menu

De Site / Algemeen / Uitschrijven

zoeken in:
Als we Mume vergelijken met andere forums dan valt het hier zeker mee.

ClassicRocker
2MY schreef:
Of is het echt humoristisch bedoeld?

Nielsje kan op twee oren slapen.

ClassicRocker
niels94 schreef:
Nicoot heeft zich uitgeschreven?

Reïncarnatie heeft plaatsgevonden!

http://www.musicmeter.nl/us...

Nicoot has evolved to

Mindscapes!

Tsja... twee keer inschrijven zou verboden moeten worden.

Groot gelijk Rob, ik vind het ook niet kunnen dat mensen zich uitschrijven enkel en alleen om zich met een nieuwe naam weer in te schrijven.

Dat zouden jullie nooit doen toch?

Het zou niet eens bij mij opkomen.

ClassicRocker
Behoorde Graf niet tot de Toto-maffia alvorens hij zijn huidige user-id het leven schonk?

Deranged
Wat is eigenlijk de reden dat mensen zich uitschrijven?

Als je niet meer wil komen kan je ook gewoon de site niet meer opstarten lijkt mij.

En dan zou je later wellicht nog eens terug kunnen komen, mocht je je bedenken.

Wat is nou eigenlijk een goede reden voor deze nogal rigoureuze beslissing?

Slowchat verwijderd.

Deranged
De enigen die hier echt een zinnig antwoord op kunnen geven zijn natuurlijk degenen die het daadwerkelijk hebben gedaan.

En die zijn allemaal uitgeschreven.

Volgens mij schrijven de meeste users zich uit omdat ze hun usernaam niet meer tof vinden of omdat ze een imago hebben opgebouwd waar ze niet zo blij mee zijn. Mensen nemen internet soms gewoon te serieus, ik kan me niet voorstellen dat ik mij zou uitschrijven vanwege bovengenoemde redenen.

Rhythm & Poetry schreef:
ik kan me niet voorstellen dat ik mij zou uitschrijven vanwege bovengenoemde redenen.

Maar jij hebt dan ook de mooiste username op deze site

Deranged
Ik heb ook wel een beetje het idee dat het wellicht een vrij dramatische actie is van 'kijk mij eens'.

Ik denk dat het gewoon een stok achter de deur is om er mee te kappen. Er is dan een drempel om je weer te registreren. Soms zit ik ook wel tamelijk doelloos op de site rond te surfen als er weer eens helemaal niets gebeurd. Normaliter zou ik wat anders gaan doen, maar als het schoolwerk af is, de instrumenen bespeeld zijn en vrienden nog op school zitten, moet je toch wat...

Ik snap het uitschrijven wel. Als je ergens niet meer actief bent of wilt zijn dan wil je daar toch ook geen profiel meer hebben? Daarom heb ik in het verleden ook mijn accounts bij Hyves en MySpace opgezegd.

herman schreef:
Ik snap het uitschrijven wel. Als je ergens niet meer actief bent of wilt zijn dan wil je daar toch ook geen profiel meer hebben?

Waarom niet? Wat maakt dat nou uit?

Hier maakt het eigenlijk niet uit, want je ontvangt niet allerlei spam per e-mail en je hebt geen profielfoto's en informatie (zoals bij andere sites wel eens het geval is). Misschien als je echt veel pm krijgt dat je dan beter kunt uitschrijven.

Uitschrijven geeft wel een gevoel van 'klaar', al slaat dat eigenlijk nergens op: al je berichten blijven staan. Als je niet uitschrijft, hebben anderen nog wat aan je stemmen. Ik weet eigenlijk niet wat ik zou doen, mocht ik er ooit mee kappen.

Arrie schreef:
Waarom niet? Wat maakt dat nou uit?

Omdat er dan een profiel blijft staan waar je misschien niet meer helemaal achter staat? Of dat je niet wilt dat er allemaal persoonlijke informatie te vinden is op een plek waar je zelf nooit meer komt? Dat laatste is wel veel meer van toepassing op sites als Hyves dan MusicMeter, da's waar. En het feit dat je ergens geen berichten meer wilt kunnen ontvangen speelt ook wel mee.

ClassicRocker
Ik heb in het verleden eens gekscherend geopperd me te zullen uitschrijven. Diezelfde dag nog ontving ik van een vijftal users een PM met lofuitingen aan mijn adres vergezeld van de vraag om alsjeblieft actief te blijven. Tegenover betreffende users en andere gebruikers waarvan ik weet dat ze mijn aanwezigheid op prijs stellen voel ik op zijn minst de morele plicht om (onder normale omstandigheden) niet tot uitschrijven over te gaan. Desalniettemin, zodra MuMe zou verworden van een incidentele tot een structurele bron van ergernis leg ik het bijltje er resoluut bij neer.

Maarja, jij zou met uitschrijven ook een hoop emotionele schade berokkenen.

Ik schrijf me waarschijnlijk ook uit als ClassicRocker dat zou doen. Met een Queen-cd op de achtergrond...

Vijf pm's krijgen, was dat een drama queenactie wel waard?

Dat heb ik ook eens geprobeerd, maar er was niemand die reageerde.

2MY
Toen ik me inschreef kreeg ik ook 5 pm's met het verzoek om die beslissing opnieuw in overweging te nemen

Blijkbaar was ik in geen van die 5 pm's duidelijk genoeg.

Heeft Jocharo-T zich uitgeschreven of is hij geband?

Geen van die twee opties zouden me verbazen...

Gast
geplaatst: vandaag om 15:22 uur

geplaatst: vandaag om 15:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.