menu

De Site / Algemeen / Uitschrijven

zoeken in:
Mssr Renard schreef:
Wat was er nou zo bijzonder aan Cured dat hij zo een legende is geworden?

Tik zijn naam maar even in in de zoekbalk van dit topic, en je krijgt wel een idee.
Dat waren trouwens wel de tijden dat het hier een en al corruptie was.

Casartelli (moderator)
trebremmit schreef:
Spijtig dat er aan mijn modstrijkstok zoveel minder blijft hangen dan aan die van jou indertijd ja.

trebremmit schreef:

Was?

trebremmit schreef:

Fifa mafia, toen konden we hier nog een balletje trappen.

Slowgaze schreef:
Wat is er nou zo bijzonder aan GrafGantz dat hij zo'n legende is geworden?

Ik heb bij de zojuist gepresenteerde nieuwe bijbelvertaling geleerd dat je in dit geval Hij met een hoofdletter moet "schrijven" ( respect hoofdletter).

trebremmit schreef:
(quote)

Zeg ervan wat je wil, je hebt er toch maar mooi dat idyllische eiland in de middellandse zee aan overgehouden. Hoe gaat het eigenlijk met de verbouwingen van je tweede buitenzwembad?

Rudi S schreef:
(quote)

Oh, je vergeet: Kingsnake

Alleen C. heeft meer verschillende usernamen gehad in de historie van MuMe

trebremmit schreef:
(quote)

Tik zijn naam maar even in in de zoekbalk van dit topic, en je krijgt wel een idee.

Alle screenshots uit die tijd liggen veilig in een kluis

Gretz schreef:
(quote)

Dat is een misvatting - ik denk dat Thudd er een paar meer heeft gehad. Zonder te veel op diens situatie in te gaan en uit de doeken te doen - hij heeft bijv gezinsfoto's gepost in het "eet-topic" zie
Wat eten we vandaag? - MusicMeter.nl

op 26/12/20, om 19:44 (en dan herken je mogelijk iemand van een recente foto van JeVe)

en als je iets meer van hem weet - de tragische gebeurtenissen (waarover hij ook op de site heeft gepost), ben je geneigd om minder snel te oordelen. Bedenk wie zonder zonden is, werpe de eerste steen.

Gretz schreef:
(quote)

Denk dat CaliLove de nummer 2 is, maar dat is wel al lang geleden.

Cured heeft wel veruit het record op zijn naam, denk ik.

Mjuman schreef:
(quote)

Dat is een misvatting - ik denk dat Thudd er een paar meer heeft gehad. Zonder te veel op dienst situatie in te gaan en uit de doeken te doen - hij heeft bijv gezinsfoto's gepost in het "eet-topic" zie

op 26/11/20, om 19:44 (en dan herken je mogelijk iemand van een recente foto van JeVe)

en als je iets meer van hem weet - de tragische gebeurtenissen (waarover hij ook op de site heeft gepost), ben je geneigd om minder snel te oordelen. Bedenk wie zonder zonden is, werpe de eerste steen.

Ik oordeelde alvast niet. Ik weet maar al te goed hoe het soms kan lopen en dat je dan uitschrijft omdat weet-ik-wat. Er zijn er wel meer die plots wegzijn, en weer terugkomen met een andere username (ik verklap niks), en daar is ook niets mis mee.

Het is wel jammer dat die foto's dan blijven staan, als je geen lid meer bent. Ik denk dat veel users zich daar niet bewust van zijn.

Een mail sturen naar de mods/admins van Musicmeter met een beroep op de AVG moet er dan voor zorgen dat deze foto's worden verwijderd, maar wie denkt daar nu aan?

ArthurDZ schreef:
(quote)

Zeg ervan wat je wil, je hebt er toch maar mooi dat idyllische eiland in de middellandse zee aan overgehouden. Hoe gaat het eigenlijk met de verbouwingen van je tweede buitenzwembad?
Haha, tweede. Plebejer.

