De Site / Algemeen / MusicMeter Wiki!
zoeken in:
0
geplaatst: 11 april 2006, 22:34 uur
Op MovieMeter is de FAQ enige tijd geleden vervangen door een Wiki. Er is een groepje gebruikers die er een erg mooie lap tekst heeft neergezet. Duidelijk een aanvulling op de site en een verbetering ten opzichte van de oude FAQ. Bovendien kosten aanpassingen mij geen tijd en moeite meer 
Zouden we hier hetzelfde moeten doen? Zijn er mensen die het leuk lijkt hier hetzelfde op te zetten, en die een oogje in het zeil willen (blijven) houden op de Wiki?
Of is het misschien een beter idee om een gezamenlijke Wiki te maken, gezien de overlap die beide Wiki's zouden hebben?
Voor de duidelijkheid: een Wiki is een stuk software waarmee alle bezoekers samen (doordat iedereen de tekst kan bewerken) een informatiebron opstellen. Het bekendste voorbeeld van een Wiki is Wikipedia.org. De MovieMeter Wiki is te vinden via http://wiki.moviemeter.nl

Zouden we hier hetzelfde moeten doen? Zijn er mensen die het leuk lijkt hier hetzelfde op te zetten, en die een oogje in het zeil willen (blijven) houden op de Wiki?
Of is het misschien een beter idee om een gezamenlijke Wiki te maken, gezien de overlap die beide Wiki's zouden hebben?
Voor de duidelijkheid: een Wiki is een stuk software waarmee alle bezoekers samen (doordat iedereen de tekst kan bewerken) een informatiebron opstellen. Het bekendste voorbeeld van een Wiki is Wikipedia.org. De MovieMeter Wiki is te vinden via http://wiki.moviemeter.nl
0
geplaatst: 11 april 2006, 22:36 uur
Jordy schreef:
Lijkt mij inderdaad het beste idee

0
geplaatst: 11 april 2006, 22:41 uur
Een gezamenlijke Wiki kan, maar de crew ed. is op beide sites toch weer anders... En zo zullen er nog wel wat verschillen zijn. Op zich maakt het me niets uit, maar ik zou het wel leuk vinden als MuMe een eigen Wiki kreeg. Veel teksten kunnen wel van de MoMe Wiki worden gekopieerd.
0
geplaatst: 12 april 2006, 22:05 uur
Een losse Wiki lijkt me inmiddels ook beter.
Zal de wiki in ieder geval vast op wiki.musicmeter.nl neerzetten. De vraag is natuurlijk wel of er genoeg mensen zijn hier die er aan willen werken. De site is natuurlijk toch een stuk kleiner dan MovieMeter.
Zal de wiki in ieder geval vast op wiki.musicmeter.nl neerzetten. De vraag is natuurlijk wel of er genoeg mensen zijn hier die er aan willen werken. De site is natuurlijk toch een stuk kleiner dan MovieMeter.
0
geplaatst: 12 april 2006, 22:21 uur
Hmn het wil niet zo lukken met het bereikbaar maken van die URL, moet even de serverbeheerders om hulp vragen
0
geplaatst: 13 april 2006, 01:14 uur
Ik wil er wel aan werken. Lijkt me niet zo heel veel werk toch ook. Nog meer gegadigden? 

