Balthazar - Fever (2019)

3. Wrong Faces (3:57)
  4. Whatchu Doin' (3:44)
  5. Phone Number (4:51)
  6. Entertainment (3:08)
  7. I'm Never Gonna Let You Down Again (3:37)
  8. Grapefruit (4:56)
  9. Wrong Vibration (2:45)
  10. Roller Coaster (2:47)
  11. You're So Real (4:07)
  • vanaf vrijdag 25 januari te koop

avatar van corn1holio1
Op het eerste gehoor heeft het veel weg van Warhaus, waar niets mis mee is natuurlijk. Klinkt in elk geval weer erg lekker.

JVT
Balthazar stelt eigenlijk nooit teleur, Fever klinkt gewoon weer heel lekker.

avatar van Spikky7
Heerlijke eerste single, eindelijk is Balthazar terug

avatar van Venceremos
corn1holio1 schreef:

Klonken ze maar meer als J. Bernardt.

avatar van VladTheImpaler
Na alle solo projecten eindelijk weer een nieuwe Balthazar! Fever klinkt meteen erg goed, lekkere groove heeft het nummer.

avatar van dennis1808
Fever is een geweldige track om mee terug te keren, erg benieuwd naar het laatste album met violiste Patricia.

avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
En met "Entertainment" is er alweer een nieuwe single.

avatar van Voorprogramma!
“Entertainment & Fever klinken erg sterk”

Speelt Violist Patricia nog mee op dit album?

Voorprogramma! schreef:
“Entertainment & Fever klinken erg sterk”

Speelt Violist Patricia nog mee op dit album?

Ja, op Fever is de viool nog bijvoorbeeld duidelijk te horen.

avatar van Kimmyboy
Ik had er even tijd voor nodig, maar nu ben ik ervan overtuigd: Entertainment is nog een betere single dan Fever. Daar hoor ik de échte ziel van Balthazar, waar dat Fever eerder een combinatie lijkt van Warhaus en J. Bernardt.
Beide nummers zijn niettemin dik in orde natuurlijk.

avatar van sj0n88
Kimmyboy schreef:

Hier precies dezelfde ervaring. Entertainment had even tijd nodig om te landen, maar blijkt een enorme groeier. Dit album kan toch alleen maar goed worden zou je zeggen?

Ik vind €40,- voor het optreden in AFAS Live vooralsnog te gortig, maar ik wil daar eigenlijk toch wel dolgraag bij zijn.

avatar van joko150
ik vind de hoes in ieder geval geweldig!

avatar van julesvb
Wat een zaaaaalig nummer is I'm Never Gonna Let You Down Again toch!

JVT
Waar is die te beluisteren?

avatar van OscarWilde
Wel leuke groove, maar voorlopig toch niet beter dan Entertainment en Fever (die de lat meteen heel hoog hebben gelegd)

JVT
Heerlijk nummer weer, dit gaat hopelijk een eerste top album worden in dit nieuwe jaar.
Balthazar klinkt toch weer anders dan op hun vorige platen, maar ik mag het wel. Echt genieten al deze 3 nummers.

avatar van esteban
Fever (single) is zeker OK. Het nieuwste nummer bevalt mij tot nu toe heel wat minder. Benieuwd wat de hele plaat zal doen.

avatar van VladTheImpaler
I'm Never Gonna Let You Down Again is ook weer top De groove in het nummer doet me wel een beetje denken aan Jungle.

avatar van Kimmyboy
Al drie stemmen? Gelekt ofzo?

avatar van CWTAB
Kimmyboy de cd ligt al in de Colruyt te koop... ze zijn gemist denk ik