D12 - D12 World (2004)

4. I'll Be Damned (4:24)
  5. Dude (Skit) (1:17)
  6. My Band (5:01)
  7. U R the One (4:22)
  8. 6 in the Morning (4:40)
  9. How Come (4:12)
  10. Leave Dat Boy Alone (5:25)
  11. Get My Gun (4:37)
  12. Bizarre (Skit) (1:24)
  13. Bitch (4:59)
  14. Steve's Coffee House (Skit) (0:54)

met Steve Berman

15. D12 World (3:13)
  16. 40 Oz. (4:05)
  17. Commercial Break (1:14)

met Young Zee

18. American Psycho II (3:46)

met B-Real

19. Bugz 97 (Skit) (1:07)

met Bugz

20. Good Die Young (5:58)
  21. Keep Talkin' (4:28)
  22. Barbershop * (4:23)
  23. Slow Your Roll * (4:25)
totale tijdsduur: 1:18:42 (1:27:30)
Omdat D-12 soms nogal puberaal uit de hoek komt ....

Goed album, vooral omdat eminem erin zit.
Bitch lekker nummertje

Relax
Vorig album had echt strakke beats, maar ze waren nogal eentonig geproduced.
Bijna geen afwisseling enzo, hier is dat veel anders.
Ieder nummer heeft iets speciaals over zich, het is nou eenmaal niet altijd te serieus ofzo, maar het is meer een fantasie album, een verhaal vertel album weet je wel, net zoals een boek.
Alle beats zijn goed en zeker niet eentonig, en ik doe het niet snel uit vanwege het gewoon boeiend is.
Machtig mooie album en wel iets beter dan Devil's Night, 4.5, gewoon genieten van dit album en niet beginnen over dat het lyrisch slecht is, het is niet slecht, het is fantasie.

Marcel²
Het album heb ik niet, wel de single How Come. Erg goed die single trouwens.

avatar van MJ_DA_MAN
K ken paar nummers van het album. Git Up vind ik een erg lekker nummer, net als Get My Gun en 40 Oz. Bitch vind ik ook wel een grappig nummer, typisch Eminem nummer. My Band ken ik nu zo langzamerhand wel, maar U R The One is werkelijk het slechtste D12 nummer allertijden. Zit ook een clip bij, waar Em gelukkig niet aan mee doet.

sn@ke schreef:
Omdat D-12 soms nogal puberaal uit de hoek komt ....

daarom vind ik ze niet zo goed.nouja de eerste was wel wat beter maar deze had maar een egt goeie track en dat was 40oz

Snowman
MJ_DA_MAN schreef:

Snowman schreef:

Don't know...d8 van niet

Just Like U is een solonummer van Bizarre op dit Album in ieder geval

avatar van luc011190
Toch wel apart dat Kanye een nummer van deze cd heeft geproduceert, de titelsong zelfs. Matig nummer dat wel, maar de Don Louis Vuitton met een stel vunzige pubers is ook wel een erg lompe combinatie

Ik ving dit album in 1 woord fantastisch vooral my band en 40 oz. 4.5 sterren

GGMM
Stuk minder dan het eerste album.
Alsnog niet slecht, alleen 'My Band' is vreselijk, kon Purple Pills nog wel waarderen.
Beste tracks: Good Die Young, 40 Oz, American Psycho II & How Come.

GGMM
Snowman schreef:

Nee, Just Like U.

Super vette cd.. Vooral American Psycho II en Good Die Young (Kippenvel..:P)

beste nummers:

1 git up
2 6 in the morning
3 american psycho 2
4 40 oz.

avatar van thomzi50
Ik vind American Psycho 2 vrij dik het best.. Geweldige beat. Staan nog wel wat leuke tracks op, U R The One en I'll Be Damned vind ik vrij afgrijselijk door Kon Arits

Hypno
Alweer een dope album van D12. iets minder dan de vorige maar nog steeds zeker lekker om te luisteren.
Alle members komen dope en dragen een steentje mee aan het album er staan seriouse maar ook humoristische tracks op. puik werk D12 en kan ook niet wachten op hun volgende album.