Weet niet of dat een AVG-ding is, op het moment dat je een foto hier plaatst is ie eigendom van MuMe of de uploaddienst waar je naar verwijst, vermoed ik. Maar als iemand aangeeft dat een foto weg moet, denk ik dat niemand daar een probleem van maakt. De foto waar Mjuman naar verwijst lijkt inmiddels ook te zijn weggehaald.

Verder wel jammer, persoonlijke bijdragen als die van Jeve/Thudd geven wel meerwaarde aan een forum als dit.

Datum foto is 26/12/20

herman schreef:
Weet niet of dat een AVG-ding is, op het moment dat je een foto hier plaatst is ie eigendom van MuMe of de uploaddienst waar je naar verwijst, vermoed ik. Maar als iemand aangeeft dat een foto weg moet, denk ik dat niemand daar een probleem van maakt. De foto waar Mjuman naar verwijst lijkt inmiddels ook te zijn weggehaald.

Verder wel jammer, persoonlijke bijdragen als die van Jeve/Thudd geven wel meerwaarde aan een forum als dit.

Ik houd ook van persoonlijke verhalen achter een user. Het maakt mensen menselijker en authentieker. Ik zag de foto wel. Het komt waarschijnlijk omdat als mensen hotlinken het te maken heeft met oudste bericht onderaan of bovenaan. Ik heb wel vaker dat Mjuman hotlinkt, dat ik het niet kan zien, en zelf op zoek moet. Ter info: ik heb nieuwste berichten bovenaan.

Foto is er nog - typfout gemaakt in m'n post; indeed 26/12/20 als Mssr Renard ook nog even dat vautje korrektioneerdt, komt 't allemaal goed.

Zet die foto naast deze van 20/9/21 - 13:37
MusicMeter fotoboek - MusicMeter.nl
Fyi: een van de andere user-id's was El Patron - iets van soep eten en opdienen of: ruwe bolster, blanke pit.

Jongens, wat een gedoe!

Aangezien Mjuman niet helemaal thuis is in het correct linken, hier nogmaals maar dan juist:

MusicMeter fotoboek - MusicMeter.nl

De foto's:

https://i.vgy.me/5NnAHm.png

Vlnr:

Jeve, Mjuman, Cured, Thudd, lege stoel is van Zack.

https://i.vgy.me/HoRNQD.png

Cured, de oudste zoon van Thudd.

https://i.vgy.me/ilst5X.png

Mjuman & Zack, het broertje van Cured op Vlieland.

Zo klopt het allemaal toch?

Bonuspic:

https://i.vgy.me/fXzBWh.png

Onbekend persoon maar vermoedelijk een kloon van Slowgaze.

Onweerwolf schreef:
Jongens, wat een gedoe!

Aangezien Mjuman niet helemaal thuis is in het correct linken, hier nogmaals maar dan juist...
Hehe, eindelijk. En waar kan ik het fotoboek, incl. recepten uit het "wat eten we vandaag"-topic, bestellen?

Onweerwolf schreef:
Bonuspic:

(afbeelding)

Onbekend persoon maar vermoedelijk een kloon van Slowgaze.

In tijden niet zo gelachen, waarvoor mijn dank

Nog even en dan blijken er maar 5 unieke users te zijn op MuMe en een veelvoud aan aliassen. Inclusief de moderatoren, die er de moed in blijven houden .

Maar bij deze, het mag van de crew: Jeve kom toch terug!

En toen was de reactie van Boer K alweer weg.

Lijkt wel zwangerschapspuffen hier.

Het klinkt wel spannend zo hoor

Het is misschien wel de beste verwoording van de leegloop hier op MuMe.

Er zijn 51.584 gebruikers lees ik hierboven van de stand van zaken af.
Dat staat los van de vraag hoeveel er dan uiteindelijk met enige regelmaat actief zijn.

