menu

De Site / Algemeen / Moviemeter

zoeken in:
Crit
bij De Site > Algemeen > niet meer in kunnen loggen:

Ik heb een probleem en was via google aan het zoeken en vond al een eerder topic van Freud ( 19 november 2004 ):

Het is natuurlijk geen gedoe om daar hier een forumtopic over te openen, maar ik geraak niet meer op Moviemeter. Ik heb op een andere (openbare) computer uitgelogd en ik heb daarbij aangeduid om alle computers waar ik ingelogd was, uit te loggen. En als ik nu moviemeter probeer te openen vanaf mijn eigen computer, dan kom ik op 'www.moviemeter.nl/?dologout' en daar blijft hij maar proberen zonder dat er eigenlijk iets gebeurt. En dus geraak ik er niet op:(
Hulp is altijd welkom!

Dat heb ik nu dus ook bij moviemeter.nl

Helaas stond er geen oplossing bij...nu iemand ?

Bedankt !

avatar van Jordy
Even het MovieMeter-cookie verwijderen. Ergens in c:/Documents and Settings/username/cookies (ofzo) staat een bestand met "moviemeter" in de naam. Die verwijderen, browser afsluiten, en het moet weer werken

avatar van Jordy
Crit schreef:

Helaas stond er geen oplossing bij


Het is niet echt de bedoeling om 30 topics met dezelfde vraag te openen, trouwens.

Crit
Gedaan maar probleem niet verholpen.

avatar van lebowski
Crit schreef:

Gedaan maar probleem niet verholpen.


dit programma wil nog wel eens helpen.

avatar van Koekebakker
Crit schreef:

Gedaan maar probleem niet verholpen.

Jouw probleem is mij ook al een aantal maal overkomen. Bij toeval ben ik tot het volgende pad gekomen, wat het probleem verhelpt:
- eerst met Firefox naar de site gaan (dan raakt Firefox dus in de war)
- daarna met IE naar de site, ik beland nu netjes, maar uitgelogd op de site, waarna ik weer opnieuw inloggen.
- nu kom ik ook met Firefox, automatisch ingelogd, goed op de site. Alleen ben ik dan wel mijn verse-update-icoontjes kwijt, maar die staan wel weer bij IE...

Misschien heb je hier iets aan?

Crit
Mijn IE doet het niet ( ander vaag probleem ), dus kan helaas jouw plannetje niet uitvoere . Maar bedankt.

Crit
lebowski schreef:
(quote)


dit programma wil nog wel eens helpen.


Gedaan, werkt helaas ook niet...

Ik vraag mij af waarom sommige users ineens geband zijn?
Ik ben ook al geband op moviemeter
Mijn user name was Chloe Moretz

avatar van kappeuter
Vragen over specifieke bans kunnen gestuurd worden naar [email protected]

Heeee!!! ik heb een probleem. Ik heb zojuist een mailtje gestuurd naar [email protected] maar ik heb nu nog steeds geen mailtje terug gekregen. Is het een kwestie van gedult of moet ik het nog een keer doen?

avatar van herman
Als je "zojuist" een mailtje hebt gestuurd, dan moet je nog even geduld hebben, denk ik. De moderators doen alles ook maar in hun vrije tijd.

Verder wat berichten verwijderd, zie het bericht van kappeuter.

Ik had nog een mailtje gestuurt naar [email protected] Het ging over dat ik nog een prive-bericht wilden sturen naar iemand op moviemeter (zeer nodig) Maar ik heb na 2 weken nog steeds geen antwoord terug gekegen. Hoe lang zal dat wel niet gaan duren... of moet ik iets doen?

Het begint nou een beetje erg lang te duren voordat ze me beantwoorden. Er zijn al 3 weken voorbij en ze geven nog geen antwoord of doen ze dat expres niet. Want ik heb nou weer een nieuw mailtje gestuurt naar [email protected] en dat wil ik heel nodig antwoord van krijgen

avatar van deric raven
Je stuurt toch ook geen bericht naar de TROS als je de Micro gids wilt opzeggen?

deric raven schreef:
Je stuurt toch ook geen bericht naar de TROS als je de Micro gids wilt opzeggen?
Geen goede vergelijking

avatar van deric raven
Probeer anders een berichtje aan Jordy.

avatar van herman
De moderators van Moviemeter hebben er blijkbaar hun reden toe niet meer te reageren op al die mail. Als je op Jordy's pagina hier kijkt zie je dat hij ook niet zit te wachten op dit soort berichten ("Voor je Jordy een bericht stuurt...").

Ik wil graag een paar dingen lezen op moviemeter!
Maar als ik op de site klik dan is alles wit, en dan zie je een klein streepje. Ik kan niet meer op de site komen, ik ben geband
maar kunnen ze ook doen dat ik alleen berichten kan lezen. Maar niet meer kan inloggen?

avatar van niels94
Ik keek net even op moviemeter (zit er verder nooit op, heb helemaal niks met films behalve dat ik er heel af en toe natuurlijk wel eentje zie) en was nogal verbaasd: 126.000 users terwijl er op MusicMeter slechts 39.000 zijn! Natuurlijk is MovieMeter er al langer, maar ik had stiekem bijna verwacht dat MusicMeter die site wel grotendeels had bijgebeend, misschien zelfs ingehaald. Had het vermoeden dat er veel meer mensen naar een muziekforum zouden gaan dan naar een filmforum. Had het kennelijk behoorlijk mis, MuMe komt niet eens in de buurt! Zijn films dan populairder dan muziek, vraag ik me dan af? Had het me andersom voorgesteld, bijna iedereen luistert wel naar muziek, lang niet iedereen kijkt zoveel naar films dat ze naar een forum ervoor zouden gaan. Tenminste, dat dacht ik dus

avatar van chevy93
Iedereen luistert muziek, maar hoeveel mensen zien in muziek nu echt discussievoer? Zelf begon ik actief op MovieMeter, maar ben later pas ook actief MuMe gaan doen. Muziek is te veel smaakgerelateerd in verhouding tot film. Niettemin draag ik beide sites een warm hart toe en heb ik door beide sites al zoveel moois ontdekt.