0
geplaatst: 13 april 2006, 12:59 uur
Mooi, ik denk dat ik vanavond de boel even zal installeren zodat er begonnen kan worden. De kans bestaat alleen dat bij sommigen het nog even een paar uur (langer) duurt voordat de URL "wiki.musicmeter.nl" werkt
0
geplaatst: 13 april 2006, 21:57 uur
De boel is geinstalleerd!
http://wiki.musicmeter.nl
Je moet ingelogd zijn om te kunnen bewerken, dit ivm vervelende spam-scriptjes waar we op MovieMeter last van hadden. De Wiki heeft helaas een apart gebruikers-systeem, even inschrijven dus.
Het kan zijn dat je nog een "pagina niet gevonden"-melding krijgt op bovenstaand adres, dan moet je helaas nog een paar uur wachten
http://wiki.musicmeter.nl
Je moet ingelogd zijn om te kunnen bewerken, dit ivm vervelende spam-scriptjes waar we op MovieMeter last van hadden. De Wiki heeft helaas een apart gebruikers-systeem, even inschrijven dus.
Het kan zijn dat je nog een "pagina niet gevonden"-melding krijgt op bovenstaand adres, dan moet je helaas nog een paar uur wachten
0
geplaatst: 25 april 2006, 12:05 uur
Het resultaat tot nu toe valt me erg tegen. Wat is het probleem eigenlijk?
0
geplaatst: 7 mei 2006, 20:09 uur
kan in ieder geval ook gewoon wat algemen dingen letterlijk overnemen uit de moviemeter wiki. Goed idee toch?
0
geplaatst: 7 mei 2006, 20:10 uur
Erg goed idee, als het balletje eenmaal rolt...
Vooral ook de structuur van de homepagina (maar dan met andere kleuren) zou fijn zijn om over te nemen
Vooral ook de structuur van de homepagina (maar dan met andere kleuren) zou fijn zijn om over te nemen
0
geplaatst: 7 mei 2006, 20:18 uur
Nu alleen doorkrijgen hoe dit werkt, en het ziet er naar uit dat dit een webdesign cursus trauma weer naar boven haalt 

0
geplaatst: 8 mei 2006, 19:28 uur
Heb al een beetje zitten goochelen met mijn eigen pagina:
http://wiki.musicmeter.nl/index.php/Gebruiker:Neo
http://wiki.musicmeter.nl/index.php/Gebruiker:Neo
0
geplaatst: 8 mei 2006, 21:55 uur
Ik ben wel bereid te helpen, maar ben nog steeds aan het uitvogelen hoe het precies in elkaar zit en aangezien ik geen held ben in dat soort systemen kan het nog wel even duren 

0
geplaatst: 8 mei 2006, 21:58 uur
Ik vind alleen, zie ook de moviemeter wiki, dat niet crewleden/mods niet thuis horen op de wiki.
0
geplaatst: 8 mei 2006, 22:00 uur
En bij http://wiki.musicmeter.nl/index.php/MusicMeterWiki:Info
ken beter gekeken worden naar hoe het bij de moviemeter wiki staat. Op die manier lijkt mij de beste en veel overzichtelijker dan zoals die pagina er nu uitziet. Anders kan je net zo goed de huidige faq houden.
ken beter gekeken worden naar hoe het bij de moviemeter wiki staat. Op die manier lijkt mij de beste en veel overzichtelijker dan zoals die pagina er nu uitziet. Anders kan je net zo goed de huidige faq houden.
0
geplaatst: 8 mei 2006, 22:07 uur
neo schreef:
Ik vind alleen, zie ook de moviemeter wiki, dat niet crewleden/mods niet thuis horen op de wiki.
Want?
0
geplaatst: 8 mei 2006, 23:07 uur
Wat heeft een Wiki nou aan allemaal losse user-pagina's, iedereen heeft op de site toch al z'n eigen pagina?? De Wiki hoort algemene nuttige informatie te geven over de site, en dus alleen de mods+crew toe te lichten. Zodat als je een bepaalde vraag of opmerking hebt, je weet bij wie je terecht kunt.
Ik hoop dat ALS mensen het leuk vinden om iets aan de Wiki te doen, dat ze dan moeite willen steken in het neerzetten van een mooie en nuttige toelichting op de site, ipv gelijk een pagina voor zichzelf aan te maken. Misschien kunnen we het projectje beter staken, en een jaar of wat wachten tot de animo voor nuttige bijdragen misschien groter is.
Ik hoop dat ALS mensen het leuk vinden om iets aan de Wiki te doen, dat ze dan moeite willen steken in het neerzetten van een mooie en nuttige toelichting op de site, ipv gelijk een pagina voor zichzelf aan te maken. Misschien kunnen we het projectje beter staken, en een jaar of wat wachten tot de animo voor nuttige bijdragen misschien groter is.
0
geplaatst: 8 mei 2006, 23:21 uur
Eens met Jordy. Al wil ik er best wat tijd in steken, wat beginnetjes heb ik al gemaakt.
* denotes required fields.