De Site / Algemeen / Uitgebreide artiestenpagina
zoeken in:
0
geplaatst: 15 mei 2006, 20:33 uur
Ziet er mooi uit
. En bij Bobby Digital ga je automatisch naar deze pagina?
. En bij Bobby Digital ga je automatisch naar deze pagina?
0
geplaatst: 15 mei 2006, 20:37 uur
Ok, dus de alternatieve artiestnaam blijft in dit geval wel bestaan?
Acid Mothers Temple krijgt dus ook 1 artiestenpagina voor beide incarnaties? (Acid Mothers Temple & The Cosmic Inferno en Acid Mothers Temple & The Melting Paraiso U.F.O)
Heb je ook een voorbeeld van een band? Ben benieuwd hoe de bandleden vermeld worden e.d.
Acid Mothers Temple krijgt dus ook 1 artiestenpagina voor beide incarnaties? (Acid Mothers Temple & The Cosmic Inferno en Acid Mothers Temple & The Melting Paraiso U.F.O)
Heb je ook een voorbeeld van een band? Ben benieuwd hoe de bandleden vermeld worden e.d.
0
geplaatst: 15 mei 2006, 20:37 uur
Misschien praat ik voor mijn beurt en geef je alleen een vormimpressie, maar ik dacht:
verwijzing website artiest?
evt. sterfdatum?
het wordt mooi Jordy
evt. sterfdatum?
het wordt mooi Jordy

0
geplaatst: 15 mei 2006, 20:38 uur
0
geplaatst: 15 mei 2006, 20:39 uur
bubbachups schreef:
Nee, een bandnaam zal ingevoerd moeten worden als "alias" van de andere. De "echte" naam krijgt wel een foto+info+discussie etc, de alias is slechts een doorverwijzing. Er zullen best artiesten zijn waar die keuze lastig is, maar da's dan jammer, lijkt me

Nog niet gebouwd.
0
geplaatst: 15 mei 2006, 20:39 uur
lebowski schreef:
Niet zo nodig, vind ik persoonlijk
evt. sterfdatum?
meneer Diggs leeft nog

0
geplaatst: 15 mei 2006, 20:43 uur
Jordy schreef:
Nee, een bandnaam zal ingevoerd moeten worden als "alias" van de andere. De "echte" naam krijgt wel een foto+info+discussie etc, de alias is slechts een doorverwijzing. Er zullen best artiesten zijn waar die keuze lastig is, maar da's dan jammer, lijkt me
(quote)

Lijkt mij uitstekend. Ziet er goed uit zo.

0
geplaatst: 15 mei 2006, 20:45 uur
Klein vraagje nog; zijn er ook restricties voor de foto? Vaste grootte bijvoorbeeld?
0
geplaatst: 15 mei 2006, 22:27 uur
bubbachups schreef:
Klein vraagje nog; zijn er ook restricties voor de foto? Vaste grootte bijvoorbeeld?
200px breed
0
geplaatst: 15 mei 2006, 22:28 uur

zo zou een pagina van de Beatles er uit kunnen zien (let niet op de info...) als George Harrison er slechts een deel van de tijd bij had gezeten, en er op de sites geen Ringo Starr albums stonden (want dan verdient iemand geen eigen foto+discussie, is mijn idee)
0
Electro_
geplaatst: 15 mei 2006, 22:35 uur
Vraagje: Waarom is het nou in een ander lettertype? (Of zie ik dat verkeerd)
0
geplaatst: 15 mei 2006, 22:36 uur
Ik heb een Mac, daar zullen de lettertypes wel ietsjes anders zijn
0
geplaatst: 16 mei 2006, 19:47 uur
Ziet er heel mooi uit Jordy. Lijkt mij een mooie aanvulling op de site. Handig ook de automatische links naar wikipedia en allmusic. Op die manier is uitgebreide artiesteninformatie snel bij de hand.

0
geplaatst: 16 mei 2006, 19:51 uur
Ziet er goed uit.... ik vraag mij trouwens wel af, waarom die informatie over de standaaddeviatie er bij staat....ook overigens op de andere pagina's... vind het zelf niet echt overdreven interessante statistische informatie 

0
geplaatst: 16 mei 2006, 20:09 uur
Een gemiddelde van 2,8 sterren zegt niet zoveel. Als zo'n album (of artiest) een lage standaarddeviatie heeft, is iedereen het wel zo'n beetje eens met dat cijfer, en zou IK 'm niet zo snel gaan luisteren. Een 2,8 en een hoge standaarddeviatie betekent een "love it or hate it"-album. Veel interessanter dus.
0
Snowman
geplaatst: 16 mei 2006, 20:18 uur
Jordy schreef:
Een gemiddelde van 2,8 sterren zegt niet zoveel. Als zo'n album (of artiest) een lage standaarddeviatie heeft, is iedereen het wel zo'n beetje eens met dat cijfer, en zou IK 'm niet zo snel gaan luisteren. Een 2,8 en een hoge standaarddeviatie betekent een "love it or hate it"-album. Veel interessanter dus.
Nu snap ik het, ziet er mooi uit trouwens

0
geplaatst: 16 mei 2006, 20:19 uur
Standaarddeviatie is inderdaad zeer nuttige informatie. Zou ontzettend zonde zijn om het niet te gebruiken. Wat Jordy al zegt, het gemiddelde opzich zegt niet zoveel. Met standaarddeviatie erbij heb je een veel duidelijker beeld van hoe het album gewaardeerd wordt.
0
geplaatst: 17 mei 2006, 12:54 uur
Ik denk overigens dat ik dit hemelvaartdag (volgende week donderdag) al live ga zetten. Of heeeeeel misschien zondag.
0
Snowman
geplaatst: 21 mei 2006, 10:12 uur
Jordy schreef:
Ik denk overigens dat ik dit hemelvaartdag (volgende week donderdag) al live ga zetten. Of heeeeeel misschien zondag.
Heel mooi

0
geplaatst: 21 mei 2006, 10:32 uur
Ja het is zo'n beetje wel af, maar gaat er vandaag niet van komen. Donderdag dus.
0
geplaatst: 25 mei 2006, 12:50 uur
Daar zijn we weer, even een paar opmerkingen
- De nieuwe functionaliteit is niet 100% getest. Ga dus NIET gelijk tientallen artiesten verbeteren, het zou zonde zijn als het werk voor niets blijkt te zijn. Kijk svp na het doen / goedkeuren van een correctie goed of de ingevoerde informatie goed is overgekomen
- Laten we ons in eerste instantie even focussen op de vraag of de gebouwde functionaliteit werkt, bewaar evt. algemene opmerkingen/wensen/verbeterpunten svp even voor een later moment
- De nieuwe functionaliteit is niet 100% getest. Ga dus NIET gelijk tientallen artiesten verbeteren, het zou zonde zijn als het werk voor niets blijkt te zijn. Kijk svp na het doen / goedkeuren van een correctie goed of de ingevoerde informatie goed is overgekomen
- Laten we ons in eerste instantie even focussen op de vraag of de gebouwde functionaliteit werkt, bewaar evt. algemene opmerkingen/wensen/verbeterpunten svp even voor een later moment
0
geplaatst: 25 mei 2006, 13:18 uur
net als de albumhoezen, dus 200 breed en hoogte maakt niet uit. Al gaat de voorkeur natuurlijk uit naar "langwerpige" foto's.
* denotes required fields.