AMerikan Psycho 2 is wel door dre zelf geproduceerd

avatar van RJR
RJR
Pijnlijke zin van Proof in 40 oz. :
"I'm in the club to beef, you gotta murder me then."

avatar van JAHJAH
4*, kwam erachter dat ik nog niet op deze cd gestemd had. Absoluut goede platen zijn Git up, American Psycho II, 40 Oz, How come, met stip Good die young.

Daarnaast zitten er een paar irritante nummertjes tussen (alle skits, Ill be damned, u r the one). Neemt echter niet weg dat ik het een goede plaat vind, vooral vanwege de beats en de samenhang. Lyrics zijn van D12 niveau, maar ik erger me er verder niet aan.

Raekwon the chef
ik snap eigenlijk die hele enthousiasme rondom 40 Oz. niet, vind em maar standaard.

avatar van MJ_DA_MAN
Standaard hoeft niet altijd minder te zijn . Vind het ook een lekker nummertje.

Raekwon the chef
nee hij is niet slecht maar lang niet de beste zoals ik sommige mensen hoor zeggen
betere nummers vind ik bijvoorbeeld Git Up, Get My Gun en My Band

eazyfan
Ik verlaag naar 2*, de 2 laatste tracks vind ik nog erg goed maar die redden het geheel gewoon niet. My Band vind ik persoonlijk niet zo goed, Git Up en How Come mogen er ook best zijn maar ook niks speciaals, The Good Die Young raakte me wel, Still Talking is ook erg goed. Maar teveel tracks die ik gewoon niks waard vind: 40oz vind ik gewoon tweemaal niks.

avatar van Weirdo Wizzy
Wel weer een aardig album maar wel duidelijk minder als hun eerste cd 'Devil's Night'. Het is allemaal wat meer standaard en meer van hetzelfde dan op 'Devil's Night' ook waren de beats op 'Devil's Night' beter. Dat zal er misschien ook mee te maken hebben dat Dr. Dre op Devil's Night wat meer tracks heeft geproduceerd.

Er staan ook gewoon echt een paar van die nummers op die eigenlijk nergens op slaan zoals I'll Be Damned, U R The One en Leave Dat Boy Alone.

Dan heb je nog een paar nummers die er best mee door kunnen maar ook weer niet echt speciaal zijn zoals bijv. Loyalty.

Beste nummers van de cd:

My Band (best grappig nummer hoewel hij hier wel erg wordt opgehemeld, past trouwens ook niet echt bij de rest van de cd)

How Come (op 1 na beste nummer)

American Psycho II (enigste Dre beat, maar klinkt erg goed weer, maar wel minder als part 1 die was duisterder)

Good Die Young (beste nummer van de CD dit nummer is gericht aan oud-lid Bugz, beste vers is van Kuniva)

Just Like U (ongelooflijk dat een Bizarre solonummer bij de beste nummers van de CD hoort maar het is toch echt zo)

Raekwon the chef
Ik vond Leave Dat Boy Alone juist heel goed, van dat solonummer van bizarre gaat m'n haar recht overeind staan. die kerel heeft geen flow, geen inhoud, geen delivery, geen punchlines, helemaal niets eigenlijk

Raekwon the chef schreef:

Het gaat om de humor, of je vind het grappig en over de top of je vind het gewoon kinderachtig.
Ik vind het grappig.

Raekwon the chef
oh sommige nummers van D12 vind ik wel erg grappig, Bizarre heeft soms z'n grappige momenten maar ook hele wacke.

Raekwon the chef schreef:
maar ook hele wacke.

Tjah...

avatar van GraveyardJunkie
vet album, vooral de samenwerking met Cypress Hill's B- Real op het nummer American Psycho II, wat tegelijk een soort van sequel is van American Psycho op het album van Eminem, The Marshall Mathers LP 4,0*