Bij dat soort aantallen, vallen er dagelijks mensen af en komen er dagelijks weer nieuwe bij.

De conclusie dat er sprake is van "een leegloop hier op MuMe" lijkt me echter wat overdreven. Misschien in een bepaalde kring.
Ik zit hier al een jaar of 13 en heel veel andere users die ik hier tegen kom, en met wie er overal en nergens op de site contact is, hebben evenzovele jaren of zelfs meer achter de rug.
Dat gaat vanzelf, als je maar lang genoeg blijft zitten. En daarnaast haakt niemand hier af bij muziek, als dagelijkse consumenten daarvan (met een mening) en dagelijks beschikbaar muzieknieuws. Dus waarom zou je trouwens ook afhaken.

Al die (grote aantallen oudere) users zijn misschien de ruggengraat van de site, dat kan natuurlijk heel goed. Maar graag alles inzake dit soort van uitspraken in proportie en geen stemmingmakerij svp.

musician schreef:
...De conclusie dat er sprake is van "een leegloop hier op MuMe" lijkt me echter wat overdreven...
Ik móest die grap gewoon maken, zo gaat dat soms, ten koste van de realiteit. Mijn excuses.

Ik vind persoonlijk uitschrijven (en weer inschrijven) van een aandachttrekkerij van treurige aard. Je kunt namelijk ook gewoon stoppen, pauzeren of de site enkele weken links laten liggen.

Dat heeft alles te maken met juist de vrijblijvendheid, de site is al gratis en uitschrijven levert voor niemand wat op.

Ik zou nog een uitzondering maken voor hen die opnieuw willen beginnen.
Maar verder maar weinig aandacht aan besteden.

musician schreef:
Je kunt namelijk ook gewoon stoppen, pauzeren of de site enkele weken links laten liggen.
In de tijd dat ik mij uitschreef als Meneer Bungel, was ik niet in staat om zo nog te denken en ik was er ook vast van overtuigd er helemaal klaar mee te zijn. Tegenwoordig merk ik het beter en sneller wanneer ik even weg moet / wil blijven en dan doe ik dat ook. Dus ik zie dat als persoonlijke groei. Mooie draai geef ik daaraan, he? Beter dan
musician schreef:
Ik vind persoonlijk uitschrijven (en weer inschrijven) van een aandachttrekkerij van treurige aard.
, vind ik zelf.

Deze is ook voor Mssr Renard - mooi dat je d'r weer bent, man!

ZAP! schreef:
(quote)
In de tijd dat ik mij uitschreef als Meneer Bungel, was ik niet in staat om zo nog te denken en ik was er ook vast van overtuigd er helemaal klaar mee te zijn. Tegenwoordig merk ik het beter en sneller wanneer ik even weg moet / wil blijven en dan doe ik dat ook. Dus ik zie dat als persoonlijke groei. Mooie draai geef ik daaraan, he? Beter dan
(quote)
, vind ik zelf.

Deze is ook voor Mssr Renard - mooi dat je d'r weer bent, man!

Het is te gemakkelijk om zomaar iets te stellen, wanneer je niet weet wat er in het hoofd van een persoon speelt. Iedereen heeft wel demonen, maar iedereen gaat daar ook anders mee om.

Voor mij werkte het heel goed dat ik mezelf uitschreef, het gaf mij toch ook rust. En ja, we zijn vast gegroeid als mensen intussen, en pakken zaken vast anders aan, maar het zou ook zomaar kunnen zijn dat ik me weer uit- en dan weer inschrijf. Dat is niet om het aandachttrekken, maar gewoon omdat dat dan een juiste keuze (b)leek.

Stiekem een oude user zijn, daar vind ik wel een beetje iets van. Dan heeft iets geniepigs.

En ik ben ook blij terug te zijn. Zonder mij zou niemand Herskedal hebben ontdekt. Hahahaha.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:19 uur

geplaatst: vandaag om 19:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.