Sowieso zijn er wat betreft muziek veel meer alternatieven voor musicmeter dan voor moviemeter qua films, denk ik. Ik vind het eerlijk gezegd niet raar dat MovieMeter het beter doet. Sowieso, hoeveel jongeren (want daar moeten beide sites het toch van hebben) luisteren tegenwoordig nog actief albums?

avatar van jellecomicgek72
Zit op alle meter sites behalve Boekmeter. (hekel aan lezen) In Gamesmeter heb ik verre weg het meeste tijd in gestoken. Ook met het toevoegen van games etc, reviews schrijven (over games kan ik veel makkelijker lullen dan over muziek ) Op MovieMeter kijk ik gewoon elke dag of ik een leuke film zie, hou niet echt van aparte films en heb een vrij mainstream smaak, ik kijk gewoon wat ik leuk vind of wat me leuk lijkt. Op Gamesmeter heb ik ook al heel wat games weer (her)ontdekt die ik vroeger had gespeeld maar weer vergeten was (de meeste heb ik zelfs weer herspeeld) Hier op MusicMeter heb ik bijna alles ontdekt wat ik nu luister, zou zeggen meer als 60% heb ik hiervandaan. En wat chevy zegt, sinds 2 jaar ben ik zelf ook bezig met 'intensief muziek luisteren'. Deed ik vroeger ook nooit.

avatar van Arrie
chevy93 schreef:
Muziek is te veel smaakgerelateerd in verhouding tot film.

Kan je dat uitleggen?

avatar van niels94
chevy93 schreef:
Sowieso, hoeveel jongeren (want daar moeten beide sites het toch van hebben) luisteren tegenwoordig nog actief albums?

Natuurlijk, dat is een punt waar ik helemaal overheen gekeken had. Je hebt gelijk, dat zijn er maar weinig, in mijn omgeving in elk geval. Dat zal een belangrijke factor zijn.

avatar van vigil
niels94 schreef:
(quote)

Natuurlijk, dat is een punt waar ik helemaal overheen gekeken had. Je hebt gelijk, dat zijn er maar weinig, in mijn omgeving in elk geval. Dat zal een belangrijke factor zijn.


Ik denk een stuk of 3 hoogstens...

Ik denk toch dat dit wel meevalt, er zijn er nog genoeg!

avatar van Arrie
Ik denk niet dat dat meevalt, onder de jongeren is het tegenwoordig echt heel erg een singlescultuur ontstaan. Ik noem het ook wel de shufflegeneratie. Als ik kijk naar mijn vader, die eigenlijk helemaal niet veel met muziek heeft, die kocht vroeger ook albums. Als je nu naar de jongeren kijkt die eigenlijk in evenveel mate als hij met muziek bezig zijn, dan downloaden die gewoon wat singles die ze op de radio horen of op MTV zien ofzo en gooien die op de iPod en shufflen maar. Ik zie het overal om me heen, en ik vind dat heel erg jammer.

Overigens snap ik in dat opzicht ook meteen dat Moviemeter populairder is. Films zijn nog steeds heel populair onder de jongeren. Bijna iedereen in mijn omgeving kijkt films (ikzelf, als uitzondering, niet zoveel). Ik sprak laatst een collega op mijn werk die nogal raar opkeek toen ik zei dat ik eigenlijk bijna nooit films kijk.

Harco
Arrie schreef:
(quote)

Kan je dat uitleggen?


Dat is ook wat ik ervaar. Tenminste, als chevy hetzelfde bedoelt.

Een filmliefhebber kan vaak binnen elk genre wel dingen waarderen, terwijl diezelfde persoon zich op muziekgebied vaak toespitst op een bepaald type of genre. Ikzelf kijk eigenlijk van alles als het om films gaat, terwijl ik me - wat muziek betreft - eigenlijk alleen maar beperk tot hiphop.

Kortom: een filmsmaak is vaak breder dan een muzieksmaak.

avatar van herman
Daarnaast is er denk ik ook veel meer muziek om te beluisteren dan films om te zien. Muziek is veel toegankelijker en wordt ook makkelijker gemaakt, volgens mij. Bij het maken van een film komt veel meer om de hoek kijken. Het valt me ook altijd op hoe weinig films er op MovieMeter staan vergelijken bij het aantal albums hier. En dan zie ik nog elke week tientallen albums uitkomen die hier niet eens op de site staan.

avatar van hoi123
Maar zou dat allemaal niet juist een reden zijn voor dat er op Mume veel gepost zou moeten worden?

Ben het eigenlijk wel eens met Arnout en Niels; bijna niemand van mijn leeftijd luistert hele albums tegenwoordig - al heb ik wel wat vrienden kunnen overhalen. Jammer, maar valt niks tegen te doen. Ik denk ook wel dat het met de leeftijd komt.

En ik ben allang blij dat MuMe niet zo'n verlaten spooksite als Boekmeter of Gamesmeter is.

avatar van Lexcoaster
Gamesmeter wordt beetje bij beetje populairder, maar boekmeter blijft helaas wat achter.. kwestie van tijd denk ik (hoop ik).

Gast
geplaatst: vandaag om 21:16 uur

geplaatst: vandaag om 21:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.