De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 19 maart 2013, 00:33 uur
0
geplaatst: 22 maart 2013, 19:13 uur
Na verschillende jaren van gemiddeld meer dan 1 per dag, naar intussen 3 maanden geen enkele cd of lp gekocht. 
Cold turkey is bijna over. Denk ik.

Cold turkey is bijna over. Denk ik.

0
Zephyr
geplaatst: 22 maart 2013, 23:15 uur
Svendra schreef:
8000 toevoegingen.
8000 toevoegingen.
Dat is een echte mijlpaal
, en daar hoef ik verder niets aan toe te voegen, toch ? 
0
geplaatst: 23 maart 2013, 14:04 uur
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 26 maart 2013, 21:03 uur
Enige tijd terug (het zou zomaar al een jaar of drie geleden kunnen zijn) heb ik me voorgenomen mijn stemmen wat vaker naar boven af te ronden. Ik had toen een stemgemiddelde ergens krap boven de 2,7 en, tja, het is op zich fijn om te benadrukken dat 4*-albums (om maar te zwijgen van wat daar nog boven zit) écht bijzonder zijn. Van de andere kant, als een stem van Casartelli een album in vrijwel alle gevallen een competitief nadeel oplevert in de lijst der gemiddelden, dan heeft dat ook iets onwenselijks.
Aldus geschiedde.
En vanavond heb ik het magische gemiddelde van 3,00 behaald!
Aldus geschiedde.
En vanavond heb ik het magische gemiddelde van 3,00 behaald!

0
geplaatst: 26 maart 2013, 21:48 uur
0
geplaatst: 30 maart 2013, 14:16 uur
Albumlijst heeft onlangs de 8500 bereikt
, maar heb nog honderden toevoegingen te doen...
En 2000 berichten vandaag
.
, maar heb nog honderden toevoegingen te doen...En 2000 berichten vandaag
.
0
geplaatst: 30 maart 2013, 14:20 uur
2000 berichten vandaag? Dat krijgt zelfs thelion niet voor elkaar op een goede dag. 
Wel mooie mijlpalen hier de laatste dagen.
Nooit geweten dat je zo'n laag stemgemiddelde had, Casartelli. Het mijne ligt al jaren tussen de 3,50 en 3,60, al stijgt het wel heel langzaam.

Wel mooie mijlpalen hier de laatste dagen.

Nooit geweten dat je zo'n laag stemgemiddelde had, Casartelli. Het mijne ligt al jaren tussen de 3,50 en 3,60, al stijgt het wel heel langzaam.
0
geplaatst: 30 maart 2013, 14:22 uur
Ik vind het ook laag, ik zit bv op 3,01 en dat bevalt veel beter 

0
geplaatst: 30 maart 2013, 14:25 uur
Deze positieve jongen zit op 3,99. Luisteren jullie dan echt zo vaak naar slechte albums of ben ik gewoon veel minder streng? 

0
geplaatst: 30 maart 2013, 14:42 uur
Nou heb ik wel iets meer stemmen dus ook meer kans op slechtere albums 
Vooral in het begin was ik best kritisch (3,0 is al best hoog laat staan een 4,0) maar dat is al minder geworden. Als ik heel de lijst ga nalopen zal ik vast wel wat stijgen in mijn gemiddelde. Door mijn werk kom ik ook veel in aanraking met slechte/slechtere muziek dus dat zal zeker ook mee wegen in het gemiddelde.

Vooral in het begin was ik best kritisch (3,0 is al best hoog laat staan een 4,0) maar dat is al minder geworden. Als ik heel de lijst ga nalopen zal ik vast wel wat stijgen in mijn gemiddelde. Door mijn werk kom ik ook veel in aanraking met slechte/slechtere muziek dus dat zal zeker ook mee wegen in het gemiddelde.
0
geplaatst: 31 maart 2013, 01:07 uur
ArthurDZ schreef:
Deze positieve jongen zit op 3,99. Luisteren jullie dan echt zo vaak naar slechte albums of ben ik gewoon veel minder streng?
Als je alleen maar albums luistert die je in straatje liggen dan is zo'n gemiddelde goed te verklaren. Als je nu spontaan alleen nog maar metal en hiphop zou gaan luisteren, blijft er denk ik weinig over van dat gemiddelde

* denotes required fields.