Alicia Keys - As I Am (2007)

Soul / R&B
Label: J

1. As I Am (Intro) (1:52)
  2. Go Ahead (4:35)
  3. Superwoman (4:34)
  4. No One (4:13)
  5. Like You'll Never See Me Again (5:15)
  6. Lesson Learned (4:13)

met John Mayer

7. Wreckless Love (3:52)
  8. The Thing About Love (3:49)
  9. Teenage Love Affair (3:10)
  10. I Need You (5:09)
  11. Where Do We Go from Here (4:10)
  12. Prelude to a Kiss (2:07)
  13. Tell You Something [Nana's Reprise] (4:28)
  14. Sure Looks Good to Me (4:31)
  15. Waiting for Your Love * (3:45)
  16. Hurt So Bad * (2:56)
  17. Another Way to Die * (4:24)

met Jack White

18. Doncha Know (Sky Is Blue) * (4:24)
  19. Saviour * (3:22)
avatar van Reijersen
Dit is nou echt! een album waar ik op wacht. De nieuwe single 'No One' is naar mijn mening al een topper.

avatar van Kos
Kos
Oeh.. snel even checken.

avatar van psychonaatje
Hier te horen. Fijn nummer, had alleen naar het einde toe gehoopt dat er een gigantisch gospelkoor te voorschijn zou komen.

cortez
Gisteren de film Smokin' Aces gezien, waar ze in me speelt; en
wat heeft die een zwoele stem zeg .... Kijk echt uit naar dit album!

avatar van Beyoncéfan
Toen ik de single 'No One' hoorde, moest ik wil even slikken. Ze klinkt echt anders, een hele andere stijl. Maar nu vind ik het wel een leuk nummer... Ik kan niet wachten totdat het album uit is

avatar van Reijersen
Alicia geeft ook aan dat ze dit album meer up-tempo en bovenal meer funky te werk is gegaan.

wanneer komt deze uit of is hij al uitgekomen?

deniesj schreef:
wanneer komt deze uit of is hij al uitgekomen?

13 november 2007

avatar van Ericos
Ik heb even voor jullie het hele album verbeterd. Goede hoes zit er nu bij en de officiele tracklist.

PLUS de kersverse nieuwe video!!!!!

Ericos schreef:
de kersverse nieuwe video!!!!!

Zo zeg, dat nummer valt me even heel erg mee! Wat dreunt die bas heerlijk door het nummer, verslavend lekker eigenlijk. Van haar ballads ben ik niet zo gecharmeerd, klinkt me te glad allemaal, maar haar stem is zeker wel mooi te noemen. Meer van dit soort nummers

Social_Mask
No One is een erg lekker nummer zeg. Sterk gezongen, en instrumentaal ook dik in orde. Geweldig!

Social_Mask schreef:

Sterker nog, ben helemaal verliefd op het nummer geworden

Die piano, zo subtiel, die dampende beat, dat einde: uh uh oh oh oooh, deze nieuwe Alicia bevalt mij wel Benieuwd naar de rest.

Laurora
musicfriek schreef:

Sterker nog, ben helemaal verliefd op het nummer geworden

Inderdaad erg goed nummer, hij is megahit op 3 FM, dus hoor hem nogal regelmatig langskomen, maar vind dat helemaal niet erg.

Heb haar altijd wel goed gevonden, sterke, krachtige en mooie stem, iemand die je ook serieus neemt.

Moet zeggen dat ik de uh uh oh oh ooh op het einde dan weer wat minder vind, maar ben ook weer erg benieuwd naar dit album.

Laurora schreef:

Zoals psychonaatje al zei, er had gewoon een gospelkoor aan het einde moeten zitten, dan had het nummer nog meer impact gehad.

Laurora schreef:

Ik ook wel. Moet wel zeggen dat ik die ballads van haar nooit zo heb kunnen waarderen zoals het door de meeste werd gedaan. Wel oké, maar niet heel erg goed. Wordt tijd dat ik ook haar vorige albums ga beluisteren.

Laurora
musicfriek schreef:

Ja, bijvoorbeeld. Dat uh uh oh doet me te veel denken aan ella ella ey ey (Rihanna) bijvoorbeeld, het stoort mij een beetje (toch maakt het dit nummer niet minder)

Social_Mask schreef:

Ik ook minder, maar het is sowieso niet zo mijn muziek, maar nummers als Unbreakable zijn erg goed.

avatar van Peter88
Ik moest eerst No One een paar keer horen voor dat ik het echt een goed nummer vond. Maar nu na een paar keer luisteren vind ik het echt zo'n goed nummer.

avatar van Niek
Hoor hem net voor het eerst: Vind dat Oh oh oh oh OH wel mooi eigenlijk. Nummer is me wat 13 uit een dozijn. Niet slecht ofso, maar ook niet veel nieuws onder de zon. Ik hoop wel dat ze de lijn van de vorige twee albums niet te veel doortrekt, maar met iets vernieuwends komt. Ze kan dat namelijk best, denk ik. Ben reuze benieuwd!

avatar van Josje
ben echt heel benieuwd naar haar nieuwe album! no one is echt een super nummer..!

eazyfan
Josje schreef:
Haha, das lang geleden Ja ben eigenlijk hier ook benieuwd naar Ik ken weinig vrouwelijke RnB/Soul die ik echt goed vind, Alicia is daar 1 van. Ik heb beide albums op me pc, ken de meeste tracks, alleen nog niet volledig geluistert. Deze ook maar eens aanschaffen . De cover vind ik wel minder deze keer maar die doet er niet toe.

avatar van psychonaatje
Meen je dat? Die krullen, man, die krullen, hmmm.

Social_Mask
Die lippen, man, die lippen, hmmm.

E.Norton
Hahah Soacial_Mask !!

Kan niet wachten op dit album, ik verwacht er veel van kan haast niets mis gaan No one is een geweldig track overigens

avatar van HiLL
Uiterst irritant nummer dat 'No One'. Dat verschrikkelijk Oohh aaahh allright...no one no one (93x)

HiLL schreef:

Nee geef mij dan maar liedjes als If I Ain't Got You; heerlijk gezwijmel.

Grappig hoe we soms recht tegenover elkaar staan. Die ballads van haar vind ik juist weer slaapverwekkend, lol.

teutoon
HiLL schreef:

Nee geef mij dan maar liedjes als If I Ain't Got You; heerlijk gezwijmel.

Man man man, wat irritant. You and me together en dat gejammer.

avatar van Jesusfreen
'No One' doet me telkens weer denken aan The Black Eyed Peas - Where is the love.

Artifact
Gewoon erg jammer dat ze zo binnen de lijntjes kleurt wat vooral betrekking heeft op die nieuwe single. Ze heeft zeker potentie. Pianospelen kan ze, een mooie stem heeft ze en is ook nog vrij charismatisch (zeg maar prachtig). En bovendien vindt ik haar ook volwassen overkomen, ik neem haar serieus. Waarom dan van die zoetsappige liefdes nummertjes uitbrengen. Allemaal zo niet interessant, hoewel misschien wat zwart/wit. Oprechte liefesliedjes kan ik wel waarderen. Ga verdomme met Dilla de studio in. Maak het muzikaal wat interessanter. Alleen dat al maakt haar zoveel beter.

rico-bballer
Niek schreef:

Precies dezelfde mening hierover.

avatar van Reijersen
'Like You'll Never See Me Again' is ondertussen ook gelekt. Ik moet zeggen dat het me wel een beetje tegenvalt. Natuurlijk heeft Alicia een topstem, maar het nummer is me te standaard.