menu

De Site / Algemeen / MusicMeter Wiki!

zoeken in:
titan (crew)
Zo'n mogelijkheid is er min of meer al. Op je persoonlijke pagina kan je een link opnemen naar een site of blog van jezelf (in mijn geval bijvoorbeeld een link naar hyves). Lijstjes kun je op vele plekken in het forum al kwijt en waarom je een bepaald album in je top 10 hebt staan kun je uitgebreid motiveren bij dat album zelf.

Volgens mij bestaat er altijd nog de mogelijkheid zelf een wikipagina aan te maken.

Freitzen - Wikipedia - nl.wikipedia.org

Paalhaas schreef:
Is een beetje onderlinge ongein dan echt uit den boze?

Heb je na al die jaren hier op de site nu echt nog altijd niet door dat het antwoord hier een volmondig JA op is?

Ik begrijp niks van de ban van R&P.
Ze hebben hier op MuMe toch het liefste crewleden die ook achter de schermen actief zijn?
Als er iemand is die dat gedaan heeft, is R&P het wel.

titan schreef:
(quote)

Ik zie dit argument vaak, maar dat is totaal geen reden om iemand die een ban verdient niet toch maar niet te bannen.

Ik gebruik het dan ook niet als argument.

titan (crew)
Whatever, het wordt er wel steeds bijgehaald.

chevy93 schreef:
Volgens mij bestaat er altijd nog de mogelijkheid zelf een wikipagina aan te maken.

Freitzen - Wikipedia - nl.wikipedia.org

Als je op Wikipedia een pagina over jezelf aan gaat maken vrees ik dat hij er nog sneller uit ligt dan op de Wiki van MuMe

Ik kan het niet laten om me ook maar even met deze zaak te bemoeien. Ik vond het best een geslaagde grap van Rob (voornamelijk om het opeten van toevoegingen en correcties en zijn eigen pagina heb ik wel even dubbel gelegen). Maar ik snap de crew dat ze hem bannen nadat hij al gezegd is dat het niet de bedoeling is met Wiki-pagina te gaan kloten (saboteren kan je dit echt niet noemen). En ook gezien de geschiedenis van R&P is de ban te begrijpen. Toch pleit ik voor de terugkeer van hem, naar mijn mening behoort hij tot de users die het meest toevoegen aan deze site. Maar daarbij wil ik ook nog zeggen dat de beslissing volledig bij de crew ligt (ze zijn niet voor niets crew) en ik dus hoe dan ook de keuze van de crew respecteer.

FlyLo (moderator)
De ban van R&P lijkt me dus echt wel tijdelijk, aangezien zijn stemmen bewaard zijn gebleven.

titan (crew)
Teunnis schreef:
Toch pleit ik voor de terugkeer van hem.

Dat is niet nodig, want dat komt hij toch wel. Zoals hierboven al gememoreerd is het immers een tijdelijke ban.

Berichten over records verwijderd.

FlyLo schreef:
De ban van R&P lijkt me dus echt wel tijdelijk, aangezien zijn stemmen bewaard zijn gebleven.
Dat het een tijdelijke ban is, is nu inmiddels wel bevestigd, maar stemmen worden altijd een tijdje bewaard alvorens ze verwijderd worden.

Ik heb de Wiki software bijgewerkt naar de meest recente versie. Als jullie fouten of problemen tegen komen dan hoor ik het graag.

Er komen steeds meer spamaccounts bij op de Wiki, het verplicht stellen van registratie lijkt niet het gewenste resultaat te hebben. Voorlopig is het niet mogelijk om accounts aan te maken op de wiki. Hopelijk willen de personen die wel een account hebben meehelpen om de boel waar nodig op te schonen, zie de pagina "recente wijzigingen". Bedankt!

heb in een klap een hele zooi accounts en pagina's verwijderd, hopelijk zat er geen "echte" data tussen

Thanks, hopen dat het helpt. Het werd de laatste tijd wel heel erg veel.

