De Site / Algemeen / Wat mis je op MusicMeter?
zoeken in:
0
geplaatst: 25 januari 2007, 13:13 uur
Onderhond schreef:
En als niemand OOR meer leest stopt het blad er gewoon mee.
Ik verwacht gewoon op één of andere manier feedback, in de vorm van reacties, stemmen of aanraders. Die krijg ik hier al een tijd niet meer, dus is het nutteloos om er verder nog veel energie in te steken voor mij.
Nagelschip: veel succes, zullen zien hoe lang je het volhoudt.
Je stopt toch niet zeker? Ondanks het feit dat ik geen grote electronic fan ben en het waarschijnlijk ook nooit ga worden zijn het net recensies als die van jou die me soms toch kunnen overhalen ernaar te luisteren. Daardoor al mooie dingen als Ochre ontdekt.(quote)
Ik verwacht gewoon op één of andere manier feedback, in de vorm van reacties, stemmen of aanraders. Die krijg ik hier al een tijd niet meer, dus is het nutteloos om er verder nog veel energie in te steken voor mij.
0
geplaatst: 6 februari 2007, 23:09 uur
uuhmn ik dacht dat dit de titel was " wat mis je op music meter " dus hoop dat ik niet teveel in de rede val maar wat ik het meeste mis is betere smilies , ok dat was het
0
geplaatst: 7 februari 2007, 10:49 uur
Op de pagina waar je dit schrijft staan notabene al 14 smilies!
0
geplaatst: 7 februari 2007, 11:59 uur
Dat er weinig serieuze reviews zijn, langer dan 5 regels, kan ik me ook wel voorstellen. Zelf ben ik nu een bijna een half jaar actief op MuMe. In het begin poste ik bijna niets, enkel berichten van "goed album, deze nummers vind ik mooi en zoveel sterren geef ik". Ik heb me afgelopen zondag aan mijn eerste redelijk "serieuze" review gewaagt (Radiohead - HttT) en ik snap echt niet hoe sommigen onder jullie muziek zo goed kunnen verwoorden. Ik ben geen schrijver en heb er schijnbaar het talent niet voor, maar soms zie ik reviews en dan wou ik dat ik dat schrijverstalent had. Ik (en ik denk vele met mij) zet eigenlijk nooit onder een review van iemand anders iets als "goed geschreven" of "mooie review", want ik heb altijd het idee dat dat zo hypocriet over komt. Zo van, ik post zelf niks (of zelden) een review, maar ik ga wel in op reviews van anderen.
0
geplaatst: 7 februari 2007, 20:01 uur
matthijs_013 schreef:
Ik mis de soundtrack van Rent! (filmversie)
Ik mis de soundtrack van Rent! (filmversie)
En daarom is er de functie toevoegen...
0
geplaatst: 7 februari 2007, 20:04 uur
Veel te weinig ervaring voor. Heb het gelezen maar ik snapte het niet.
0
geplaatst: 7 februari 2007, 20:11 uur
Valt best mee, je moet gewoon zorgen dat je de gegevens bij de hand hebt en een plaatje van 200 bij 200 pixels hebt...
0
geplaatst: 7 februari 2007, 20:21 uur
Ervaring krijg je vanzelf als je ermee aan de slag gaat. Het leven is nog nooit zo makkelijk geweest!
0
geplaatst: 8 februari 2007, 20:29 uur
gemaster schreef:
Op de pagina waar je dit schrijft staan notabene al 14 smilies!
_Op de pagina waar je dit schrijft staan notabene al 14 smilies!
ok dat snap ik he ik bedoel "betere " in de zin dat ze wat duidelijker zijn en bij duidelijker bedoel ik dat ze wat meer gedefinieert zouden kunnen zijn dan komt het wat helderder over ?
0
eazyfan
geplaatst: 8 februari 2007, 20:35 uur
Kleinere toplijsten die gebaseerd zijn op de Top10en ipv de stemmengem. want zo krijgen veel goede albums hun verdiende plaats niet.
0
geplaatst: 9 februari 2007, 00:10 uur
De strijd om het plaatsen van een artiest bij het beste van... Wat zal het record geweest zijn 00:00:00:23? 
Gewoon weer een keer opnieuw beginnen lijkt me.

