Interpol - Our Love to Admire (2007)

Label: Capitol

1. Pioneer to the Falls (5:46)
  2. No I in Threesome (3:55)
  3. The Scale (3:28)
  4. The Heinrich Maneuver (3:32)
  5. Mammoth (4:17)
  6. Pace Is the Trick (4:41)
  7. All Fired Up (3:39)
  8. Rest My Chemistry (5:04)
  9. Who Do You Think (3:17)
  10. Wrecking Ball (4:33)
  11. The Lighthouse (5:28)
  12. Mind over Time * (5:02)
  13. Mammoth [Instrumental] * (4:20)
avatar van UndahCovah
Op het Interpol forum staat het complete concert van Interpol van 14 mei in de Paradiso. Ik heb het gedownload en al een paar keer beluisterd. Na het vaker aanhoren van Pioneer to the Falls, The Heinrich Maneuver en vooral Mammoth kom ik er steeds meer achter dat die 3 nummers toch echt wereldklasse zijn. Na TOTBL en Antics hopelijk dus weer een 3e album wat briljant is.

Kan niet wachten tot 9 juli

Bart schreef:
Ach, over een paar weken is dit album wel te vinden hoor. Ik kan me de laatste jaren geen album herinneren dat niet voor de releasedatum is uitgelekt. Op zich jammer, maar goed, het heeft ook zo z'n voordelen.

Yours Truly, Angry Mob van Kaiser Chiefs lekte pas 2 dagen voor de release... Het kan dus nog wel even duren

avatar van Koston
wat een lelijke cover zeg

djeffibrelich
ik vind het wel een grappige cover moet ik zeggen.
zou je niet van ze verwachten.
nou nog hopen dat ze met wat originele en leuke ideen komen op dit derde album.
ben heel erg benieuwd hoe het liedje no i in threesome gaat klinken.

avatar van Boris1
twee leeuwen die een hert 'killen' grappig ? mmm..

djeffibrelich
mischien was het een slechte woordkeuze boris maar deze cover vind ik "grappig " in de zin dat ik het niet van interpol zou verwachten
om met zon cover te komen.

aidoo
Haha mooie covers zijn nooit de specialiteit van Interpol geweest. Gelukkig maakt de muziek dat gegeven meestal meer dan goed. Hopelijk hier ook weer

Heerlijk, die nieuwe single!!

avatar van Ghans
over uitlekken gesproken, ik heb iets van Interpol "gevonden" met 9 nummers en die cd/ep heet Mammoth, met de volgende nummers:

like ashes

the dull miles

zegt dit iemand iets? te downloaden als torrent, maar verder niets over bekend

Cut city

J Casablancas
Dat is het album van de band Cut City (deze), op een aantal muziekblogs werd dit album gepost als de nieuwe van Interpol, als 1 april grap.

avatar van Cygnus
J Casablancas schreef:

Maar dan wel 1 met een heel lang verlengsnoer...

avatar van Ghans
thank you all very much, nu daagt me weer iets

hetzelfde straatje, ander huisnummer
maar wel mijn favoriete straat

avatar van UndahCovah
Cut City lijkt inderdaad erg op Interpol. Wat ik nog het mooist vind is dat ze Interpol nummers gewoon tussen de Cut City nummers gooien. Ik hoorde ook al eens zoiets. Ik ken Cut City al een maandje of 2, maar een paar weken geleden zei iemand tegen mij dat Our Love To Admire gelekt was. Ik helemaal in de gloria, toen kreeg ik de tracklist en moest ik even hard lachen

avatar van bonothecat
Ik heb nu Interpol opstaan........ten minste dat denk ik De tracklist komt overeen met wat ik hier boven zie staan, maar of het werkelijke de real stuff is weet ik niet. Het klinkt in eerste instantie meer poppy.

Boris1 schreef:
twee leeuwen die een hert 'killen' grappig ? mmm..

it's just nature.

ik ben onwijs benieuwd naar het nieuwe album, the heinrich maneuver klinkt in ieder geval erg goed (L)

Feeder
Ik vrees dat dit album alweer een stap achteruit zal zijn van een band die nochtans héél goed begonnen was.

avatar van UndahCovah
Vond je Antics wel goed dan, Feeder?

