menu

De Site / Algemeen / Avatars

zoeken in:
Equinox schreef:
Maar bij het inladen van een andere figuur verschijnt steeds dit oude bronfile in beeld.

Wat bedoel je precies met "dit oude bronfile"?

Het probleem is verholpen nadat ik mijn computer heb herstart. Het plaatje dat je als eerste hebt gekozen kan bij volgende keren in beeld blijven staan, ook als je deze niet gekozen hebt. Mijn advies: (1) kies een willekeurig plaatje en selecteer daaruit een vierkant, of (2) gebruik een klein vierkant plaatje.

Jordy schreef:
Enige probleem waarvan ik me bewust ben is dat in Photoshop opgeslagen plaatjes soms tot een zwarte afbeelding leiden. Niet doen dus, gewoon het origineel opsturen.

Ik heb geen Photoshop, maar sommige van mijn jpg plaatjes bleken ook te resulteren in een zwarte avatar. Geen idee waar dat aan ligt.

Resolutie volgens mij, als het kleiner is dan 54x54 pixels dan wordt het zwart.

denk dat het niet aan de resolutie ligt want bij mij werd de afbeelding gewoon niet opgeslagen omdat ie niet aan de minimale afmetingen voldeed. Heb helaas ook geen idee wat dan wel de veroorzaker is. Een doorzichtige achtergrond wordt in ieder geval zwart.

Okee daar heb ik wat aan, zal het op de lijst zetten

Ik moet zeggen dat mijn negatieve mening ietwat bijgestuurd is. Vind die avatars toch wel geinig.

raffael77
Hoe krijg je die dingen op 54x54 formaat.

Ik zou zeggen: stuur een pm naar rayman.

Er is niemand die het beter kan uitleggen, dan hij

Niet doen!! Ik snap er geen ruk van.

Sowieso nooit naar ett. luisteren. Die spoort niet namelijk.

De grappenmaker, die ray. Hij heeft mijn avatatort ook gemaakt en persoonlijk voor mij via hem op deze sajt gezet. Hoe doe tie ut???

bedankt nog, rayman

Wie kan mij vetellen hoe ik uperhaupt een avatar kan maken???

eazyfan
Gewoon foto die je wil verkleinen naar 54x54.

vraag het anders even aan rayman

jeko schreef:
Wie kan mij vetellen hoe ik uperhaupt een avatar kan maken???

Ik denk dat je antwoord te vinden is in je profiel-pagina onder het tab "MijnMusicmeter". Je moet nog niet eens een JPG die precies 54 pixels breed is toevoegen. Zo lang het maar minstens 54x54 groot is zorgt mume voor de conversie. Alhoewel het voor de juiste hoogte/breedte verhouding wel aan te raden is een gelijk aantal pixels voor hoogte en breedte te selecteren.

grovonion schreef:
Alhoewel het voor de juiste hoogte/breedte verhouding wel aan te raden is een gelijk aantal pixels voor hoogte en breedte te selecteren.

Ook daar helpt de site je bij. Gewoon een willekeurig, niet te klein, plaatje opsturen en de rest gaan vanzelf.

Is er eigenlijk een regeling dat niemand krakdezelfde avatar kan hebben? Ik heb het al 2 keer gehad dat iemand dezelfste smaak heeft als ik, berichtten begint te postten en dan krakdezelfde avatar heeft... Iedereen zijn eigen mening om iets te kiezen wat hij wilt natuurlijk maar persoonlijk is dit voor mij zeer ambetant

Ik krijg op de een of andere manier mijn avatar niet toegevoegd.
De afmetingen kloppen en ik heb zowel .jpg als .png geprobeerd.
Kan iemand mij helpen? Dank!

gizmo_o
Ik heb hetzelfde probleem...

Wat zijn de afmetingen van de desbetreffende plaatjes?

edit: ik zie nu dat je (ZapFan) dit ook in het feedback-topic hebt gepost. Gaarne niet te crossposten, zodat de discussie gewoon op 1 plek gevoerd kan worden.

88Fabian
Ik stel m'n vraag hier nog maar even:hoe selecteer ik een bepaald gedeelte van m'n plaatje die ik als avater wil gebruiken?.

godlydevil7
linker muisknop er op drukken, en slepen over het gebied dat je wil selecteren.

Mijne is een gedeelte van Scars on Broadway's album.

Berichten verplaatst naar De Site > Gebruikers > Waarom juist deze avatar?. Dit topic is voor technische problemen met avatars enzo, dat andere voor het gebruikelijke "ik heb een nieuwe avatar mooi he" gekwebbel.

Wanneer ik een gescand item wil gebruiken als avatar moet ik hem eerst in het juiste formaat krijgen. Hiervoor biedt Musicmeter de mogelijkheid om een selectie uit deze scan te maken. Echter ik krijg na de gepleegde selectie (dmv de muis) steeds een melding dat ik een grotere selectie moet doen, of dat ik opnieuw een selectie moet maken.
Weet iemand een oplossing ?

Sheplays
Kun je het plaatje hier niet even plaatsen en erbij zetten welke selectie je wil?

Je kunt je scan ook naar me e-mailen (zie mijn profiel).

hoi Sheplays, ik zal m naar je mailen

Sheplays
Ontvangen, verzaagd en teruggestuurd!

Berichten verplaatst naar De Site > Gebruikers > Waarom juist deze avatar?
Jordy schreef:
Dit topic is voor technische problemen met avatars enzo, dat andere voor het gebruikelijke "ik heb een nieuwe avatar mooi he" gekwebbel.

Demon99
Ik heb deze intussen ook toegevoegd op MovieMeter. Ik betoog mijn eer aan Agent Smith

Gast
geplaatst: vandaag om 00:35 uur

geplaatst: vandaag om 00:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.