menu

De Site / Algemeen / favo tracks per album

zoeken in:
avatar van Nicolage Rico
Tompie schreef:
deze site wordt echt toffer en toffer, waar gaat dat eindigen


Dat je alleen nog maar op deze site zit en je sociale contacten verloederen, je conditie zwaar achteruit gaat, je ogen vierkant worden en dat je een muisarm krijgt.

Veel plezier nog op de site!!!

avatar van brooklyn
Als een album gecorrigeerd wordt dan verdwijnen de stemmen? bij aphex twin - s a w 2 waren ze bij mij verdwenen namelijk

avatar van Jordy
Als het goed is worden de "favo tracks"-stemmen alleen verwijderd in het zeldzame geval dat de volgorde van de tracks wordt aangepast. En dan ook nog eens na een dikke waarschuwing naar zowel de persoon die de correctie doet, als de mod die het goedkeurt.

Komt er dan ook een Tracks top-250? Want dat lijkt me wel leuk

avatar van John Doe
Er kunnen misschien ook tijden van nummers met stemmen worden aangegeven aangezien de favoriete tracks van albums en ep's met meerdere untitled-tracks nu niet te identificeren zijn.

avatar van Jordy
Denk dat het dan interessanter is om het tracknummer er bij te hebben staan, ipv de tijd.

avatar van John Doe
Maar natuurlijk, nog beter.

eazyfan
In De Site > Algemeen > Doe Jij Mee??:

oke rare titel maar ik vroeg me iets af.doen jullie mee aan jullie favo-trax kiezen bij en album en waarom dan wel of niet??
Greetz Eazyfan oh ja mijn antwoord is waarschynlijk binnenkort


avatar van freddze
Bugje?

Ik ben de enige die op dit album gestemd heeft en ik heb ook 3 favoriete tracks aangeduid, maar plots worden die dubbel weergegeven

_2M


Bij mij niet

LoveStoned
In De Site > Algemeen > Favourite Tracks... Het nut?:

Eerst dacht ik dat bij het kieze van je favo tracks op een album, de reden was voor een top 100 van beste solo nummers of zo... Maar ik zie nergens een verwijzing wat de rede zou zijn voor dit project. Mijn vraag dus: Waarvoor moet je je favo tracks uitkiezen? Misschien is het gewoon voor jezelf leuk, maar daar heb je toch eigenlijk niks aan?

MetalDex
Zo kun je zien welke tracks door alle stemmers bij elkaar het best worden gevonden.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:29 uur

geplaatst: vandaag om 13:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.