MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Lustrumfeest/meeting

zoeken in:
Hmmmmm. Zat erover na te denken om te komen. Helaas zit ik 22 maart ergens tussen Death Valley en The Grand Canyon. Wel een leuk idee Lukas! Hopelijk heeft iedereen het naar zijn zin. Maar dat moet eigenlijk geen probleem zijn in 'De Parel van het Zuiden'.

Father McKenzie
IK kom zeker, ik vind Breda een ontzettend leuke mooie stad en ik ben een echte kiekjesnemer, dat foto-apparaat ligt al klaar.
Tenslotte is afstand anno 2009 toch geen probleem zeker?
Ik vind het gewoon veel te leuk om wat echte gezichten achter de meest verschrikkelijk lelijke avatars te zien, die gezichten vallen dan meestal in het echt stukken beter mee, want geef nou toe, een kop als Chiel Montagne in het echt, het is pure horror....

sq
Zou het kunnen zijn dat de afstand een bezwaar is vanwege het financiële aspect van de meeting? Treinkaartjes worden duurder naarmate er meer gereisd moet worden en met name voor jongere users is dat misschien een relatief grote aanslag op het budget.

Ik weet dat er meestal weinig over geld wordt gesproken, en natuurlijk komen de mensen voor wie dat lastig is er niet snel zelf mee. Maar het is een gegeven dat zo'n meetingdag een duur uitje kan worden als je het 'to the max' mee wil maken en dan heb ik wél de luxe dat ik mijn eigen geld verdien en zelf kan besluiten dat er op die dag maar wat minder scherp op de beurs gelet moet worden.

Als jongere users om die reden het evenement lastig kunnen bijwonen zou ik het wel wrang vinden als ze dan ook nog eens het verwijt krijgen dat ze er te weinig (tijd) voor over zouden hebben.

Verder denk ik dat er natuurlijk wel veel mogelijk is: je kan proberen met iemand te mee te rijden, je hóeft niet naar de CD-winkel als je niets wil kopen en ter plekke zou het ook mogelijk moeten zijn dat de wat meer bemiddelde users een rondje geven waarvoor ze niet van iedereen wat terug hoeven te hebben. Als het helpt om het gezelschap op de meeting zo divers te krijgen als op de site het geval is heb ik het er graag voor over!

Als ik ga (wat wel de bedoeling is) dan kunnen vier users die vanaf of via Utrecht per trein reizen 40% korting op hun kaartje krijgen. Alle beetjes helpen!

titan (crew)
Armlastige studenten en andere jongeren uit Rotterdam en omgeving of mensen die dat gewoon gezellig lijkt kunnen wel met mij meerijden naar Breda

Hetzelfde vanuit Leiden, ik heb ook een kortingskaart waarop mensen mee kunnen reizen.

Ik reis via Den Haag HS, Delft, Rotterdam CS en Dordrecht, dus mensen kunnen evt. ook daar aanhaken.

In theorie kan Arrie dus voor een retourtje R'dam (waarvan het stuk Leiden - R'dam met korting) naar de meeting komen.

Kijk, dat is nog eens mooi meedenken van iedereen en inderdaad hoef je niet veel geld uit te geven in Breda, en al helemaal niet bij mij in de winkel, daar gaat het deze dag toch niet om. Ik kan al wel beloven dat iedereen op die dag in de winkel 10% korting kan krijgen en er kan ook van te voren artikelen besteld kunnen worden zodat je zeker weet dat we ze in huis hebben en daar kunnen we prijs afspraken over maken, het zullen dus niet de prijzen zijn die normaal in de winkel gelden of bij ons op de website staan. Maar een ieder is vrij om te komen en of te kopen.
Ik weet ook niet of er veel mensen into hiphop en dance etc zijn anders kan ik ook nog vragen aan een andere speciaalzaak (Tunesville) of hij even een uur of zo open kan gaan, als zij dat willen althans en er hier Mume animo voor is. Het is een concurrent van me maar ook collega (zo zie ik dat) Ik hoor het wel en we hebben nog even de tijd om alles af te spreken en te regelen, we willen er in iedere geval een leuke dag van maken.

