De Site / Algemeen / Wat mis je op MusicMeter?
zoeken in:
0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 8 november 2011, 22:15 uur
ArthurDZ schreef:
Wat een gigantisch non-argument, die laatste post van Slowgaze. Ik schoot zowaar in de lach
Wat een gigantisch non-argument, die laatste post van Slowgaze. Ik schoot zowaar in de lach
Wat een onwetendheid, ik schiet zowaar in de lach.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 8 november 2011, 22:16 uur
ArthurDZ schreef:
Voetnoten toevoegen zodat twee users en een paardenkop kunnen tonen dat hun berichten van academisch niveau zijn lijkt me toch wel wat teveel van het goede.
Voetnoten toevoegen zodat twee users en een paardenkop kunnen tonen dat hun berichten van academisch niveau zijn lijkt me toch wel wat teveel van het goede.
Ulfat-e-Zulmat is er vast niet blij mee dat je hem een paardenkop noemt.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 8 november 2011, 22:17 uur
Hij kan er wel om lachen, zo lees ik hierboven.
0
geplaatst: 8 november 2011, 22:18 uur
Ik zou niet weten hoe zijn hoofd eruit ziet, heb hem nog nooit ontmoet. Maar ik doelde natuurlijk op het spreekwoord.
Maar verder zou ik graag lezen wat ik volgens Ulfat-e-Zulmat blijkbaar niet gesnapt heb.
Maar verder zou ik graag lezen wat ik volgens Ulfat-e-Zulmat blijkbaar niet gesnapt heb.
0
geplaatst: 8 november 2011, 22:21 uur
Teunnis schreef:
Eigenlijk zou er een taskforce o.i.d. moeten komen om deze site vrouwvriendelijker te maken
Iedereen die de testproef van "vraag van de dag" doorstaat, is een blijvertje. Thats for sure. Eigenlijk zou er een taskforce o.i.d. moeten komen om deze site vrouwvriendelijker te maken

0
geplaatst: 8 november 2011, 22:22 uur
@Chevy: om zo geen filmplots te hoeven weggeven.
Dat lijkt me ook. Het wordt wel vermoeiend hoe sommige users voortdurend moeten laten zien hoe erudiet ze wel niet zijn. Daar kan zelfs Narcissus nog bij in de leer.
ArthurDZ schreef:
Dat lijkt me ook. Het wordt wel vermoeiend hoe sommige users voortdurend moeten laten zien hoe erudiet ze wel niet zijn. Daar kan zelfs Narcissus nog bij in de leer.
0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 8 november 2011, 22:23 uur
ArthurDZ schreef:
Dat weet ik ook niet, maar ik vond dat bericht van Maarten vrij vermakelijk en dus vond ik het de moeite waard om hem te steunen in zijn - al dan niet serieuze - ideeën.
0
geplaatst: 8 november 2011, 22:24 uur
@herman; Waarom zou je filmplots hier bespreken? 
Ik kan me hooguit iets voorstellen bij "De muziek toen meneer X doodging vond ik prachtig". Ik kan dan ook niet vaak bij filmscores. Het kan inderdaad geen kwaad. De enige keer dat ik een spoiler bij een album heb gebruikt, is bij The Dance. Ik weet ook nog dat jij degene was die vroeg waarom ik dat deed.

Ik kan me hooguit iets voorstellen bij "De muziek toen meneer X doodging vond ik prachtig". Ik kan dan ook niet vaak bij filmscores. Het kan inderdaad geen kwaad. De enige keer dat ik een spoiler bij een album heb gebruikt, is bij The Dance. Ik weet ook nog dat jij degene was die vroeg waarom ik dat deed.

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 8 november 2011, 22:26 uur
Het wordt ook wel vermoeiend dat sommige users nooit zonder negatief commentaar hun mening of suggesties mogen geven. Dit topic heet 'wat mis JE op MusicMeter'. Als er dan iets genoemd word waar IK me wel in kan vinden mag IK daar toch iets over zeggen? Ik onderbouw het toch ook op beschaafde wijze?
De ene moderator is nog niet langsgeweest (''Als je wilt tonen hoeveel je niet weet over bepaalde dingen'') of daar is de volgende al...
De ene moderator is nog niet langsgeweest (''Als je wilt tonen hoeveel je niet weet over bepaalde dingen'') of daar is de volgende al...
0
geplaatst: 8 november 2011, 22:28 uur
Wij reageren daarop met onderbouwing waarom we dat géén goed idee vinden, ik zie het probleem niet.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 8 november 2011, 22:29 uur
Ik zie het probleem ook niet, maar Herman blijkbaar wel.
0
geplaatst: 8 november 2011, 22:33 uur
Herman geeft volgens mij netjes aan dat hij het een dom idee van een stelletje aanstellers vindt. Zie niet in wat daar mis aan is eigenlijk. Of incorrect.
0
geplaatst: 8 november 2011, 22:35 uur
Stijn_Slayer schreef:
Het wordt ook wel vermoeiend dat sommige users nooit zonder negatief commentaar hun mening of suggesties mogen geven.
Het wordt ook wel vermoeiend dat sommige users nooit zonder negatief commentaar hun mening of suggesties mogen geven.
Excuus, ik zal volgende keer wel weer politiek correct zijn. Daar ben je immers ook zo dol op.

