menu

De Site / Algemeen / MusicMeter Wiki!

zoeken in:
avatar van Poek
Als het mogelijk is in te stellen dat nieuwe gebruikers een controlevraag moeten beantwoorden (b.v. "Hoe heet de top 2000 van Musicmeter?") dan wel, of anders de accountaanmaaklink op de Wiki verborgen houden (en niet de standaard-url ervoor gebruiken) en hier posten.

Of de restrictie houden en handmatig nieuwe accounts maken, dat kan ook.

avatar van Gretz
Als je mij de teksten aanlevert wil ik ze ook wel op de wikipedia plaatsen Poek. Mocht het op korte termijn niet mogelijk zijn om een eigen account aan te maken.

Edit: nieuwe pagina aangemaakt: Greatest Hits of.. - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl.

avatar van Jordy
Arrie schreef:
Ah oké ik denk dat mijn account dan ouder is. Misschien is het inmiddels weer veilig om deze restrictie op te heffen, Jordy?


Nee want dan wordt de wiki binnen no-time platgespamd.

Mijn idee is nog steeds, als de crew het hier mee eens is, dat je aan een moderator kunt vragen of je een account kunt krijgen (even toelichten waarom). Er zal dan een account voor je aangemaakt worden.

avatar van Maartenn
Maartenn (crew)
Op de pagina Artiest is de volgende wijziging doorgevoerd: "Wanneer een artiest een verzamelalbum samenstelt, zoals bij de serie LateNightTales, wordt de artiest niet in het artiestveld ingevuld."

avatar van trebremmit
Opzich snap ik dat wel, maar wel jammer dat je die albums dan niet meer terug kunt vinden op de artiestenpagina.

avatar van divart
Wordt er nog wel eens iets aangepast in de Wiki?
Ik probeer te snappen hoe ik albumlijsten kan toevoegen/aanpassen/verwijderen.
De informatie in de Wiki lijkt niet meer te kloppen of is anders wel heel onduidelijk.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:59 uur

geplaatst: vandaag om 14:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.