UndahCovah schreef:
Vond je Antics wel goed dan, Feeder?

Antics was een goed album maar miste toch de samenhang die TOTBL wél had. Antics was voor mij dus een stap achteruit, er stonden ook net iets minder mega nummers op dan op hun debuut cd. Begrijp me echter niet verkeerd. Antics is écht wel een goeie cd maar ik kan me bijna niets anders voorstellen dan dat deze band cd's gaat blijven uitbrengen die iedere keer ietsje minder goed zullen zijn dan de voorganger.

avatar van yeahyeahyeah
Bah, ik dacht even Our Love to Admire gepindakaasd te hebben, maar dat is ook weer een nepperd.

avatar van Gajarigon
Koston schreef:
wat een lelijke cover zeg

Verdorie ja, oerlelijk...

is er al 'gelekt'?

de releasedatum komt dichterbij

avatar van twin
Feeder schreef:

Jammer dat je er zo over denkt, met bovenstaande in je achterhoofd KAN dit album voor jou alleen maar tegenvallen.

twin schreef:

Dat is ook nu ook geen waar en dat weet je zelf ook.

avatar van Glurp
Jongens, hebben jullie de vernieuwde site al gezien? Ik vind de nieuwe stijl/het nieuwe thema dat ze gekozen hebben voor dit album helemaal zo gek nog niet!

Glurp schreef:
Jongens, hebben jullie de vernieuwde http://www.interpolnyc.com al gezien? Ik vind de nieuwe stijl/het nieuwe thema dat ze gekozen hebben voor dit album helemaal zo gek nog niet!

Specialekes

avatar van Glurp
Ik ben een beetje fout bezig nu, maar ik effe mededelen dat er weer nieuw materiaal is. Na The Heinrich Maneuver, Mammoth en Pioneer to the Falls is er nu een stukje te bezichtigen/beluisten van Rest My Chemistry op Youtube.
Goh, slechts 50 sec, maar toch; klinkt goed

BTW ik heb mijn twijfels over die releasedatum.. in Amerika wordt dit album de 10e vrijgelaten, in engeland de 9e. Ik geloof er niets van dat wij hem al de 6e kunnen krijgen dan. Op heel wat sites kun je hem al bestellen/reserveren, wel allemaal buitenlandse sites. De enige Nederlandse site waarop ik hem ben tegengekomen is Bol.com daarop staat dat de 11e als releasedatum

Ik ben hier zeer benieuwd naar. Ik heb Turn On The Bright Lights erg goed gevonden, maar ik was te bang om aan Antics te beginnen. Nu zal ik zo gauw mogelijk dit album proberen binnen te krijgen...

Hier kijk ik dus echt naar uit. TotBL draai ik nog steeds wekelijks en het nieuwe nummer The Heinrich Maneuver klinkt ook héél erg goed. Dat nummer heeft zo'n.. ik kan het haast niet verwoorden. Grote drive, haast on-interpol achtig, maar het nummer past toch perfect bij ze. Als ze deze kwaliteit weten vast te houden bij elk nummer op het nieuwe album en een sterke sfeer weten neer te zetten, dan kan het wel eens net zo goed worden als TotBL, zo niet beter. Het komt toch ook aan op de sfeer dat het complete album met zich meebrengt, de nummers moeten goed op elkaar aansluiten. We zullen zien.

The Heinrich Maneuver is trouwens in goede kwaliteit te beluisteren op hun myspace site, voor de mensen die het nog niet wisten.

Oh, en ik vind de cover art helemaal fantastisch. Respect voor die cover artist, dat je de (wrede) natuur op zo'n prachtige wijze weet te gebruiken voor de cover, haast dramatisch. Je moet er maar op komen, en het dan ook nog zo uitwerken.

avatar van coldwarkids
/Qwerty/ schreef:

Ik kan hem geen ongelijk geven, het is inderdaad best mooier dan de andere twee covers van Turn On The Bright Lights en Antics
Maar toch vind ik qua muziek "Antics" veel beter dan Turn On The Bright Lights