Neil Young & Crazy Horse - Weld (1991)

Canada / Verenigde Staten
Label: Reprise

1. Hey Hey, My My (Into the Black) (5:42)
  2. Crime in the City (6:33)
  3. Blowin' in the Wind (6:48)
  4. Welfare Mothers (7:04)
  5. Love to Burn (9:58)
  6. Cinnamon Girl (4:47)
  7. Mansion on the Hill (6:14)
  8. F*!#In' Up (7:09)
  9. Cortez the Killer (9:47)
  10. Powderfinger (5:56)
  11. Love and Only Love (9:19)
  12. Rockin' in the Free World (9:22)
  13. Like a Hurricane (14:00)
  14. Farmer John (5:00)
  15. Tonight's the Night (8:43)
  16. Roll Another Number (5:21)
avatar van iggy
Akkerman en Young zijn toch ook niet met elkaar te verglijken. Althans, dat is mijn mening.

iggy schreef:

Dat is ook zo iggy.
Het gaat er ook niet om wie beter is.
Twee werelden van verschil.

avatar van iggy
Ach maakt verder ook niks uit. Ik luister met een hoop plezier naar zowel Young als Akkerman. En daar gaat het tenslotte om.

avatar van linxde1
Who the f*ck is Akkerman!? Met z'n mening over Neil.

avatar van Tony
De veel betere gitarist van de twee, dus je hoeft m nou ook weer niet weg te zetten als n nobody. Maar daar draait t niet altijd om, wie de beste is, en dat weet Jan maar al te goed. Jan zou willen dat ie de status van die bromvlieg in puntzak ook maar een klein beetje benaderde.

avatar van linxde1
Tony schreef:

Ik was even verontwaardigd. Eerlijk gezegd heb ik nooit naar Akkermann geluisterd. Hij zal vast een goede gitarist zijn. Misschien zo'n te perfecte girarist?

Ik zou zeggen beste linxde1 luister eesn naar Jan. in 19977 beste gitarist van Europa. Is (nog steeds) top!!!!!!!!!!!!