De Site / Algemeen / favo tracks per album
zoeken in:
0
geplaatst: 17 april 2006, 14:40 uur
Ik heb zojuist wat wijzigingen geupload waardoor het mogelijk is om, als je gestemd hebt, een paar tracks van een album te markeren als "favoriete tracks".
Met deze ingevoerde gegevens zal er (later, als het een beetje gevuld is allemaal) door middel van een sterretje/tekentje/whatever aangegeven worden wat de beste X tracks van een album zijn (volgens de stemmers). Handig als je eens een keer iets van een artiest wil proberen.
Opmerkingen (zowel functionele verbeteringen als technische foutjes die je misschien tegenkomt) zijn welkom
Met deze ingevoerde gegevens zal er (later, als het een beetje gevuld is allemaal) door middel van een sterretje/tekentje/whatever aangegeven worden wat de beste X tracks van een album zijn (volgens de stemmers). Handig als je eens een keer iets van een artiest wil proberen.
Opmerkingen (zowel functionele verbeteringen als technische foutjes die je misschien tegenkomt) zijn welkom
0
geplaatst: 17 april 2006, 14:59 uur
Bij het ene album kan er op 4 tracks gestemd, bij een ander op 3? (Ik vind 3 eigenlijk sowieso beter).
0
geplaatst: 17 april 2006, 14:59 uur
Leuk ideeIk heb zojuist mijn top-10 onderhanden genomen.
Maar wat mij betreft laat je zsm de resultaten zien, lijkt me wel leuk om dat in het begin alle kanten uit te zien zwabberen.
0
geplaatst: 17 april 2006, 15:00 uur
aERodynamIC schreef:
Bij het ene album kan er op 4 tracks gestemd, bij een ander op 3?
Ligt aan het aantal tracks op het album.
0
geplaatst: 17 april 2006, 15:00 uur
aERodynamIC schreef:
en bij weer een andere op 5

hangt volgens mij af van het aantal tracks
0
geplaatst: 17 april 2006, 15:02 uur
Inderdaad afhankelijk van het totaal aantal tracks. Momenteel is het:
aantal niet-bonus tracks/4, omhoog afgerond, met een minimum van 2
Kan eventueel nog wel gewijzigd worden hoor, als jullie het nu te veel tracks vinden, maar een vast aantal vind ik in ieder geval niet logisch.
aantal niet-bonus tracks/4, omhoog afgerond, met een minimum van 2
Kan eventueel nog wel gewijzigd worden hoor, als jullie het nu te veel tracks vinden, maar een vast aantal vind ik in ieder geval niet logisch.
0
geplaatst: 17 april 2006, 15:02 uur
Misschien leuk om bij statistieken een soort lijstje weer te geven met het aantal punten voor elke track.
Het lijkt me alleen beter werken als je, nadat je nog een keer op een favoriet klikt, het vakje weer leeg word, want zoals het nu werkt is het soms wat lastig aanpassen.
Het lijkt me alleen beter werken als je, nadat je nog een keer op een favoriet klikt, het vakje weer leeg word, want zoals het nu werkt is het soms wat lastig aanpassen.
0
geplaatst: 17 april 2006, 15:03 uur
Zo werkt het ook al? Ik zal even testen of dat soms aan IE ligt, dat het bij jou niet goed gaat
0
geplaatst: 17 april 2006, 15:04 uur
Ik vermoedde al zoiets: toch vind ik een top 3 eigenlijk het meest logisch 

0
geplaatst: 17 april 2006, 15:06 uur
Ah, dus dit is wat ik zag bij David Gray. Erg leuk bedacht! Zou idd erg leuk zijn om te zien welke tracks het populairst zijn. 

0
geplaatst: 17 april 2006, 15:08 uur
Ik vind het wel prima zo, al keek ik wel even raar op bij Slow Riot For New Zero Kanada van GYBE. Een top 3 is daar sowieso niet mogelijk. 

0
Ik werk met Opera, maar ik krijg de vakjes niet leeg. Zal eens in Firefox proberen.
0
herman schreef:
Ik vind het wel prima zo, al keek ik wel even raar op bij Slow Riot For New Zero Kanada van GYBE. Een top 3 is daar sowieso niet mogelijk.

Dat zal je altijd wel houden.
0
geplaatst: 17 april 2006, 15:11 uur
Dus zoals ik het begrijp volgen die statistieken ervan pas later? Zou dat (indien dat al mogelijk is) nu gewoon al doen. Nu zit je zo te kijken van; nou en nu dan?
0
geplaatst: 17 april 2006, 15:12 uur
Hmm in Firefox werkt het inderdaad wel. Dan heb ik niks gezegd.
0
geplaatst: 17 april 2006, 15:15 uur
obsessed schreef:
Misschien leuk om bij statistieken een soort lijstje weer te geven met het aantal punten voor elke track.
méér statistieken!

0
geplaatst: 17 april 2006, 15:17 uur
neo schreef:
Dus zoals ik het begrijp volgen die statistieken ervan pas later? Zou dat (indien dat al mogelijk is) nu gewoon al doen. Nu zit je zo te kijken van; nou en nu dan?
Als die statistieken er komen is de kans groot dat die slechts 1x per nacht worden gegenereerd, zoals andere top-lijstjes. Dus dan hou je dat sowieso.
0
geplaatst: 17 april 2006, 15:18 uur
herman schreef:

Het lijkt me eigenlijk goed om deze optie alleen mogelijk te maken voor albums met minimaal 4 tracks, eens?
0
geplaatst: 17 april 2006, 15:18 uur
0
geplaatst: 17 april 2006, 15:19 uur
Jordy schreef:
Als die statistieken er komen is de kans groot dat die slechts 1x per nacht worden gegenereerd, zoals andere top-lijstjes. Dus dan hou je dat sowieso.
(quote)
Ok dat snap ik. Gaan vanaf vannacht die eerste statistieken worden gevormd?
0
geplaatst: 17 april 2006, 15:21 uur
ik zal nog even kijken of ik vanavond nog tijd heb om er iets aan te doen. Ik vermoed dat 99% van de albums dan toch nog niet genoeg stemmen hebben, dus het heeft wat mij betreft geen grote haast. Ik wil pas "beste tracks" gaan markeren als er minimaal X aantal mensen vinkjes hebben gezet, anders lijkt het me allemaal een beetje nutteloos.
0
geplaatst: 17 april 2006, 15:23 uur
in ruim een half uur inmiddels 2000 tracks aangevinkt, stelletje fanatiekelingen 

0
geplaatst: 17 april 2006, 15:32 uur
Ik heb over de 1900 stemmen (en morgen ook nog vrij): deze jongen is voorlopig wel weer van de straat

* denotes required fields.