0
Rizz
geplaatst: 8 november 2011, 22:35 uur
Over een tekort aan vrouwen gesproken... get that sand out of your vaginas!
0
geplaatst: 8 november 2011, 22:39 uur
Stijn_Slayer schreef:

Ik zie er ook geen toegevoegde waard in. Leuk idee, maar niet voor MusicMeter.
0
geplaatst: 8 november 2011, 23:08 uur
herman schreef:
Het lijkt me dat het hiermee gecombineerd kan worden (en dat je eventueel kan instellen waarvan je notificaties zou willen hebben).
(quote)
(quote)
Het lijkt me dat het hiermee gecombineerd kan worden (en dat je eventueel kan instellen waarvan je notificaties zou willen hebben).
Die zag ik ook, maar om het daarmee te combineren moet het wel eerst een idee zijn
.
0
geplaatst: 8 november 2011, 23:27 uur
Stijn_Slayer schreef:
Nou Stijn, in naam van het moderator-team: onze verschrikkelijke excuses dat we kritiek hebben op een idee dat je aangeeft. We zullen het niet meer doen.
Echt, je maakt van enkele tegenargumenten een gigantisch drama terwijl we hier toch echt op een discussiesite zitten.
0
geplaatst: 9 november 2011, 19:16 uur
Teunnis schreef:
Nee, het echte probleem van het ontbreken van vrouwen op deze site is de cultuur. Lijstjes, heftige discussies, mannenhumor, etc. Eigenlijk zou er een taskforce o.i.d. moeten komen om deze site vrouwvriendelijker te maken
Nee, het echte probleem van het ontbreken van vrouwen op deze site is de cultuur. Lijstjes, heftige discussies, mannenhumor, etc. Eigenlijk zou er een taskforce o.i.d. moeten komen om deze site vrouwvriendelijker te maken

Voor! Met meer vrouwen heb je minder gezever "hoe belangrijk een album in de historie is", ver pissen wedstrijdjes "wie is de beste gitarist", flauwe opmerkingen, zinloze pogingen tot discussie en het opsommen van feitjes die al miljoenen keren ergens vermeld staan.
Ik denk dat vrouwen over het algemeen meer een personlijke mening ventileren in plaats van bovenstaand gedoe.
0
Rizz
geplaatst: 9 november 2011, 20:32 uur
Crush schreef:
''Ik denk dat vrouwen over het algemeen meer een personlijke mening ventileren''
(quote)
''Ik denk dat vrouwen over het algemeen meer een personlijke mening ventileren''
Wat overigens veel leuker is om te lezen.
0
geplaatst: 9 november 2011, 20:52 uur
Precies! De 'popprofessor' uithangen doet men maar op verjaardagsfeestjes 
(reden waarom ik bij dergelijke gelegenheden wegblijf, want er zit altijd zo'n malloot tussen. En ja, altijd een vent)

(reden waarom ik bij dergelijke gelegenheden wegblijf, want er zit altijd zo'n malloot tussen. En ja, altijd een vent)
0
geplaatst: 9 november 2011, 20:54 uur
Het is leuk dat we dat allemaal missen hier, maar ik denk niet dat iemand er echt iets aan kan doen. Jordy programmeert er niet zomaar een stel vrouwen bij hoor.
0
geplaatst: 9 november 2011, 20:57 uur
Crush schreef:
Voor! Met meer vrouwen heb je minder gezever "hoe belangrijk een album in de historie is", ver pissen wedstrijdjes "wie is de beste gitarist", flauwe opmerkingen, zinloze pogingen tot discussie en het opsommen van feitjes die al miljoenen keren ergens vermeld staan.
Ik denk dat vrouwen over het algemeen meer een personlijke mening ventileren in plaats van bovenstaand gedoe.
(quote)
Wat je dus eigenlijk zegt hier is dat met meer vrouwen het forum dood zal bloeden.
0
geplaatst: 9 november 2011, 21:16 uur
Wat ik zeg is dat ik denk dat met een mix van mannen en vrouwen het forum er nog leuker en interessanter op zou worden.
0
geplaatst: 9 november 2011, 21:17 uur
Niet iedere vrouw heeft een internetverbinding in haar keuken.
* denotes required fields.