Bob Dylan - Highway 61 Revisited (1965)

Folk / Rock
Label: CBS

1. Like a Rolling Stone (6:13)
  2. Tombstone Blues (6:00)
  3. It Takes a Lot to Laugh, It Takes a Train to Cry (4:09)
  4. From a Buick 6 (3:19)
  5. Ballad of a Thin Man (5:58)
  6. Queen Jane Approximately (5:31)
  7. Highway 61 Revisited (3:30)
  8. Just Like Tom Thumb's Blues (5:32)
  9. Desolation Row (11:22)
avatar van BoyOnHeavenHill
  (ging ik althans van uit, volgens mij zijn er uit deze periode meer foto's van hem mèt dan zónder zonnebril)

avatar van metalfist
Ik dacht dat het een mondharmonica was, maar nu ben ik eerder aan het neigen naar een zonnebril.

avatar van AdrieMeijer
Ik denk nu inderdaad ook een zonnebril. Er zijn nog andere foto's van deze fotosessie, waar je het iets beter op kunt zien. Wat een geweldige uitstraling heeft die kerel toch. Retecool, zogezegd.

avatar van Poles Apart
AdrieMeijer schreef:

Z'n Ray-Ban zonnebril inderdaad.

avatar van willemmusic
Ik hield het voor een capodaster, zo'n ding waarmee je op de hals gitaarakkoorden in een andere toonsoort kunt schuiven...

avatar van Rudi S
Hier wordt dat zonnebril verhaal ook al beschreven.

Highway 61 Revisited - Wikipedia - en.m.wikipedia.org

Onder Artwork and packaging.

avatar van AdrieMeijer
Rudi S schreef:
Hier wordt dat zonnebril verhaal ook al beschreven.

Een informatief stukje. Leuk dat ook hier de uitstraling van Dylan al genoemd wordt.