De Site / Algemeen / favo tracks per album
zoeken in:
0
geplaatst: 17 april 2006, 18:49 uur
Bij () van Sigur Ros:
Favoriete tracks
* Untitled (2 stemmen)
* Untitled (2 stemmen)
* Untitled (2 stemmen)
* Untitled (2 stemmen)

@Bob: artiesten willen dat lang niet allemaal...
Favoriete tracks
* Untitled (2 stemmen)
* Untitled (2 stemmen)
* Untitled (2 stemmen)
* Untitled (2 stemmen)

@Bob: artiesten willen dat lang niet allemaal...
0
Bob Cremers
geplaatst: 17 april 2006, 18:52 uur
En dit dan Jordy kan ook gewoon doen plaats van 5 sterren doen we nu 10 sterren net zoals die andere sites, en trouwns hoe maakt Jordy de sites eigenlijk anders vraag ik het aan klokkenhuis.
0
geplaatst: 17 april 2006, 18:57 uur
Waarom? 5 sterren is prima. Laat die andere sites zich maar aan MuMe aanpassen. 

0
Bob Cremers
geplaatst: 17 april 2006, 18:59 uur
Nou leuk zeg ! maar het toevoegen moet wat makkelijker worden.
0
geplaatst: 17 april 2006, 19:05 uur
Het frustreert mij dat ik niet kan zien wat nu 'de uitslag' is
.
.
0
geplaatst: 17 april 2006, 19:16 uur
Misschien kun je percentage-balkjes achter de nummers creeëren met meer dan 3 stemmen ervoor.
Lijkt me ook handig om in de statistieken te kunnen vinden wat een bepaalde user als favorieten heeft aangevinkt. Deze extra communicatie kan iets zeggen over iemands smaak. Die favorieten kunnen dan nog wat nuttiger worden voor sommigen. Ook als een album minder dan 3 stemmen voor een nummer heeft valt er dan nog wat te zien.
Lijkt me ook handig om in de statistieken te kunnen vinden wat een bepaalde user als favorieten heeft aangevinkt. Deze extra communicatie kan iets zeggen over iemands smaak. Die favorieten kunnen dan nog wat nuttiger worden voor sommigen. Ook als een album minder dan 3 stemmen voor een nummer heeft valt er dan nog wat te zien.
0
geplaatst: 17 april 2006, 19:18 uur
herman schreef:
Bij () van Sigur Ros:
Favoriete tracks
* Untitled (2 stemmen)
* Untitled (2 stemmen)
* Untitled (2 stemmen)
* Untitled (2 stemmen)
Bij () van Sigur Ros:
Favoriete tracks
* Untitled (2 stemmen)
* Untitled (2 stemmen)
* Untitled (2 stemmen)
* Untitled (2 stemmen)
Redelijk simpel opgelost nu

0
Electro_
geplaatst: 17 april 2006, 19:18 uur
Misschien is het een goed idee om een extra tab te maken in het profiel, zelfde lay-out als met de toevoegingen, waarop je kunt zien wat de favoriete nummers zijn..
0
geplaatst: 17 april 2006, 19:26 uur
Electro_ schreef:
Misschien is het een goed idee om een extra tab te maken in het profiel, zelfde lay-out als met de toevoegingen, waarop je kunt zien wat de favoriete nummers zijn..
Dat staat wellicht wat netter. Daar zouden ook zulke extra statistieken kunnen staan als waar ik over sprak.Misschien is het een goed idee om een extra tab te maken in het profiel, zelfde lay-out als met de toevoegingen, waarop je kunt zien wat de favoriete nummers zijn..
0
geplaatst: 17 april 2006, 19:35 uur
Kan de drempel niet gewoon al bij 1 gelegd worden? Stel ik zelf ben heel lovend over een bepaald album, dan zullen we er mensen misschien benieuwd zijn en een enkele track willen uitproberen...
0
geplaatst: 17 april 2006, 19:37 uur
neo schreef:
Kan de drempel niet gewoon al bij 1 gelegd worden? Stel ik zelf ben heel lovend over een bepaald album, dan zullen we er mensen misschien benieuwd zijn en een enkele track willen uitproberen...

