MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / favo tracks per album

zoeken in:
Bij de 2 Exodus albums:
Tempo of the Damned http://www.musicmeter.nl/album/12844

en

Shovel Headed Kill Machine
http://www.musicmeter.nl/album/33058

mag je maar op 2 stemmen maar ik heb er toch 3 aangevinkt.

HammerHead schreef:
Uit en weer inloggen blijkt te helpen, nu pakt ie ze ineens wel.

Als ik wil wisselen pakt ie mijn aangevinkte nummers ook niet meer. Ik log dan ook uit en opnieuw in (omslachtig maar het helpt).

titan (crew)
Ik begin er maar niet aan, veel te veel werk voor mij. Ik ben ooit eens vol goede moed begonnen met aan te geven welke albums ik in bezit heb, maar ben toen al gauw gestopt omdat het veel te lang ging duren. Misschien als ik eens echt helemaal niets te doen heb wil ik me er wel eens aan wagen .

Benieuwd hoe lang jij de verleiding kunt weerstaan

Zal er met deze statestieken ook niet een toplijst kunnen komen met de favoriete nummers???

Volgens mij is het opgelost dat je bij sommige albums teveel tracks mocht kiezen.

Ik ga vanavond toch even een scriptje draaien waarmee alle "teveel gekozen" tracks worden verwijderd. Je zult dan een PM krijgen bij welke albums er een track is verwijderd zodat je er eventueel nog even naar kunt kijken.

aERodynamIC schreef:

(Oh, enne, jullie toevoegingen gaan iets minder snel door nu, sorry )

LOL (moet me ook erg inhouden anders komt er van toevoegen inderdaad helemaal niets meer )

...maar eh, geweldig leuk nieuw speeltje, ben hier wel weer even zoet mee

Als ik een album verhoog met een ster, dan verdwijnen de beoordelingen van de tracks en als ik die opnieuw invoer blijven die niet staan: daarvoor moet ik opnieuw in- en uitloggen

aERodynamIC schreef:
Als ik een album verhoog met een ster, dan verdwijnen de beoordelingen van de tracks

Dat is natuurlijk niet de bedoeling, moet alleen bij verwijderen van de stem gebeuren, ga ik gelijk even naar kijken

Yak
aERodynamIC schreef:
Als ik een album verhoog met een ster, dan verdwijnen de beoordelingen van de tracks en als ik die opnieuw invoer blijven die niet staan: daarvoor moet ik opnieuw in- en uitloggen

Ja, dat had ik ook. Ik begreep al niet waar mijn favo tracks gebleven waren.

Bij Born a Lion van Danko Jones en Infest van Papa Roach, welke beiden uit 11 tracks bestaan, kan ik maar liefst 4 nummers selecteren (er staat ook "selecteer 4 favoriete tracks" onder). Dat klopt toch niet?

Er gaat daar inderdaad iets fout, ga ik nu even naar kijken

heb het er maar druk mee

Er moet nog wel wat meer intelligentie in. Als een album 20 skits en intro's heeft mag je ongeveer elk normaal nummer kiezen

dus ik zeg: tracks onder de 30 sec. tellen niet mee

wat nog meer?

Ja dat wilde ik dus net zeggen

Voor de rest lijkt me het prima allemaal.

wel jammer dat we niet het beste nummer van F# A# OO kunnen kiezen

aslan (crew)
Jordy schreef:
dus ik zeg: tracks onder de 30 sec. tellen niet mee

dan heb je dus een probleempje met albums zoals deze

ik kan bij The Unforgettable Fire 3 favoriete tracks selecteren terwijl er 2 bij staan.

aslan schreef:
(quote)

dan heb je dus een probleempje met albums zoals deze

Of deze: http://www.musicmeter.nl/album/42962/info/

Niet dat het bij beide platen veel zal toevoegen om daar 10 of 20 favorieten uit te kiezen.

Ik heb ook een probleempje. Om de één of andere reden blijft bij Lateralus enkel 'Schism' staan als stem, terwijl ik 'The Grudge' en 'Parabola' ook steeds aanvink als favoriet! Van zodra ik echter op iets anders terug klik (vb. statistieken), en ik ga terug naar 'Info' dan staat enkel Schism nog aangevinkt?

bij mij staat het er niet bij alle albums bij, of ligt dat aan mij?

Alleen de albums waar je op gestemd hebt.

JonnieBrasco
Misschien vraag ik teveel slagroom op het toetje hoor: maar is het ook mogelijk om op de album-pagina zelf de tracks te markeren die over het algemeen favoriet zijn? Op allmusic.com worden hiervoor vinkjes gebruikt. Als dat hier te druk zou worden zou je ook de nummers van de betreffende tracks vetgedrukt kunnen maken ofzo. In ieder geval zou ik het fijn vinden als in 1 oogopzicht duidelijk is wat de beste tracks zijn, zonder naar de statistieken-pagina te hoeven en zelf nummertjes bij de tracks te zoeken.

Dat was oorspronkelijk wel het idee, maar ik heb steeds meer het idee dat het wel prima staat zo op het statistieken-tabblad

HammerHead schreef:
(quote)

Of deze: http://www.musicmeter.nl/album/42962/info/

Niet dat het bij beide platen veel zal toevoegen om daar 10 of 20 favorieten uit te kiezen.

Precies, wat mij betreft geldt voor deze albums hetzelfde als voor albums met 2 tracks: die lenen zich niet voor deze functionaliteit

The Scientist schreef:
ik kan bij The Unforgettable Fire 3 favoriete tracks selecteren terwijl er 2 bij staan.

Ik kan er gewoon 2 kiezen. Is het niet zo dat dit nog komt uit de begintijd toen er meer tracks gekozen mochten worden?

is dat nieuw dat je kan aanklikken wat je de 3 leukste nummers vind?

en waar is dat dan voor?!

Dat is omdat we dat leuk vinden. Op het tabblad statistieken kun je zien wat de populairste nummers zijn van een album.

o. ok

Hey,

fantastische toevoeging op de site, ik vind het heel leuk om te zien wat zo de favoriete nummers zijn van de anderen! Wow! Jullie leveren knap werk, deze site wordt echt toffer en toffer, waar gaat dat eindigen

Gast
geplaatst: vandaag om 02:38 uur

geplaatst: vandaag om 02:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.