De Site / Algemeen / favo tracks per album
zoeken in:
0
geplaatst: 17 april 2006, 15:45 uur
Geweldig Jordy!
Erg goed verzonnen, zal de komende tijd wel even bezig zijn om mijn favoriete nummers van een album aan te vinken, maar het idee is zeer goed.
Erg goed verzonnen, zal de komende tijd wel even bezig zijn om mijn favoriete nummers van een album aan te vinken, maar het idee is zeer goed.

0
Bob Cremers
geplaatst: 17 april 2006, 15:51 uur
Maar als je dat gedaan hebt wat gebeurt er dan en zien jullie dat dan wat ik aangevinkt hebt ?
0
geplaatst: 17 april 2006, 15:51 uur
Ik heb net mijn 5*-albums achter de rug, maar nu toch even pauzeren 

0
geplaatst: 17 april 2006, 15:55 uur
Al sla ik veel van wat ik ken ook over. Er zijn zo scores die als geheel hypnotiserend zijn; 1 geheel. Maar leuke optie 

0
geplaatst: 17 april 2006, 15:56 uur
herman schreef:
Ik vind het wel prima zo, al keek ik wel even raar op bij Slow Riot For New Zero Kanada van GYBE. Een top 3 is daar sowieso niet mogelijk.
Ik vind het wel prima zo, al keek ik wel even raar op bij Slow Riot For New Zero Kanada van GYBE. Een top 3 is daar sowieso niet mogelijk.

Wat je zegt, maar dat betekend wel dat ik bij F#A# infinity niet op Dead Flag Blues kan stemmen.

Misschien wel het beste nummer aller tijden.
Oh, en bij Death - Human, zou ik graag alle tracks willen aanvinken, maar ik mag er maar twee...
0
geplaatst: 17 april 2006, 16:21 uur
Jordy schreef:
Inderdaad afhankelijk van het totaal aantal tracks. Momenteel is het:
aantal niet-bonus tracks/4, omhoog afgerond, met een minimum van 2
Kan eventueel nog wel gewijzigd worden hoor, als jullie het nu te veel tracks vinden, maar een vast aantal vind ik in ieder geval niet logisch.
Inderdaad afhankelijk van het totaal aantal tracks. Momenteel is het:
aantal niet-bonus tracks/4, omhoog afgerond, met een minimum van 2
Kan eventueel nog wel gewijzigd worden hoor, als jullie het nu te veel tracks vinden, maar een vast aantal vind ik in ieder geval niet logisch.
Ik vind het wel een goede regel dit, alleen een beetje merkwaardig dat je dan ook op de bonusnummers kunt stemmen.
Sommige platen hebben door allerlei re-releases inmiddels zoveel bonusmateriaal, dat in theorie de bonustracks uiteindelijk als beste tracks uit de bus kunnen komen, terwijl ze niet eens op elke uitvoering staan.
0
geplaatst: 17 april 2006, 17:05 uur
HammerHead schreef:
Ik vind het wel een goede regel dit, alleen een beetje merkwaardig dat je dan ook op de bonusnummers kunt stemmen.
Sommige platen hebben door allerlei re-releases inmiddels zoveel bonusmateriaal, dat in theorie de bonustracks uiteindelijk als beste tracks uit de bus kunnen komen, terwijl ze niet eens op elke uitvoering staan.
(quote)
Aan de andere kant staat er bij veel albums een track als bonus aangevinkt terwijl het goed zoeken is naar een versie ZONDER die track
zou raar zijn als je daar dan niet op mocht stemmen
0
geplaatst: 17 april 2006, 17:06 uur
T.O. schreef:
Juist daarbij is het erg moeilijk...
(quote)
Juist daarbij is het erg moeilijk...
Vooral met deze: http://www.musicmeter.nl/album/16503 is dat bij mij vrij lastig. In feite gewoon 1 doorlopend muziekstuk, al mag er wel 8! kiezen daar.

0
geplaatst: 17 april 2006, 17:10 uur
Wel wat veel he, bij dat soort albums. Ik doe het iets omlaag,
(aantal niet-bonustracks / 5) omhoog afronden
Jullie early birds hebben dan maar even mazzel, het is ook weer wat om nu overal markeringen te gaan moeten verwijderen
Jullie early birds hebben dan maar even mazzel, het is ook weer wat om nu overal markeringen te gaan moeten verwijderen
0
geplaatst: 17 april 2006, 17:17 uur
Jordy schreef:
Aan de andere kant staat er bij veel albums een track als bonus aangevinkt terwijl het goed zoeken is naar een versie ZONDER die track
zou raar zijn als je daar dan niet op mocht stemmen
(quote)
zou raar zijn als je daar dan niet op mocht stemmenIs ook weer waar ja.
0
geplaatst: 17 april 2006, 17:22 uur
0
geplaatst: 17 april 2006, 17:37 uur
Jordy schreef:
Als je inderdaad t/m 20 nummers door 4 deelt en vanaf 21 nummers door 5 kom je iig geen rare dingen tegen. (17-25 nummers wordt dan 5 aan te vinken nummers)
0
geplaatst: 17 april 2006, 17:55 uur
Geweldige functie is dit zeg
. Ik heb heel vaak dat ik van een artiest iets wil proberen maar geen idee wat. Dit zou kunnen helpen 
. Ik heb heel vaak dat ik van een artiest iets wil proberen maar geen idee wat. Dit zou kunnen helpen 
0
geplaatst: 17 april 2006, 18:07 uur
0
geplaatst: 17 april 2006, 18:08 uur
Je kunt nu alvast via het statistieken-tabblad zien wat de populairste tracks zijn. Een compleet overzicht lijkt mij overbodig, het is pas interessant als een track minimaal 3 stemmen heeft gekregen, lijkt me.
Maar goed, daar moeten we het nog maar eens over hebben, ook over de vraag of we ook bij de populairste tracks zelf een vinkje of sterretje oid willen hebben. Voor vandaag laat ik het hier bij.
Maar goed, daar moeten we het nog maar eens over hebben, ook over de vraag of we ook bij de populairste tracks zelf een vinkje of sterretje oid willen hebben. Voor vandaag laat ik het hier bij.
0
geplaatst: 17 april 2006, 18:09 uur
Heel handig dit.
Vooral omdat ik nog niet zo veel ken als ik wil, weet ik nu een beetje wat ik het beste kan doen, wil ik een bepaalde artiest goed vinden.
Vooral omdat ik nog niet zo veel ken als ik wil, weet ik nu een beetje wat ik het beste kan doen, wil ik een bepaalde artiest goed vinden.
0
geplaatst: 17 april 2006, 18:12 uur
Bob Cremers schreef:
Niet alle albums hebben dit zo rondjes.
Niet alle albums hebben dit zo rondjes.
Alleen de albums waar je zelf op gestemd hebt.
0
geplaatst: 17 april 2006, 18:36 uur
Misschien moet je ook alle favoriete tracks gewoon neerzetten die maar 1 stem hebben.
vb. als een album maar weinig stemmen hebben en je wilt je er toch in verdiepen en er is maar 1 iemand die zijn favoriete tracks heeft doorgegeven dan weet ik nog niet welke ik kan proberen.
vb. als een album maar weinig stemmen hebben en je wilt je er toch in verdiepen en er is maar 1 iemand die zijn favoriete tracks heeft doorgegeven dan weet ik nog niet welke ik kan proberen.
0
Bob Cremers
geplaatst: 17 april 2006, 18:39 uur
Is dit geen goed idee als je op een nummer drukt kan je het liedje luisteren Jordy ?
* denotes required fields.