menu

De Site / Algemeen / favo tracks per album

zoeken in:
avatar van Jordy
bijna 15000 (!) tracks al aangevinkt inmiddels

avatar van HiLL
Jordy schreef:
Ik zal wel even zorgen dat je tracks met 1 stem ook ziet. Om nou helemaal op een nieuw tabblad te laten zien welke personen welke tracks als favoriet hebben... volgens mij slaan we dan een beetje door in ons gegeil op statistieken

Ik ben zo geil.

avatar van PsychoBoyJack
Na de rotatie lijst opnieuw een nieuwe functie waar ik erg blij mee ben! Jordy bedankt!!

Sietse
Leuk dit...


JonnieBrasco
Werkelijk, dit is een van de mooiste dingen die MusicMeter heeft kunnen overkomen...

avatar van musicfriek
Oh wat kicken dit zeg!!! Zie nu ook de tussenstanden bij statistieken. Ik word nog verslaafder hier!! HEERLIJK!!

Ik had mezelf beter statistiekfriek kunnen noemen.. Heerlijk al die lijstjes, toch wel een tic van me.

avatar van aERodynamIC
Hoe gaan jullie eigenlijk te werk?

Ik ben eerst mijn top 10 afgegaan, toen mijn 5* stemmen, daarna werd het al wat chaotischer, want ik ging artiesten na van wie ik veel albums heb en waar ik de nummers echt goed van ken. En nu ga ik dus echt als een kip zonder kop te werk

(Oh, enne, jullie toevoegingen gaan iets minder snel door nu, sorry )

avatar van gemaster
Gewoon van 5 naar 4,5 naar 4. Ik heb natuurlijk ook wel een stuk minder stemmen dan anderen hier.

avatar van aERodynamIC
gemaster schreef:
Gewoon van 5 naar 4,5 naar 4. Ik heb natuurlijk ook wel een stuk minder stemmen dan anderen hier.

Ja ik heb er wel veel merk ik nu

Ik ga ze niet echt na allemaal, heb alleen mn 5 en 4,5 sterren gedaan, en dat zijn er al niet echt veel. Verder doe ik alles wel gewoon als ik er langskom.

avatar van Yak
Yak
Ik ben nog niet zo heel erg bezig met het kiezen van beste tracks. Tot dusver alleen maar gedaan voor albums die ik op dat moment aan het draaien was, en een paar albums uit mijn top10.

avatar van HammerHead


Dat moet even gecorrigeerd worden lijkt me.

JonnieBrasco
Bij mij werkt het nog niet helemaal oke. (Firefox 1.5)
Bij een album waar ik 3 nummers mag seleceteren, kies ik er drie. Plus nog eentje, waarop er dus ook weer een "ge-unchecked" wordt. Als ik naar de statistieken pagina ga, en weer terug naar het album zelf (info-tabje), dan heeft 'ie kennelijk toch mijn drie eerst gekozen nummers opgeslagen...

Ook lukt het me in sommige gevallen waar ik 2 vinkjes mag zetten, er 3 op te slaan.

avatar van Exfrozen
JonnieBrasco schreef:
Bij mij werkt het nog niet helemaal oke. (Firefox 1.5)....
Ook lukt het me in sommige gevallen waar ik 2 vinkjes mag zetten, er 3 op te slaan.

Hier ook

avatar van HiLL
JonnieBrasco schreef:
Werkelijk, dit is een van de mooiste dingen die MusicMeter heeft kunnen overkomen...

ahh Jonnie voor mij ook..

avatar van herman
obsessed schreef:
Ik ga ze niet echt na allemaal, heb alleen mn 5 en 4,5 sterren gedaan, en dat zijn er al niet echt veel. Verder doe ik alles wel gewoon als ik er langskom.


Zo heb ik het ook gedaan. Ik heb een paar honderd 4*-en albums, het was me echt teveel van het goede om daar ook nog aan te beginnen.

Lastig bij die cd's waar 8 briljante nummers op staan, en je kan maar 2 kiezen. andere platen hebben 13 middelmatige nummers waar je dan 3 uit mag kiezen

Bob Cremers
Dat klopt heb ik ook moeite mee !

Bob Cremers
Mag je ook meer rondjes aanvinken ?

avatar van HiLL
Kan niet Bob. Kom ff denken.

Bob Cremers
En nou heb ik een klacht voor Jordy het zit zo als ik die ronjes aanvinkt en weg ga bij die album zijn ze weer leeg als ik weer bij die album terug komt.

avatar van pauljojo
sq schreef:
méér statistieken!


Hehe, goed idee die favo tracks!

avatar van Ward
Ik zag net ook dat mijn stemmen voor favo nummers bij twee albums er niet meer stonden.

avatar van Jordy
Bedankt voor de feedback, maar het is allemaal wat nuttiger als jullie iets concreter zijn. Welk album, welke tracks, welke volgorde, enz. Kan hier helaas nu nog allemaal niets mee, want het is inmiddels ook al 20.000 keer wel goed gegaan.

avatar van Onderhond
Prachtige functie Jordy. Zeker een meerwaarde

avatar van Ward
Bij mij was het bij By The Way van RHCP (By The Way, Universally Speaking, The Zephyr Song en Can't Stop) en bij Californication (Scar Tissue, Otherside en Road Trippin'). Daarna mijn top 10 gekeken en die stonden er nog wel allemaal.

avatar van HammerHead
Jordy,

Hier bijvoorbeeld: http://www.musicmeter.nl/album/1795/info/

Ik mag er 3 kiezen, behalve dan nummer 3, 5 en 10, dan mag ik er maar 2.

EDIT: nu onthoudt hij geen van deze 3 nummers meer. Andere nummers onthoudt hij wel, echter max. 1 of 2.

Ook van mij nog even de hartelijke complimenten voor deze functionalitiet, Jordy!!!!!

avatar van HammerHead
Uit en weer inloggen blijkt te helpen, nu pakt ie ze ineens wel.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:29 uur

geplaatst: vandaag om 11:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.