0
geplaatst: 17 april 2006, 19:39 uur
had ik al voorgesteld eigenlijk, maar daar ben ik dus inderdaad ook voor.
0
geplaatst: 17 april 2006, 19:46 uur
Ik zie dat niet zo. Als mensen 1 nummer willen luisteren, dan zien ze toch vanzelf wel welk nummer het meeste aangevinkt is. Door drie stemmen uit te kunnen delen krijg je een beter beeld, vind ik.
0
geplaatst: 17 april 2006, 19:49 uur
IK had het over minimaal 3 verschillende mensen die iets hebben aangevinkt. Die drempel.
0
geplaatst: 17 april 2006, 19:49 uur
herman schreef:
Ik zie dat niet zo. Als mensen 1 nummer willen luisteren, dan zien ze toch vanzelf wel welk nummer het meeste aangevinkt is. Door drie stemmen uit te kunnen delen krijg je een beter beeld, vind ik.
Ze bedoelen dat wanneer een song 1 stem heeft, dat die dan ook word getoond bij de favoriete nummers.
0
geplaatst: 17 april 2006, 20:06 uur
neo schreef:
Je kunt nu al slechts één stem geven als jij dat wilt, dat wordt al geregistreerd volgens Jordy. Als persoonlijke stemmen dan ergens openlijk zouden worden geregistreerd (onder een bepaalde statistiek tab bijvoorbeeld), werkt het voor jou ook.Kan de drempel niet gewoon al bij 1 gelegd worden? Stel ik zelf ben heel lovend over een bepaald album, dan zullen we er mensen misschien benieuwd zijn en een enkele track willen uitproberen...
0
geplaatst: 17 april 2006, 20:08 uur
Geweldig leuke feature op de site deze optie. Mijn complimenten.
al zijn de keuzes lastig.
al zijn de keuzes lastig.
0
geplaatst: 17 april 2006, 20:11 uur
Bob Cremers schreef:
En dit dan Jordy kan ook gewoon doen plaats van 5 sterren doen we nu 10 sterren net zoals die andere sites, en trouwns hoe maakt Jordy de sites eigenlijk anders vraag ik het aan klokkenhuis.

0
geplaatst: 17 april 2006, 20:12 uur
John Doe schreef:
Je kunt nu al slechts één stem geven als jij dat wilt, dat wordt al geregistreerd volgens Jordy.
Je kunt nu al slechts één stem geven als jij dat wilt, dat wordt al geregistreerd volgens Jordy.
Ik zie er anders geen resultaat van bij statistieken.
0
geplaatst: 17 april 2006, 20:14 uur
Eh Bob.. Ik denk dat je zo'n site als musicmeter niet zo even snel maakt. Jordy zelf doet wat met websites bouwen voor zijn werk geloof ik.
Misschien dat dit je een duwtje in de goede richting geeft
:
http://www.lissaexplains.com
Misschien dat dit je een duwtje in de goede richting geeft
:http://www.lissaexplains.com
0
geplaatst: 17 april 2006, 20:17 uur
Geweldige nieuwe feature Jordy! Ik ben net al een anderhalf uur bezig geweest om overal vinkjes te plaatsen. Soms was het nog best lastig keuzes maken 

0
geplaatst: 17 april 2006, 20:22 uur
Erg mooi gedaan hoor 
alleen vindt Mogwai - Young Team het niet leuk als ik Tracy en Mogwai Fear Satan favoriet noem, anderen neemt ie wel, maar die 2 niet

alleen vindt Mogwai - Young Team het niet leuk als ik Tracy en Mogwai Fear Satan favoriet noem, anderen neemt ie wel, maar die 2 niet

0
geplaatst: 17 april 2006, 21:02 uur
Kun je misschien het onderste blauwe balletje weghalen(hoeveel je er dus mag kiezen). Raak door de war steeds met tellen of aan mijn max. zit. 
Zal de enige wel zijn.

Zal de enige wel zijn.

0
geplaatst: 17 april 2006, 21:03 uur
Ben ik eindelijk bezig om mijn hele verzameling van een score te voorzien (ben bij de c) ...kan ik dat hele rondje opnieuw doen. 
Nee mooie toevoeging.
Zijn we gelijk van een hoop forumtopics af

Nee mooie toevoeging.
Zijn we gelijk van een hoop forumtopics af
0
geplaatst: 17 april 2006, 22:13 uur
Ik zal wel even zorgen dat je tracks met 1 stem ook ziet. Om nou helemaal op een nieuw tabblad te laten zien welke personen welke tracks als favoriet hebben... volgens mij slaan we dan een beetje door in ons gegeil op statistieken 

* denotes required fields.