Gewoon weer een keer opnieuw beginnen lijkt me.
0
geplaatst: 9 februari 2007, 11:24 uur
Ik vroeg me af of er niet een makkelijkere manier kan komen om albums toe te voegen aan "mijn albums" Nu moet ik elke albumpagina af en dit is wel erg veel werk. Kan dat niet gewoon op dezelfde manier als met het plaatsen van stemmen? Gewoon een soort tabel ofzo..
0
geplaatst: 9 februari 2007, 12:48 uur
Wat ik soms mis, is een manier om direct naar een bepaald bericht te linken; bijvoorbeeld zo. Je kunt met een omweg wel achterhalen wat je precies moet invullen, maar het zou handig zijn om een 'directe link' naar een bericht te kunnen copy-pasten.
0
dollie
geplaatst: 9 februari 2007, 16:46 uur
Paap_Floyd schreef:
Ik vroeg me af of er niet een makkelijkere manier kan komen om albums toe te voegen aan "mijn albums" Nu moet ik elke albumpagina af en dit is wel erg veel werk. Kan dat niet gewoon op dezelfde manier als met het plaatsen van stemmen? Gewoon een soort tabel ofzo..
Had ik ook al gedacht, want ik vind dat systeem ook niet echt handig.
0
hpvmars
geplaatst: 9 februari 2007, 16:58 uur
Yak schreef:
Wat ik soms mis, is een manier om direct naar een bepaald bericht te linken; bijvoorbeeld zo. Je kunt met een omweg wel achterhalen wat je precies moet invullen, maar het zou handig zijn om een 'directe link' naar een bericht te kunnen copy-pasten.
Zou wel mooi zijn, want jouw manier van linken werkt maar voor een deel van de gebruikers van de site, het is namelijk afhankelijk van de instelling voor sorteren: chronologisch of anti-chronologisch.
0
geplaatst: 9 februari 2007, 17:42 uur
Wat ik mis is een concert- en festivalagenda. Iets wat wel op een site als MuMe zou passen. Daarbij zouden muziek DVD's ook een behoorlijke toevoeging kunnen zijn.
0
geplaatst: 9 februari 2007, 17:47 uur
Klumpie schreef:
Wat ik mis is een concert- en festivalagenda. Iets wat wel op een site als MuMe zou passen. Daarbij zouden muziek DVD's ook een behoorlijke toevoeging kunnen zijn.
Dat is zeker iets waar aandacht aan besteed zou kunnen worden lijkt me wel een must have Wat ik mis is een concert- en festivalagenda. Iets wat wel op een site als MuMe zou passen. Daarbij zouden muziek DVD's ook een behoorlijke toevoeging kunnen zijn.

0
geplaatst: 9 februari 2007, 18:14 uur
hpvmars schreef:
Zou wel mooi zijn, want jouw manier van linken werkt maar voor een deel van de gebruikers van de site, het is namelijk afhankelijk van de instelling voor sorteren: chronologisch of anti-chronologisch.
Is dat zo? Daar zal ik nog eens naar kijken, ook naar het voorstel van Yak, dat moet wel mogelijk zijn
0
Harco
geplaatst: 9 februari 2007, 22:29 uur
Onderhond schreef:
(quote)
Heb ik tijdje terug toch nog gedaan!

0
TSP7
geplaatst: 17 februari 2007, 15:39 uur
Links naar de MySpace-pagina's van de artiest bij albums? Een goede plaats voor previews van een album, lijkt mij zo.
0
Harco
geplaatst: 19 februari 2007, 15:46 uur
TSP7 schreef:
Links naar de MySpace-pagina's van de artiest bij albums? Een goede plaats voor previews van een album, lijkt mij zo.
Zit wel wat in, ja!
0
xAnoukx
geplaatst: 5 april 2007, 09:58 uur
Misschien is het een goed idee onder een album vergelijkbare artiesten/albums te zetten. Bijvoorbeeld naar welke artiesten/albums anderen die dit album goed vinden nog meer luisteren.
* denotes required fields.