MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Uitschrijven

zoeken in:
dix schreef:
(quote)

Die twee rake typeringen van Minneapolis wellicht? Één hierboven en één in het RIP topic. Die schiet met scherp, pun unintended.

Teveel eer, en ik ben er ook wel klaar mee. Laten we gewoon even genieten van de rust.

musician schreef:
Huisregels kunnen soms behoorlijk subjectief worden uitgelegd en selectief worden toegepast.
Ik weet niet waar het hier over ging. Maar misschien dat een andere user dan Onweerwolf de discussie beter had overleefd.

Ik heb de discussie zowaar overleefd, al dacht ik even dat ik geband was toen ik de site maar niet op kwam. Bleken gewoon technische problemen te zijn.

Gelukkig!

Rudi S schreef:
sommige denken heel vaak grappig te zijn

Ja sorry.

Sting
Bij De Site > Algemeen > Feedback MusicMeter: de site:

Ik zou het januari nog even aankijken met deze site , maar wegens een ontzettende , blijvende voorspelbaarheid draai je hierbin cirkrltjes rond voor de rest van je leven.....

Feedback tip : het feit dathet voor 99 % dezelfde mensen zijn die hier al 15-20 jaar op deze site zitten , zegt al genoeg......

Veel plezier !

Sting schreef:
Ik zou het januari nog even aankijken met deze site , maar wegens een ontzettende , blijvende voorspelbaarheid draai je hierbin cirkrltjes rond voor de rest van je leven.....
Feedback tip : het feit dathet voor 99 % dezelfde mensen zijn die hier al 15-20 jaar op deze site zitten , zegt al genoeg......
Veel plezier !

Het gaat er natuurlijk ook om wat je er zelf van maakt. Ik zou dat niet van anderen laten afhangen. Zij hebben overigens in hun verleden veel opgezet waar veel mensen wat plezier aan beleven.
In de politiek kom ik ook al jaren dezelfde mensen tegen en af en toe nieuwe. Wat moeten we zeggen tegen mensen die twintig jaar geleden in de gemeenteraad zaten (veel ervaring en vaak goede ideeën hadden/hebben) Oprotten?
Hetzelfde geldt overigens ook voor de voetbalclub.

panjoe (moderator)
Oh nee, niet Sting... Hij zal gemist worden!

panjoe schreef:
Oh nee, niet Sting... Hij zal gemist worden!

Een volgende reincarnatie van Cured. Hij voelt zich ook al 15-20 jaar te jong voor deze site en vooral onbegrepen. Dus ja. Ik hoopte dat er enige maatschappelijke ontwikkeling in hem zou zijn gevaren.

Sting ( not yet Cured) is uitgeschreven hoe moet het nu verder met ons

Even 2 maandjes doorzetten en dan is hij er vast wel weer. Het lukt hem altijd wel een dag of twee om rustig te blijven waarna iedereen snel weer door heeft dat Cured weer op het oude nest terug is.

Gisteren had hij nog zijn top 10 bewerkt en Fleetwood Mac K.O. (Buckingham/Nicks era) - MusicMeter.nl aangemaakt. Baalde hij dat er niet meteen honderd mensen meededen of zo?

Nee hij was vergeten toen hij het topic aanmaakte dat hij zich ging uitschrijven

Dessin heeft zich ook uitgeschreven. Dat is niemand opgevallen. Waarschijnlijk teleurgesteld omdat we zijn gevoel voor humor niet deelden in juli 2025: Just a joke #2 - MusicMeter.nl Just a joke #2 - MusicMeter.nl - share.google.

nlkink schreef:
Dessin heeft zich ook uitgeschreven. Dat is niemand opgevallen. Waarschijnlijk teleurgesteld omdat we zijn gevoel voor humor niet deelden in juli 2025: Just a joke #2 - MusicMeter.nl Just a joke #2 - MusicMeter.nl - share.google.

Als een onbegrepen gevoel voor humor echt een reden was geweest om je uit te schrijven, was het hier heel stil geworden zonder GrafGantz en mij.

Slowgaze schreef:
(quote)

Als een onbegrepen gevoel voor humor echt een reden was geweest om je uit te schrijven, was het hier heel stil geworden zonder GrafGantz en mij.

Ik snap 'm niet.

Slowgaze schreef:
(quote)

Wrijf het er bij ons maar weer in, ik zou zo 10 jaar van mijn leven geven om 1 dag jullie te zijn

DjFrankie (moderator)
nlkink schreef:

Die is al vanaf Augustus 2025 geband

DjFrankie schreef:
(quote)

Die is al vanaf Augustus 2025 geband

Zo slecht was z'n humor toch ook weer niet?

DjFrankie (moderator)
Arrie schreef:

Zo slecht was z'n humor toch ook weer niet?

Bantopic - MusicMeter.nl

.....en ik heb dat ook nog ge-liked

De ban van OWW mocht op flink wat likes rekenen, zie ik nu net.

Ik dacht even dat dit een gepersonaliseerde advertentie was.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:03 uur

geplaatst: vandaag om 14:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.