MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter

zoeken in:
100 gele sterretjes.

Bericht nummer 12.000 alweer

kemm schreef:
100 gele sterretjes.

Dit zijn nog eens mijlpalen!

2500 toevoegingen!!

Goed werk Freakey.

8000 toevoegingen. Zo, nu eerst een B******.

Na verschillende jaren van gemiddeld meer dan 1 per dag, naar intussen 3 maanden geen enkele cd of lp gekocht.

Cold turkey is bijna over. Denk ik.

Zephyr
Svendra schreef:
8000 toevoegingen.

Dat is een echte mijlpaal , en daar hoef ik verder niets aan toe te voegen, toch ?

Zephyr schreef:
daar hoef ik verder niets aan toe te voegen, toch ?

Elke toevoeging is welkom.

Casartelli (moderator)
Enige tijd terug (het zou zomaar al een jaar of drie geleden kunnen zijn) heb ik me voorgenomen mijn stemmen wat vaker naar boven af te ronden. Ik had toen een stemgemiddelde ergens krap boven de 2,7 en, tja, het is op zich fijn om te benadrukken dat 4*-albums (om maar te zwijgen van wat daar nog boven zit) écht bijzonder zijn. Van de andere kant, als een stem van Casartelli een album in vrijwel alle gevallen een competitief nadeel oplevert in de lijst der gemiddelden, dan heeft dat ook iets onwenselijks.

Aldus geschiedde.

En vanavond heb ik het magische gemiddelde van 3,00 behaald!

Casartelli schreef:

En vanavond heb ik het magische gemiddelde van 3,00 behaald!

Albumlijst heeft onlangs de 8500 bereikt , maar heb nog honderden toevoegingen te doen...
En 2000 berichten vandaag .

2000 berichten vandaag? Dat krijgt zelfs thelion niet voor elkaar op een goede dag.

Wel mooie mijlpalen hier de laatste dagen.

Nooit geweten dat je zo'n laag stemgemiddelde had, Casartelli. Het mijne ligt al jaren tussen de 3,50 en 3,60, al stijgt het wel heel langzaam.

Ik vind het ook laag, ik zit bv op 3,01 en dat bevalt veel beter

Deze positieve jongen zit op 3,99. Luisteren jullie dan echt zo vaak naar slechte albums of ben ik gewoon veel minder streng?

Nou heb ik wel iets meer stemmen dus ook meer kans op slechtere albums

Vooral in het begin was ik best kritisch (3,0 is al best hoog laat staan een 4,0) maar dat is al minder geworden. Als ik heel de lijst ga nalopen zal ik vast wel wat stijgen in mijn gemiddelde. Door mijn werk kom ik ook veel in aanraking met slechte/slechtere muziek dus dat zal zeker ook mee wegen in het gemiddelde.

ArthurDZ schreef:
Deze positieve jongen zit op 3,99. Luisteren jullie dan echt zo vaak naar slechte albums of ben ik gewoon veel minder streng?

Als je alleen maar albums luistert die je in straatje liggen dan is zo'n gemiddelde goed te verklaren. Als je nu spontaan alleen nog maar metal en hiphop zou gaan luisteren, blijft er denk ik weinig over van dat gemiddelde

3000 stemmen!

DjFrankie (moderator)
Dit is mijn 20000ste bericht hier.

bericht 123456

5 jaar MusicMeter.

Taart voor iedereen.

(afbeelding)

Lekker, bedankt! Proficiat!

Zojuist mijn 400ste stem uitgebracht op een prachtig album.

DjFrankie (moderator)
5000 toevoegingen

bone machine (crew)
DjFrankie schreef:
5000 toevoegingen

DjFrankie (moderator)
Jij bent er ook bijna Koen

8000 Stemmen

Gast
geplaatst: vandaag om 21:39 uur

geplaatst: vandaag om 21:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.