MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Wat mis je op MusicMeter?

zoeken in:
En ze zijn bang voor muizen.

GrafGantz schreef:
Nee, dat is omdat de ketting niet zo lang is.

Rhythm & Poetry schreef:
En ze zijn bang voor muizen.
Deadmau5.

bennerd schreef:
Niet iedere vrouw heeft een internetverbinding in haar keuken.
Dat was geen lsimhbiwfefmtalol, maar een echte LOL.

Stijn_Slayer
bennerd schreef:
(quote)

Nou Stijn, in naam van het moderator-team: onze verschrikkelijke excuses dat we kritiek hebben op een idee dat je aangeeft. We zullen het niet meer doen.

Echt, je maakt van enkele tegenargumenten een gigantisch drama terwijl we hier toch echt op een discussiesite zitten.

Ik maak helemaal geen drama. Ik gaf mijn mening + onderbouwing (discussiesite). Vond de toon van de reacties daarop een beetje flauw. Jij maakt er nml. meteen van dat wij willen 'showen hoeveel we weten'.

Was verder in de veronderstelling dat Herman met zijn opmerking over erudiet zijn ook op mij doelde. Daarom was ik wat geirriteerd. PM ontvangen van Herman, dus er is verder niets aan de hand.

Het gaat dus helemaal niet om het kritiek hebben op een argument...

Flauw schijnt geliefd te zijn hier. En ja,'showen hoeveel we weten ook'

Casartelli (moderator)
Als het item over de noten afgerond is, heb ik nog wel een wens: ik zou op MuMe graag van een formule-editor gebruik kunnen maken.

Sinds wanneer is dit een wiskunde-platform?

lambf
Ik mis een verwijder-knop bij de gebruikers van de privéberichten. Nu moet ik eerst een gebruiker aanklikken voordat ik berichten kan verwijderen, maar het het erg handig zijn om ook gewoon in deze map een verwijder-knop te hebben.

lambf
En is het trouwens geen mogelijkheid om prive-Mod-berichten en privéberichten van reeds uitgeschreven / verbannen users na een tijdje automatisch te laten verwijderen ?

Ik zou graag naast de Top 250 ook een Tip 250 op Mume hebben, op Moviemeter hebben ze dat ook en ik vind het jammer dat we dat hier op Mume niet hebben. Als we ook een Tip lijst hebben gaan artiesten die wel gewaardeerd worden maar nooit aan veel stemmen geraken zoals: Frank Zappa een stuk bekender worden doordat ze in zo'n Tip lijst staan.

Frank Zappa hoeft niet echt bekender te worden.

Een tip 250 lijkt me hier niet te realiseren, aangezien onze top 250 niet op gemiddelde is gesorteerd. Op een andere manier samenstellen kan ook, maar dan haal ik mijn tips liever uit de genre-lijsten.

kobe bryant fan schreef:
Frank Zappa een stuk bekender worden doordat ze in zo'n Tip lijst staan.
Tenzij die tiplijst vol met foute outfits staat, zie ik niet in hoe Frank Zappa daar dan in zou komen.

Overigens is er geen tiplijst, omdat de stemmengrens van de specifieke toplijsten (jaar, decennium, genre of land) al laag is. Volgens mij heeft Jordy dit een keer gezegd.

In een tiplijst zou ook niets komen te staan dat niet al in de genre-lijsten staat inderdaad.

Misschien is het al eens voorgesteld, maar ik wat mij wel handig zou lijken als er een soort notitiefunctie komt. Dat houdt in dat je bij een album voor jezelf notities kan maken. Ik heb bijvoorbeeld bij veel albums uitgezocht waar hij eventueel te koop is (voor de obscuurdere albums), maar ik ben nu nog niet bereid tot aanschaf over te gaan. Of dat je alvast wat notities maakt bij een album zodat je later een volledige recensie over het album kan schrijven. Mogelijkheden genoeg!

Lijkt me inderdaad een leuk idee Japsuh.

Japsuh schreef:
Misschien is het al eens voorgesteld, maar ik wat mij wel handig zou lijken als er een soort notitiefunctie komt. Dat houdt in dat je bij een album voor jezelf notities kan maken. Ik heb bijvoorbeeld bij veel albums uitgezocht waar hij eventueel te koop is (voor de obscuurdere albums), maar ik ben nu nog niet bereid tot aanschaf over te gaan. Of dat je alvast wat notities maakt bij een album zodat je later een volledige recensie over het album kan schrijven. Mogelijkheden genoeg!

Lijkt mij een leuk plan. Zoiets miste ik ook op de site. Zou een hele leuke toevoeging zijn.

Japsuh schreef:

Zie daar weinig toegevoegde waarde in. Je kan net zo goed zelf een Word- of Notepad-bestandje maken.

Wat Arrie zegt. Voor links naar waar een bepaald album te koop is, is een Word-bestand zelfs handiger omdat het dan onafhankelijk werkt van deze site.

En als je per se deze site wilt gebruiken, kun je eventueel pm's naar jezelf sturen.

Of Mijn Albums gebruiken. Heb je meteen een overzicht.

Een "vind ik leuk" button bij recensies.

Hoeft niet bij alle berichten, maar bij recensies zou ik het wel fijn vinden
om goed geschreven teksten of meningen waarin ik me kan vinden te belonen.

2MY
dazzler schreef:

Wat slowchat verwijderd.

Ik mag toch wel zeggen dat ik tegen ben zonder dat te hoeven uitleggen?

dazzler schreef:

Op zich een goed idee, maar dan worden er denk ik een hoop meer berichten die eigenlijk geen recensies zijn wel daarvoor aangevinkt.

jasper1991 schreef:
Ik mag toch wel zeggen dat ik tegen ben zonder dat te hoeven uitleggen?

Op zich wel, maar uiteindelijk was het vooral aanleiding voor een halve pagina slowchat. En veel wijzer wordt niemand van zo'n post.

dat je de albums niet kan downloaden via deze site.

herman schreef:
(quote)

Op zich wel, maar uiteindelijk was het vooral aanleiding voor een halve pagina slowchat. En veel wijzer wordt niemand van zo'n post.
Ik vond eerder de opmerking van Misterfool ('Ik stem voor' - hiermee wou hij lollig op mijn 'ik ben tegen' reageren) de aanleiding tot slowchat. Ik was 100% on-topic en an sich heeft die post niets in zich wat slowchat uit kan lokken.

Het is gewoon niet jouw type bericht, maar dat is wat anders.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:26 uur

geplaatst: vandaag om 09:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.