Father McKenzie
sq schreef:
Als het helpt om het gezelschap op de meeting zo divers te krijgen als op de site het geval is heb ik het er graag voor over!

sq, proficiat, dat vind ik een prima ingesteldheid, ik doe mee, ik geef ook graag een rondje meer, mij maakt dat niet uit, het voornaamste is dat er een vriendschappelijke sfeer geschapen wordt, iedereen moet zich aanvaard voelen in de groep, vind ik zeer belangrijk.
Nogmaals, bravo voor deze uiting, ik hoop dat er nog meer zo over denken, maat!

Nu is het zo dat ik ergens in de buurt van half / eind maart een weekendje weg ben....... maar als ik de 22ste kan dan kom ik ook.....
Als er nog Zeeuwen zijn (al zou ik buiten om El Ninjo niemand weten) die mee willen rijden is dat natuurlijk geen enkel probleem.......

En ben eventueel ook bereid om een kleine dj-set (60ties, 70ties Soul / Funk) te verzorgen......

Dwangbuis
Net even het treintraject van bij mij thuis naar Breda opgezocht - iets van een tweeënhalf uur, blijkbaar. Valt reuze mee voor het heenreizen, maar vertrekken zou ik dan wel tamelijk vroeg moeten. Nah ja, het zal al fijn zijn als ik er geraak, m'n spaarboekje niet geplunderd is en ik me mag amuseren met zo'n bende muziekgekken

Dwangbuis schreef:
Net even het treintraject van bij mij thuis naar Breda opgezocht - iets van een tweeënhalf uur, blijkbaar. Valt reuze mee voor het heenreizen, maar vertrekken zou ik dan wel tamelijk vroeg moeten. Nah ja, het zal al fijn zijn als ik er geraak, m'n spaarboekje niet geplunderd is en ik me mag amuseren met zo'n bende muziekgekken

Hartstikke leuk toch, we weten ook nog niet hoe laat het gaat eindigen, zal sowieso niet tot laat in de avond doorgaan en we beginnen op tijd, plan is nu om 13.00 al te beginnen dus komt helemaal goed toch ?

Tegen die tijd doen we overigens ook verkoop van Pinkpop kaarten. Als iemand die wilt, kan dan ook op die dag, gaat onze servicekosten er voor jullie vanaf (is maar 2 euro maar goed, kan je toch extra biertje/koffie/cola/thee voor in Mezz drinken Misschien wel tzt reserveren want zal heel hard gaan nu bekend is dat Bruce Springsteen komt

sq
Vraagje voor djarend, die aldaar wel thuis schijnt te wezen :

Stel dat ik uitverkoren word om een stukje te draaien. Heb ik dan ook een mogelijkheid om ook platen (vinyl) op te zetten? Dan neem ik mijn koffertje mee!

Als we dit gaan, het dj'en , wat eigenlijk wel de bedoeling, en je bent een uitverkorene , dan kan je zeker ook vinyl draaien, ze hebben in Mezz prachtige Technics SL 1200 draaitafels dus da's geen probleem. Verder hebben ze de profi c'd-spelers van Pioneer waarmee je ook lekker kan scratchen, mixen, samplen, loopen etc.

sq
djarend schreef:
Technics SL 1200
Sommige dingen veranderen nooit. De definitieve draaitafel .

Wellicht ben ik er ook bij. Ik neem wel een cd'tje van Mika mee!

Father McKenzie
Was er geen sprake van een mini cd-ruilbeursje ook? Ik heb wel wat te ruilen....

deejayen hoef ik niet persé, er zijn genoeg gegadigden, en bij mij zou het toch teveel retro worden, I'm completely into retro; Hendrix, Byrds, Doors, CSN&Y, Led Zeppelin, of om het met Raymond te zeggen "zwijg me van de laatste kutgroep uit Engeland..."

