De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter
zoeken in:
8
Mssr Renard
geplaatst: 16 juni 2022, 19:52 uur
De eerste musicmeter-recencent met een eigen pagina in een muziekblad, gefeliciteerd erwinz
https://ibb.co/PFZtkM7
https://ibb.co/PFZtkM7
0
geplaatst: 19 juli 2022, 09:46 uur
4
geplaatst: 31 juli 2022, 18:30 uur
Het ziet ernaar uit dat we vanavond de 7 mil-joen berichten gaan halen.
Best wel een mijlpaal
Best wel een mijlpaal

1
geplaatst: 31 juli 2022, 18:40 uur
musicfriek schreef:
Het ziet ernaar uit dat we vanavond de 7 mil-joen berichten gaan halen.
Best wel een mijlpaal
Zeker, ik help alvast een handje. Het ziet ernaar uit dat we vanavond de 7 mil-joen berichten gaan halen.
Best wel een mijlpaal

0
geplaatst: 4 augustus 2022, 08:35 uur
Eerstvolgende mijlpaal is zo te zien 600K aan albums op de site.
0
geplaatst: 4 augustus 2022, 08:48 uur
musicfriek schreef:
Het ziet ernaar uit dat we vanavond de 7 miljoen berichten gaan halen.
Best wel een mijlpaal
Het ziet ernaar uit dat we vanavond de 7 miljoen berichten gaan halen.
Best wel een mijlpaal
Even teruggezocht in dit topic, op 2-9-2011 vierden we feest vanwege de 3 miljoen berichten. Niets kunnen vinden over de andere berichtenmijlpalen helaas.
0
geplaatst: 4 augustus 2022, 09:41 uur
We zitten op meer dan 7 miljoen inmiddels.
Is bekend wie nummer 7 miljoen heeft geplaatst?
0
geplaatst: 4 augustus 2022, 09:49 uur
musician schreef:
We zitten op meer dan 7 miljoen inmiddels.
Ik weet alleen dat meer dan 1 procent van die berichten van mij komt. We zitten op meer dan 7 miljoen inmiddels.

0
geplaatst: 4 augustus 2022, 13:02 uur
2
geplaatst: 4 augustus 2022, 13:04 uur
Ik heb het toch maar even uitgerekend. Van elke 76,33 berichten op deze site is er eentje van mij bij

0
geplaatst: 4 augustus 2022, 14:02 uur
Kronos schreef:
Ik vraag me wel af wie dat 0,33ste bericht schrijft.
Ik vraag me wel af wie dat 0,33ste bericht schrijft.
GrafGantz schreef:
Ik heb het toch maar even uitgerekend. Van elke 229 berichten op deze site zijn er drie van mij bij
Ik heb het toch maar even uitgerekend. Van elke 229 berichten op deze site zijn er drie van mij bij
0
geplaatst: 4 augustus 2022, 14:06 uur
Tja, als je ze per drie schrijft gaat het wel vooruit natuurlijk.
0
Zack
geplaatst: 4 augustus 2022, 15:08 uur
Ehh...dan zijn van elke 4000 berichten officicieus 3 van mij....
(grofweg).
(grofweg).
0
geplaatst: 4 augustus 2022, 15:24 uur
0
geplaatst: 4 augustus 2022, 15:31 uur
Volgens mij is de user Bluebird ooit vertrokken toen hij, na een x-aantal jaren op de site 20.000 berichten had, en er vervolgens aan hem werd gevraagd of hij soms niks beters had te doen 
Ik vind veel berichten geen kunst. De berichten die je verstuurd moeten in lengte ook wel een beetje body hebben Boek - MusicMeter.nl.
Dus ik stel voor dat er een systeem komt van woorden tellen, in plaats van aantal berichten.

Ik vind veel berichten geen kunst. De berichten die je verstuurd moeten in lengte ook wel een beetje body hebben Boek - MusicMeter.nl.

Dus ik stel voor dat er een systeem komt van woorden tellen, in plaats van aantal berichten.

0
Mssr Renard
geplaatst: 4 augustus 2022, 15:38 uur
musician schreef:
Volgens mij is de user Bluebird ooit vertrokken toen hij, na een x-aantal jaren op de site 20.000 berichten had, en er vervolgens aan hem werd gevraagd of hij soms niks beters had te doen

Je staat hier op plaats 14: Gebruikers met de meeste meningen - MusicMeter.nl
Dus je hebt nog een hoop zinnige berichten te tikken.
1
geplaatst: 4 augustus 2022, 17:28 uur
musician schreef:
Op meerdere plaatsen een link naar je 'boek' spammen omdat niemand er op reageerde is ook geen kunst.

0
geplaatst: 4 augustus 2022, 18:17 uur
Ach, het is een nieuw topic, dan mag er best na enige tijd enige aandacht aan worden gegeven.
Nieuwe creatieve ideeën zijn misschien best aardig voor de site.
En het is vrij land, het staat iedereen vrij er wat mee te doen of niet.
Het leent zich overigens verrassend voor heel veel PM kan ik zeggen en niet zozeer een directe reactie. Dat is op zich ook heel bijzonder.
En wat natuurlijk ook prima is.
Niet zo bekrompen.
Nieuwe creatieve ideeën zijn misschien best aardig voor de site.
En het is vrij land, het staat iedereen vrij er wat mee te doen of niet.
Het leent zich overigens verrassend voor heel veel PM kan ik zeggen en niet zozeer een directe reactie. Dat is op zich ook heel bijzonder.
En wat natuurlijk ook prima is.
Niet zo bekrompen.
* denotes required fields.