De Site / Algemeen / Moviemeter
zoeken in:
0
geplaatst: 10 september 2004, 10:21 uur
Niet weten. Ik zit al twee dagen in mijn neus te peuteren en mijn 'kas' op te vreten omdat ik niet op MovieMeter raak. 

0
JonnieBrasco
geplaatst: 10 september 2004, 10:34 uur
Een tip aan alle Moviemeter-gebruikers die nog niet zo Musicmeterig zijn en hier nu komen omdat MovieMeter er uit ligt: Dit is de ideale gelegenheid om eens je favoriete muziek op te zoeken, je te mengen in de discussies en enthousiaste berichtjes, en je muziek-horizon te verbreden!! 

0
geplaatst: 10 september 2004, 10:39 uur
Horrorfanaat schreef:
Waarom doet moviemeter het niet?
Waarom doet moviemeter het niet?
wegens technische problemen
heb er zelf niet zoveel invloed op, hoop dat het vandaag of morgen gefixed is (database doet raar)
0
geplaatst: 10 september 2004, 10:50 uur
misschien kan je me helpen... welke goeie films komen v'vond op tv en hoe is de film nine Queens
0
geplaatst: 10 september 2004, 10:56 uur
JonnieBrasco schreef:
Een tip aan alle Moviemeter-gebruikers die nog niet zo Musicmeterig zijn en hier nu komen omdat MovieMeter er uit ligt: Dit is de ideale gelegenheid om eens je favoriete muziek op te zoeken, je te mengen in de discussies en enthousiaste berichtjes, en je muziek-horizon te verbreden!!

Mensen kunnen nu gewoon een film intypen en als nog iets over film(muziek) te weten komen. Als dat niet geweldig is!

0
geplaatst: 10 september 2004, 11:09 uur
sorry zal wel niet wakker zij maar ik vat je niet neo... of zit je me in de zeik te nemen ??? 

0
geplaatst: 10 september 2004, 11:13 uur
Nee ik zeg alleen dat er hier op musicmeter ook veel filmmuziek albums staan. Zoek maar op een bepaalde filmtitel en je zal er vast wel wat tegen komen discussie of wat dan ook. Ik wil niet zeggen dat alles er al opstaat, maar toch aardig wat
Begrijp je wat ik bedoel?
Begrijp je wat ik bedoel?
0
geplaatst: 10 september 2004, 11:15 uur
sorry.... zoals ik al zei: "ben niet helemaal wakker".... en heeft iemand nine Queens nog gezien en wat vind je er van..... thx neo
0
geplaatst: 10 september 2004, 11:18 uur
Enige wat ik van die film weet is dat er qua structuur wat overeenkomsten schijnen te zijn met Memento. Zo is mij verteld. Dus dat zou best interessant kunnen zijn 

0
geplaatst: 10 september 2004, 11:20 uur
klopt staat ook op de cover... voor liefhebbers van memento & amores perros..... maar ik heb die vergelijkingen wel eens vaker gezien bij dat soort films !!! weet niet wie dat bepaalt maar daar klopt 9 van de 10 x niets van..... 

0
JonnieBrasco
geplaatst: 10 september 2004, 11:23 uur
Dat is een goede film met een 7,6 gemiddeld. Zie tijdelijk dan even hier de reviews op imdb.
0
geplaatst: 10 september 2004, 11:23 uur
Maar enige overeenkomst moet er denk ik wel mee zijn, of het nou een enorme grote is of een gewone, ik weet het niet
Maar ik heb een idee.Waarom bouwt Jordy niet een site waar je over dit soort dingen kan discusseren 
Maar ik heb een idee.Waarom bouwt Jordy niet een site waar je over dit soort dingen kan discusseren 
0
geplaatst: 10 september 2004, 11:30 uur
pikedre schreef:
sorry.... zoals ik al zei: "ben niet helemaal wakker".... en heeft iemand nine Queens nog gezien en wat vind je er van..... thx neo
Neem hier eens een kijkje op: http://www.filmsalon.be/nuevo.html
0
geplaatst: 10 september 2004, 12:22 uur
N u ...movvriemetre d'r al enn tijdje av lig t .....nemen miijn typ-skylz sch rkibarend aff...
0
geplaatst: 29 november 2004, 23:11 uur
bij Overigen > Algemeen > Moviemeter:
Het is natuurlijk geen gedoe om daar hier een forumtopic over te openen, maar ik geraak niet meer op Moviemeter. Ik heb op een andere (openbare) computer uitgelogd en ik heb daarbij aangeduid om alle computers waar ik ingelogd was, uit te loggen. En als ik nu moviemeter probeer te openen vanaf mijn eigen computer, dan kom ik op 'www.moviemeter.nl/?dologout' en daar blijft hij maar proberen zonder dat er eigenlijk iets gebeurt. En dus geraak ik er niet op
Hulp is altijd welkom!
Het is natuurlijk geen gedoe om daar hier een forumtopic over te openen, maar ik geraak niet meer op Moviemeter. Ik heb op een andere (openbare) computer uitgelogd en ik heb daarbij aangeduid om alle computers waar ik ingelogd was, uit te loggen. En als ik nu moviemeter probeer te openen vanaf mijn eigen computer, dan kom ik op 'www.moviemeter.nl/?dologout' en daar blijft hij maar proberen zonder dat er eigenlijk iets gebeurt. En dus geraak ik er niet op
Hulp is altijd welkom!
0
geplaatst: 29 november 2004, 23:16 uur
Ik heb dat ook wel 's gehad. Misschien je computer opnieuw opstarten of even een cookie weggooien ofzo?
0
geplaatst: 29 november 2004, 23:39 uur
t is al in orde 
Nu moet ik wel overal mijn username terug gaan opslaan...

Nu moet ik wel overal mijn username terug gaan opslaan...
0
geplaatst: 30 november 2004, 13:01 uur
Vervelende bug. Over een paar maanden is er een nieuwe versie van de site, waar dit verholpen zal zijn.
0
luisteraart
geplaatst: 9 januari 2005, 00:32 uur
Zijn er weer problemen met MoM? Ik kom er niet op.
0
geplaatst: 9 januari 2005, 00:38 uur
Niet bij mij. Alhoewel ik er de laatste tijd ook last van heb, terwijl vele andere niet. Wellicht door de provider?
0
geplaatst: 9 januari 2005, 22:02 uur
Had best wat problemen daarjuist , ellendig lange laadtijden en soms gewoon " pagina kan niet gevonden worden"
0
luisteraart
geplaatst: 10 januari 2005, 13:06 uur
Als ik naar www.moviemeter.nl ga, wordt het adres in de adresbalk automatisch veranderd in www.moviemeter.nl/dologout, en ik krijg geen toegang. Al sinds ik terug ben van vakantie (donderdagavond) heb ik dit.
0
geplaatst: 10 januari 2005, 13:51 uur
Heb ik ook ooit eens gehad, als je al je cookies delete gaat het terug.
0
luisteraart
geplaatst: 10 januari 2005, 14:14 uur
Fantastische tip Freud! Hartelijk dank, kan MoM weer op!!!
(Heb overigens ook in en uitgelogd op een andere computer, tijdens mijn vakantie. (verslaving
). Wellicht heeft het daarmee te maken?)
(Heb overigens ook in en uitgelogd op een andere computer, tijdens mijn vakantie. (verslaving
). Wellicht heeft het daarmee te maken?)
0
geplaatst: 10 januari 2005, 19:36 uur
Nee, 't is een slordig programmeerfoutje (of een browserbug, ben er nog niet uit
)
)* denotes required fields.