De volgende zin uit de wiki loopt niet. Kan iemand die aanpassen?
Hij is afkomstig van de pagina Richtlijnen voor de hoes.

Irfanview heeft als extra optie bij het verkleinen van de afbeelding om de afbeelding scherper te maken.

Een aardig historisch feitje voor op de pagina "Tijdlijn van MusicMeter". Kan iemand het erop zetten?
- 8 augustus 2005: 'dance' en 'folk' worden toegevoegd aan de initiële genrelijst

Is het mogelijk om de veranderingen in crew en mods aan te passen in de wiki, de recentste veranderingen staan er nog niet bij alleszins.

Kos
Haha, grappig, ik sta in de wiki.

tangmaster
Let op de wijziging in de wiki.

Toevoegen - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl

brajoapau (crew)
Ter info: Nadat we misbruik hebben vastgesteld zullen voortaan sommige crew gerelateerde pagina's in de wiki enkel en alleen nog door gebruikers met beheerdersrechten bewerkt kunnen worden.

Beetje vaag dit, smeuïge roddels willen we hebben, bij voorkeur met screenshots.

GrafGantz schreef:
Beetje vaag dit, smeuïge roddels willen we hebben, bij voorkeur met screenshots.

Een roddel kan per definitie nooit via een officiële mededeling de wereld in gestuurd worden.

Hieronder een screenshot van de crew die onze wiki tegen misbruik wil beschermen.
http://images.poms.omroep.nl/image/s564/c564x315/543271.png

geplaatst:
Stuur altijd een link mee bij elke toevoeging; dit is verplicht zodat de crew deze kan controleren op artiest, tracklist, hoes, label en releasedatum;

Regels bij het toevoegen van albums

Kan hier aan worden toegevoegd dat bij deze link ook het land van herkomst gecontroleerd kan worden indien er nog geen albums van de betreffende artiest op MusicMeter staan? Deze regel wordt blijkbaar ook door de crew gehanteerd.

CHIEP (crew)
geplaatst:
done

Ik wil op de Wiki een artikel zetten over het topic "Greatest hits of..."

(zie Greatest Hits of #4 (The Paladins)! te vinden).

Dat gaat dan om een overzicht van de artiesten die geweest zijn met nog wat uitleg over het spel. Is dat ok? En zo ja, kan ik dat zelf of moet ik de teksten aanleveren?

Dat is oké en kan je zelf. Gewoon even een account aanmaken.

Dat wil ik wel, maar

Jordy schreef:
Voorlopig is het niet mogelijk om accounts aan te maken op de wiki.

is dit zeven jaar later nog steeds zo? Of zie ik de link om een account aan te maken over het hoofd?

Gretz weet daar wel het een en ander over.

Ah oké ik denk dat mijn account dan ouder is. Misschien is het inmiddels weer veilig om deze restrictie op te heffen, Jordy?

Als het mogelijk is in te stellen dat nieuwe gebruikers een controlevraag moeten beantwoorden (b.v. "Hoe heet de top 2000 van Musicmeter?") dan wel, of anders de accountaanmaaklink op de Wiki verborgen houden (en niet de standaard-url ervoor gebruiken) en hier posten.

Of de restrictie houden en handmatig nieuwe accounts maken, dat kan ook.

Als je mij de teksten aanlevert wil ik ze ook wel op de wikipedia plaatsen Poek. Mocht het op korte termijn niet mogelijk zijn om een eigen account aan te maken.

Edit: nieuwe pagina aangemaakt: Greatest Hits of.. - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl.

Arrie schreef:
Ah oké ik denk dat mijn account dan ouder is. Misschien is het inmiddels weer veilig om deze restrictie op te heffen, Jordy?

Nee want dan wordt de wiki binnen no-time platgespamd.

Mijn idee is nog steeds, als de crew het hier mee eens is, dat je aan een moderator kunt vragen of je een account kunt krijgen (even toelichten waarom). Er zal dan een account voor je aangemaakt worden.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:48 uur

geplaatst: vandaag om 02:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.