De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 17 januari 2013, 22:13 uur
0
geplaatst: 19 januari 2013, 13:47 uur
Zojuist heb ik mijn 300ste stem uitgedeeld. Niet bij een klassieker als Ágætis Byrjun of Mellon Collie and the Infinite Sadness (wat ik best had kunnen doen), maar bij een onbekend ep'tje van Daughter.
Bij dat album heb ik ook een recensietje geschreven: mijn 31e. Dat vind ik misschien nog wel een mooiere mijlpaal. Vanaf 31 recensies worden ze namelijk niet meer in één lijst weergegeven, maar gerangschikt per letter. Dat geeft toch wel een kleine kick
En het is een mooie stimulans om meer recensies te gaan schrijven en zo het hele alfabet te verzamelen.
Bij dat album heb ik ook een recensietje geschreven: mijn 31e. Dat vind ik misschien nog wel een mooiere mijlpaal. Vanaf 31 recensies worden ze namelijk niet meer in één lijst weergegeven, maar gerangschikt per letter. Dat geeft toch wel een kleine kick
En het is een mooie stimulans om meer recensies te gaan schrijven en zo het hele alfabet te verzamelen.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 21 januari 2013, 16:21 uur
Zojuist mijn 1000ste stem uitgedeeld, ik heb nog lang niet alle albums die ik bezit beoordeeld maar we zijn over de helft.
0
geplaatst: 22 januari 2013, 20:01 uur
Ik heb net mijn 500e mening* neergepend 
*naar definitie van Jordy

*naar definitie van Jordy
0
geplaatst: 23 januari 2013, 14:41 uur
4000st stem uitgebracht The Moody Blues - Days Of the Future Passed was de gelukkige.......
0
geplaatst: 25 januari 2013, 10:03 uur
Sinds gisteren alweer mijn 7de jaar hierzo. Ik wil dan ook de oprichtiger(s), de toevoegers van albums, de stemmers en degenen met positieve berichten over platen bedanken.
Zonder MuMe luisterde ik waarschijnlijk nog steeds alleen maar Hendrix, Beatles, Pink Floyd en The Doors.
Mume is echt een verrijking van mijn muzikale leven, dank allen!
Zonder MuMe luisterde ik waarschijnlijk nog steeds alleen maar Hendrix, Beatles, Pink Floyd en The Doors.
Mume is echt een verrijking van mijn muzikale leven, dank allen!
0
geplaatst: 2 februari 2013, 12:39 uur
In mijn top 10 heb ik nou platen uit 6 verschillende decennia 

0
geplaatst: 2 februari 2013, 17:01 uur
Eigenlijk was het op woensdag maar ik zit 3 jaar op MusicMeter! 

0
geplaatst: 5 februari 2013, 13:15 uur
Eigenlijk was het gisteren, maar ik zit 8 jaar op MusicMeter! 

0
Assurancetourix
geplaatst: 13 februari 2013, 17:51 uur
2500 toevoegingen:
met dank aan alle crewleden,
om al die lastige spaanstalige plaatjes
uit het jaar kruik en later te beoordelen.
met dank aan alle crewleden,
om al die lastige spaanstalige plaatjes
uit het jaar kruik en later te beoordelen.

0
geplaatst: 13 februari 2013, 17:57 uur
Goed en belangrijk werk Assurancetourix. Peje af hoor.
Ik snap alleen niet wat mensen daar nu zo leuk aan vinden...
0
geplaatst: 13 februari 2013, 18:24 uur
Dungeon schreef:
Ik zie het als soort van plicht aan mezelf om iets toe te voegen wat ik goed vindt en nog niet op de site staat.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 13 februari 2013, 19:11 uur
Dungeon schreef:
Zit nu boven de 4000, doe er dagelijks 10 als ik nummers beluister uit de diverse spellen, gaat in 1 moeite en er zijn nog zoveel albums die er nog opmoeten.
hoe meer usersw mee werken des te completer is de site.
Alleen zijn er weinig blackmetal fanaten merk ik aan het grote aantal o stemmen albums in mijn lijst

goed gedaan Assurancetourix

0
geplaatst: 13 februari 2013, 19:36 uur
Dungeon schreef:
Ik zie het als soort van plicht aan mezelf om iets toe te voegen wat ik goed vindt en nog niet op de site staat.
Als Mume je belangrijkste bron is wordt dat lastig. Petje af dus voor beide heren, zonder dit werk zouden we veel ontdekkingen mislopen. (Al ben ik ook niet zo van de black metal Ik zie het als soort van plicht aan mezelf om iets toe te voegen wat ik goed vindt en nog niet op de site staat.
)
0
geplaatst: 13 februari 2013, 20:26 uur
Ah, ik ben alweer negen jaar crewlid 
Zeker nog een jaartje doorgaan!

Zeker nog een jaartje doorgaan!
0
geplaatst: 13 februari 2013, 20:35 uur
0
geplaatst: 21 februari 2013, 16:28 uur
Even de precieze mijlpaal gemist, maar sinds dinsdag ben ik alweer 3 jaar lid van MusicMeter 

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 27 februari 2013, 19:40 uur
de kaap van de 4500 toevoegingen is ook bereikt 

0
geplaatst: 7 maart 2013, 21:18 uur
Niet echt een mijlpaal voor mij maar meer een mijpaal voor het album 'Rubber Soul' van 'The Beatles' Die heeft zijn 1000ste stem gekregen van mij. Mooi album trouwens. Ik ga eerst maar eens voor de 500 stemmen. 

* denotes required fields.