MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Moviemeter

zoeken in:
Waarom doet moviemeter het niet?

Niet weten. Ik zit al twee dagen in mijn neus te peuteren en mijn 'kas' op te vreten omdat ik niet op MovieMeter raak.

JonnieBrasco
Een tip aan alle Moviemeter-gebruikers die nog niet zo Musicmeterig zijn en hier nu komen omdat MovieMeter er uit ligt: Dit is de ideale gelegenheid om eens je favoriete muziek op te zoeken, je te mengen in de discussies en enthousiaste berichtjes, en je muziek-horizon te verbreden!!

Horrorfanaat schreef:
Waarom doet moviemeter het niet?

wegens technische problemen

heb er zelf niet zoveel invloed op, hoop dat het vandaag of morgen gefixed is (database doet raar)

misschien kan je me helpen... welke goeie films komen v'vond op tv en hoe is de film nine Queens

neo
JonnieBrasco schreef:
Een tip aan alle Moviemeter-gebruikers die nog niet zo Musicmeterig zijn en hier nu komen omdat MovieMeter er uit ligt: Dit is de ideale gelegenheid om eens je favoriete muziek op te zoeken, je te mengen in de discussies en enthousiaste berichtjes, en je muziek-horizon te verbreden!!

Mensen kunnen nu gewoon een film intypen en als nog iets over film(muziek) te weten komen. Als dat niet geweldig is!

sorry zal wel niet wakker zij maar ik vat je niet neo... of zit je me in de zeik te nemen ???

neo
Nee ik zeg alleen dat er hier op musicmeter ook veel filmmuziek albums staan. Zoek maar op een bepaalde filmtitel en je zal er vast wel wat tegen komen discussie of wat dan ook. Ik wil niet zeggen dat alles er al opstaat, maar toch aardig wat Begrijp je wat ik bedoel?

sorry.... zoals ik al zei: "ben niet helemaal wakker".... en heeft iemand nine Queens nog gezien en wat vind je er van..... thx neo

neo
Enige wat ik van die film weet is dat er qua structuur wat overeenkomsten schijnen te zijn met Memento. Zo is mij verteld. Dus dat zou best interessant kunnen zijn

klopt staat ook op de cover... voor liefhebbers van memento & amores perros..... maar ik heb die vergelijkingen wel eens vaker gezien bij dat soort films !!! weet niet wie dat bepaalt maar daar klopt 9 van de 10 x niets van.....

JonnieBrasco
Dat is een goede film met een 7,6 gemiddeld. Zie tijdelijk dan even hier de reviews op imdb.

neo
Maar enige overeenkomst moet er denk ik wel mee zijn, of het nou een enorme grote is of een gewone, ik weet het niet Maar ik heb een idee.Waarom bouwt Jordy niet een site waar je over dit soort dingen kan discusseren

jongens jullie zijn ....... Jordy doe je best

pikedre schreef:
sorry.... zoals ik al zei: "ben niet helemaal wakker".... en heeft iemand nine Queens nog gezien en wat vind je er van..... thx neo

Neem hier eens een kijkje op: http://www.filmsalon.be/nuevo.html

speedy ... ik ga hem v'vond zeker even kijken !!

N u ...movvriemetre d'r al enn tijdje av lig t .....nemen miijn typ-skylz sch rkibarend aff...

Dustyfan
Moviemeter doet het weer !!!!!!!

YEEESSSSSSSSSSSS _o_

bij Overigen > Algemeen > Moviemeter:

Het is natuurlijk geen gedoe om daar hier een forumtopic over te openen, maar ik geraak niet meer op Moviemeter. Ik heb op een andere (openbare) computer uitgelogd en ik heb daarbij aangeduid om alle computers waar ik ingelogd was, uit te loggen. En als ik nu moviemeter probeer te openen vanaf mijn eigen computer, dan kom ik op 'www.moviemeter.nl/?dologout' en daar blijft hij maar proberen zonder dat er eigenlijk iets gebeurt. En dus geraak ik er niet op
Hulp is altijd welkom!

Ik heb dat ook wel 's gehad. Misschien je computer opnieuw opstarten of even een cookie weggooien ofzo?

t is al in orde

Nu moet ik wel overal mijn username terug gaan opslaan...

Vervelende bug. Over een paar maanden is er een nieuwe versie van de site, waar dit verholpen zal zijn.

luisteraart
Zijn er weer problemen met MoM? Ik kom er niet op.

neo
Niet bij mij. Alhoewel ik er de laatste tijd ook last van heb, terwijl vele andere niet. Wellicht door de provider?

Had best wat problemen daarjuist , ellendig lange laadtijden en soms gewoon " pagina kan niet gevonden worden"

luisteraart
Als ik naar www.moviemeter.nl ga, wordt het adres in de adresbalk automatisch veranderd in www.moviemeter.nl/dologout, en ik krijg geen toegang. Al sinds ik terug ben van vakantie (donderdagavond) heb ik dit.

Heb ik ook ooit eens gehad, als je al je cookies delete gaat het terug.

luisteraart
Fantastische tip Freud! Hartelijk dank, kan MoM weer op!!!

(Heb overigens ook in en uitgelogd op een andere computer, tijdens mijn vakantie. (verslaving ). Wellicht heeft het daarmee te maken?)

Nee, 't is een slordig programmeerfoutje (of een browserbug, ben er nog niet uit )

Gast
geplaatst: vandaag om 17:28 uur

geplaatst: vandaag om 17:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.