De Site / Algemeen / Crew-mededelingen
zoeken in:
0
FightForMore
geplaatst: 1 maart 2011, 13:48 uur
Ik heb mijn PM gestuurd. Ik weet wel dat ik weinig serieus ben en dat er daarom zoveel belachelijke berichten van mijn kant komen, maar als ik weet dat ik een belangrijke functie binnen MuMe heb, dat ik veel serieus en volwassener reageer. 

0
Rene1979
geplaatst: 1 maart 2011, 14:01 uur
Ben blij dat te lezen. Maar zou er dan nu alvast mee beginnen. Mocht je het dan nu niet worden dan maak je in de toekomst meer kans..
0
tuktak
geplaatst: 1 maart 2011, 14:30 uur
ik steun dit plan van harte, ik hoop op een zelfstandig en objectief nieuw crewlid die wars is van vriendjespolitiek en het beste voor heeft met de kwaliteit van mume en de hiphopsectie in het bijzonder.
0
Rene1979
geplaatst: 1 maart 2011, 14:33 uur
Dat hoop ik ook tuktak... Wij als crew willen ook iemand die dit doel voor ogen heeft..
0
Misterfool
geplaatst: 1 maart 2011, 15:26 uur
ik hoop voor R&P. Hoewel hij vaak wat flauwe humor heeft, lijkt het me iemand die veel met hiphop doet in zijn leven: echt iemand die hiphop uitdraagt.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 1 maart 2011, 16:01 uur
R&P zou een geschikte kandidaat zijn, aangezien hij gewoon echt in die hoek zit.
Ik denk niet dat een crewlid echt een voorbeeldfunctie hoeft te hebben (zolang hij/zij z'n taak maar goed uitvoert). Als het om een moderatorfunctie zou gaan zou het een andere zaak zijn. Dan kun je niet zelf de hele site volspammen met flauwe geintjes.
Ik denk niet dat een crewlid echt een voorbeeldfunctie hoeft te hebben (zolang hij/zij z'n taak maar goed uitvoert). Als het om een moderatorfunctie zou gaan zou het een andere zaak zijn. Dan kun je niet zelf de hele site volspammen met flauwe geintjes.

0
Zorin
geplaatst: 1 maart 2011, 16:04 uur
RaP lijkt mij ook geschikt, zolang hij het wél serieus doet; misschien wordt ie erdoor wel gestimuleerd.
0
geplaatst: 1 maart 2011, 16:05 uur
Rop is toch altijd serieus?
Maar hij lijkt mij ook wel geschikt, als iemand veel van hip-hop afweet is hij het wel.
Maar hij lijkt mij ook wel geschikt, als iemand veel van hip-hop afweet is hij het wel.
0
geplaatst: 1 maart 2011, 16:08 uur
Wow, en ik heb jullie dit keer niet eens geld gegeven om dergelijke reacties te plaatsen. Bedankt.
Nu ja, ik hoop dat ik een serieuze kans krijg om crew-lid te worden. Ik zal uiteraard binnen die functie goed mijn best doen en me voor de volle 100% inzetten voor de site, waarschijnlijk dat het ten koste gaat van mijn flauwigheden hier en daar, maar dat heb ik er wel voor over. 
Ach ja, er zullen vast ook andere geschikte kandidaten zijn: er zijn namelijk genoeg andere users met een uitstekende hiphopkennis. Daarnaast ben ik me er ook van bewust dat niet elke moderator of crew-lid staat te springen om mij te benoemen.
Nu ja, ik hoop dat ik een serieuze kans krijg om crew-lid te worden. Ik zal uiteraard binnen die functie goed mijn best doen en me voor de volle 100% inzetten voor de site, waarschijnlijk dat het ten koste gaat van mijn flauwigheden hier en daar, maar dat heb ik er wel voor over. 
Ach ja, er zullen vast ook andere geschikte kandidaten zijn: er zijn namelijk genoeg andere users met een uitstekende hiphopkennis. Daarnaast ben ik me er ook van bewust dat niet elke moderator of crew-lid staat te springen om mij te benoemen.
0
geplaatst: 1 maart 2011, 17:30 uur
Rhythm & Poetry schreef:
waarschijnlijk dat het ten koste gaat van mijn flauwigheden hier en daar, maar dat heb ik er wel voor over.
waarschijnlijk dat het ten koste gaat van mijn flauwigheden hier en daar, maar dat heb ik er wel voor over.
Ik stem tegen.
0
geplaatst: 1 maart 2011, 17:35 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Wow, en ik heb jullie dit keer niet eens geld gegeven om dergelijke reacties te plaatsen. Bedankt.
Je bent aan het lobby'en voor in de zetel in de eerste HipHop-kamer? Ga je dan ook thee drinken met liefhebbers van Rai en cross-overstijlen?
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 1 maart 2011, 17:56 uur
GrafGantz schreef:
Ik stem tegen.
(quote)
Ik stem tegen.
Ik stem voor
.
0
Rene1979
geplaatst: 1 maart 2011, 18:07 uur
Er zijn maar 3 zetels in die kamer. En T.O. En ik hebben er al een..
0
geplaatst: 1 maart 2011, 19:08 uur
Ik heb afgezien van een functie, dus is er meer kans voor de rest.
0
geplaatst: 1 maart 2011, 19:17 uur
Nou ja, dan blijft er, maar een over, volgens mij! R..(ahum) & (uggh) P...
0
geplaatst: 1 maart 2011, 19:20 uur
R&P zou inderdaad een goede crewmember zijn, hij is echt iemand van de Hip Hop.
0
geplaatst: 1 maart 2011, 19:26 uur
Ik zal me snel even in hiphop gaan verdiepen om R&P van tegenstand te voorzien.
0
Rene1979
geplaatst: 1 maart 2011, 19:26 uur
Haha, jongens er zijn nog meer sollicitanten... Deze maken ook kans. Zondag zal door de crew de knoop worden doorgehakt.
0
geplaatst: 1 maart 2011, 19:42 uur
Slowchat verwijderd. Laten we het wel serieus houden, voordat eventueel geïnteresseerden de post waar het om draait niet meer terug kunnen vinden.
0
geplaatst: 1 maart 2011, 19:55 uur
Rhythm & Poetry schreef:
waarschijnlijk dat het ten koste gaat van mijn flauwigheden hier en daar,
.
Dan stem ik voor. waarschijnlijk dat het ten koste gaat van mijn flauwigheden hier en daar,
.

0
geplaatst: 1 maart 2011, 20:02 uur
Ik ben ook een voorstander van Rob, maar heb dat al vaker hier op de site aangegeven.
0
geplaatst: 1 maart 2011, 20:04 uur
Haha, stel je voor zeg. Dan hebben we plots hiphopdiscussies (lol) die on topic zouden blijven?
0
geplaatst: 1 maart 2011, 20:05 uur
Moet ook kunnen, daar ben ik van overtuigd.
Gewoon de dag er op alles wissen.
Gewoon de dag er op alles wissen.
* denotes required fields.