal niet de stijl van Avril Lavigne. Ik vind dat ze idd volwassen is geworden maar om nou Britney Spears en Christina Aguilera te gaan imiteren, daar zit ik niet op te wachten. Ik ga niet stemmen omdat ik niet alle nummers heb beluisterd.

avatar van Betjeuhx
Beetje Popje geworden, wel jammer... Maar girlfriend ( de meest bekende allicht ) en runaway zijn héél sterke nummers.

Berichten verplaatst naar Avril Lavigne

AvRiL*AsHLEe*fan
Heb ff de clip van When You're Gone toegevoegd

avatar van Ireentjjj
Jmmr dat ze een mode popje is geworden......
Ze moet gwn lkkr stoer en gek zijn!! EN GEEN MODE POPJE

Eew, al hoor je die cd voor de eerste keer lijkt het nog wel wat. Maar naarmate je het vaker luistert vind ik het echt slecht worden. Vond haar oudere cd('s) leuker dan deze .
Nee ik kom niet hoger uit dan 2 *....

avatar van Galithos
Waar zijn de tijden van Complicated, dat was nog eens muziek.

bah nee,geef me dan maar de Avril zoals ze nu is. Aan de songs van haar eerste album had ze veel minder te zeggen en je hoort ook dat ze daar minder achterstaat.

SUPER album!
Echt waar!
I love it!
Geen enkel nummer slaat tege^^

Gisteren live gezien : geweldig !!

avatar van wolf
Ze is nu aangeklaagd omdat ze 'Girlfriend' gestolen zou hebben. Wat zou dat geven?

avatar van Galithos
Ja, en ze is ook al aangeklaagd omdat ze Contagious gestolen heeft.

helemaal niet,check de bronnen aub !!
Contagious zou geschreven zijn door Chantal met wie Avril enkele liedjes van haar vorige plaat Under My Skin schreef. Chantal beweerde dat Contagious van haar was en dat Avril zelf helemaal geen songwriter is. Nu viel het wel op dat Chantal dit zei nadat Avril en zij plotseling geen contact meer hadden met elkaar- waardoor vermoeden werd dat zijn ruzie hadden. Chantal heeft ondertussen toegegeven dat Contagious wel van Avril. Chantal is de persoon die verantwoordelijk was voor al de 'uh uh uh's en 'ah ah ah's op Under My Skin, een echte songwriter zou ik hour dus ook niet noemen.

De zaak rond Girlfriend komt voor in augustus,maar Avril heeft de meeste kansen. Als je luistert naar de twee songs merk je meteen dat slechts 1 zinnetje op elkaar trekt

'hey hey you you I don't like your girlfriend'
'hey hey you you I wanna be your boyrfriend'

Maar voor de rest klinken de songs totaal verschillend en zou ik eerder zeggen dat dit toeval is. Van een opgeblazen zaak gesproken.

avatar van wolf
Op elkaar trekt? De melodie is daar gewoon hetzelfde. Ook de andere zinnen trekken qua metrum en melodie hard op elkaar. Ik geef de Rubinoos dus groot gelijk dat ze Avril Lavigne aanklagen.
Er zijn in de geschiedenis trouwens al liedjes voor minder veroordeeld (George Harrison).

Je moet dit maar eens beluisteren -> http://www.youtube.com/watch?v=adzkV58Gpqs&mode=related&search=

Nee ik vind het nog steeds een opgeblazen zaak,er zijn nog liedjes waarin hey hey you you voorkomt.

Ik vind Avril eigenlijk steeds beter worden.
'When you're gone' is egt een mooi nummer, krijg er egt kippevel van!

Joy
als je de tekst vergelijkt dan klopt dat best, so what?

als je al die muziek die gemaakt is en op elkaar lijkt eens naast mekaar legt kan je rechtszaak op rechtszaak beginnen

wat een flauwekul om 30 jaar na dato aan komen kakken met een rechtszaak omtrent je tekst en eventueel melodie

dat riekt naar slaatje uit willen slaan

only in america, off course

Hot wordt de volgende single.