Weinig info van de inrichters, waar zitten jullie, wees aub eens iets communitatiever, of zijn jullie nog aan het één en ander aan het sleutelen....????

Als ik geld en tijd heb op dat moment wip ik misschien wel even langs

Als ik, als kleine zelfstandige, geen andere verplichtingen heb kom ik ook. Carpoolen vanuit Haarlem behoort dan tot de mogelijkheden.
Hoe zit het daar eigenlijk met de parkeermogelijkheden?

Als er iemand vanuit Noordhoek mee wil rijden, kan dat. Mag je terug voor deze ene keer in mijn auto rijden. Ben de beroerdste niet

VanDeGriend schreef:
Als er iemand vanuit Noordhoek mee wil rijden, kan dat. Mag je terug voor deze ene keer in mijn auto rijden. Ben de beroerdste niet

Rob zoekt BOB?

En zoals ik al eerder schreef:
deze BOB biedt zich aan om de barre tocht vanuit het Noorden der Lage Landen te maken.

Dus als je interesse hebt: pm me.

Mogelijke "op-pik plaatsen": Assen / Hoogeveen/ Meppel/ Zwolle

Ceasar schreef:
Hoe zit het daar eigenlijk met de parkeermogelijkheden?

Er zit daar een grote parkeerplaats met gratis parkeerplekken. (op zondag)

Father McKenzie schreef:
Was er geen sprake van een mini cd-ruilbeursje ook? Ik heb wel wat te ruilen....

deejayen hoef ik niet persé, er zijn genoeg gegadigden, en bij mij zou het toch teveel retro worden, I'm completely into retro; Hendrix, Byrds, Doors, CSN&Y, Led Zeppelin, of om het met Raymond te zeggen "zwijg me van de laatste kutgroep uit Engeland..."

Weinig info van de inrichters, waar zitten jullie, wees aub eens iets communitatiever, of zijn jullie nog aan het één en ander aan het sleutelen....????

Idd over definitieve invulling van deze dag staat nog niet veel vast. Een klein ruilbeursje, waarom niet. Moeten er wel genoeg mensen komen en genoeg te ruilen zijn, maar het kan sowieso natuurlijk altijd als mensen dit afspreken.

Een ruilbeurs? Ik heb nog een paars opgespoten dwergpoedel thuis staan, die alle liedjes van Bob Dylan kan blaffen. Ik zal er dus ook zijn. Als Bredanaar kom ik daar natuurlijk niet onder uit. Ik hoop onze vlaamse vrienden eens te ontmoeten onder het genot van een pintje en een stukske muziek.

sq
Ik kán mijn dubbele LPs meenemen. Zie mijn albumlijst http://www.musicmeter.nl/user/1611/albums/10#albums maar dat wordt dan wel flink sjouwen. Wil dat eigenlijk alleen doen als daar voldoende belangstelling voor is.

Nog iemand die vanuit de omgeving Utrecht/Hilversum naar Breda vertrekt? Want ik zoek nog een manier om daar te komen.

Reijersen schreef:
Nog iemand die vanuit de omgeving Utrecht/Hilversum naar Breda vertrekt? Want ik zoek nog een manier om daar te komen.

Per trein, zoals eerder vermeld kan je meereizen met 40% korting. Doen we vast een soulfeestje vooraf

Bertus schreef:

Per trein, zoals eerder vermeld kan je meereizen met 40% korting. Doen we vast een soulfeestje vooraf

Damn....... Waarom stop The Soultrain niet in Middelburg

Misschien kan jij je eigen pre-party in de trein vanaf Middelburg organiseren? Dan zijn we in ieder geval soulmates

Ik trein ook via Utrecht met korting, dus er kunnen er nog meer mee met 40% korting

Gast
geplaatst: vandaag om 07:37 uur

geplaatst: vandaag om 07:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.