MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Lustrumfeest/meeting

zoeken in:
Oldfart schreef:
Je kent C-Moon's reputatie nog niet ?
Kijk maar eens bij het fototopic: één ding is nooit ver weg.........

amai , natuurlijk.... pintjes per strekkende meter

GrafGantz schreef:
Je doet net of het ver voor je is. Wat mij betreft ligt Breda zowat in Vlaanderen

Zo ver is het inderdaad niet.. 'k ben al verder gereisd naar Musicmeter-meetups of Flickrmeetups....

sq
Zondag.. Breda.. Klinkt alsof we niet of pas zeer laat nog thuis gaan geraken voor een frisse start op een ongetwijfeld weer veeleisende maandag.....

** blokkeert 23 maart in zijn schedule **

Ik kom dus in elk geval. Mevrouw sq weet t nog niet. Maar we hebben nog even om er over te denken.
Hoe is het eigenlijk met het spoorwegen nachtnet? Dat liep toch tegenwoordig ook buiten de randstad?

Breda is erop aangesloten inderdaad. Al is het voornaamste nadeel van Breda dat de spoorverbinding Utrecht-Breda niet bestaat

Nachtnet loopt ook via Breda tegenwoordig maar helaas alleen nog maar in het weekend. (En dus niet van zondag op maandag) Dat bekend dat de laatste treinen naar rotterdam of Utrecht tussen 24h00 en 00h30 vertrekken. Maar als je er om 13h00 bent dan heb je bijna 12 uur aan musicmeter feestigheden.

sq
Ah, alvast één planningsfout voorkomen. natuurlijk niet van zondag op maandag . Dank Woody.
Wel, dat wordt dan dus op tijd stoppen, te lang doorgaan of een slaapplaats regelen. En wie weet wat er verder nog voor suggesties er komen op dit topic. Ik hou t in de gaten.

Het plan klinkt goed, maar Breda is lastig te bereiken voor mij via OV. Daarnaast heb ik ook geen auto. Zal eens kijken of ik wat kan regelen, want lijkt me wel erg gezellig.

mathieudc
Lukas schreef:
De lichten staan op groen, heb ik begrepen. Hieronder in het kort het plan:

Plaats: Mezz Cafe, Breda
Datum: 22 maart 2009
Het globale programma:

- Vanaf 13 uur verzamelen in de Mezz, locatie ligt vast dus later komen is geen probleem. Toegang is gratis.
- Om 16.30/17.00 mogelijk dus optreden van De los Parra. Tot die tijd kan iedereen dj'en en dergelijke.
- Na het optreden is er gelegenheid om even de stad in te gaan voor avondeten. Djarend gooit zijn platenzaak open (Velvet Breda), zodat iedereen nog naar hartenlust kan shoppen.
- Mezz blijft open, dus terugkeren daar voor de afterparty kan altijd. Daar de hele tijd blijven ook trouwens

We horen graag wat jullie van dit idee vinden

Bedankt voor de organisatie, mooi! Ik zou wel durven afkomen, eerst eens bekijken of het mogelijk is.

op zich lijkt mij het ook erg leuk om een keer mee te maken.

Zoals gezegd onder voorbehoud ben ik aanwezig, leuk idee!

sq
Nog even verlate reactie op het programma: Nu al hulde voor de organisatoren! Puik programma! Erg erg origineel dat we zelfs kunnen CD -shoppen. Tot slot zelfs nog misschien een liveoptreden: van mij uit: graag! Ik hou wel van Iers. Krijg er nu al dorst van.

En ik wil graag ook een stukje muziek verzorgen. Als ik een beetje laat op de middag mag kan ik bijvoorbeeld een rondje folk verzorgen.

Een stukje goede ierse folk is een mooi rustpunt in het programma, kunnen we ook even onze stembanden op adem laten komen, en misschien die De los Parra het optreden van zijn ( of is het 'haar') leven bezorgen, met zoveel aandachtige muziekliefhebbers

Reijersen schreef: Het plan klinkt goed, maar Breda is lastig te bereiken voor mij via OV. Daarnaast heb ik ook geen auto. Zal eens kijken of ik wat kan regelen,

carpoolen is ook een optie

DutchViking
Het lijkt me leuk om te komen en om kennis te maken met een aantal leden die ik nog niet ken. De datum 22 maart komt mij overigens goed uit, want ik ben dan net terug van een 14-daagse trip door New York.

Wat Ierse (folk) muziek betreft, sluit ik me volledig bij sq en Oldfart aan, dat zou het feest helemaal compleet maken

Sietse
mocht er interesse, dan wel mogelijkheid, zijn wil ik graag mijn expertise, of die van mijn band aanbieden om ff wat herrie te maken

Anders kan ik ook wat plaatjes draaien (en ja ik heb ook dansbare muziek hoor)

En anders, nou ja gezellig doen/zijn zit ook bij het pakket inbegrepen...

Lukas schreef:
Breda is erop aangesloten inderdaad. Al is het voornaamste nadeel van Breda dat de spoorverbinding Utrecht-Breda niet bestaat

Stimmt! Anderzijds: als Oldfart er kan komen moet het mij ook wel gaan lukken Alhoewel ik rond dezelfde tijd waarschijnlijk op vakantie ga, zal ik pogen de datum in mijn agenda vrij te houden. Tof plan

Berus schreef: als Oldfart er kan komen moet het mij ook wel gaan lukken
gewoon een kwestie van het gaspedaal ingedrukt houden tot je er bent
Woont Bertus die eigenlijk Bart heet ook in het noorden dan?

Hoe kom je erbij dat ik Bart heet?

Nee, ik woon in het gezellige Utrechtste stadje U. Dus wel tussen het noorden en Breda Aangezien ik geen rijbewijs heb gaat dat gaspedaal indrukken niet zoveel zin hebben...

Je Last FM link: daar staat Bart.

Verhip, niet eens aan gedacht. Ik moet die link sowieso maar eens weghalen; wat ik via mijn computer luister is bepaald niet representatief voor mijn muzieksmaak. Alles wat ik echt goed vind heb ik immers op cd.

Terug on topic

Voor mij ligt het redelijk centraal, maar kan nog geen garantie geven of ik aanwezig ben.
Lukas; mooi geregeld!!

tof plan. Ik woon in Breda, dus dat komt mij dan weer erg goed uit!

Ik zet het ook alvast in de agenda.
Moet wel lukken, ondanks dat ik ongeveer 2 uur onderweg ben!

Oldfart schreef:
(quote)

carpoolen is ook een optie

Mocht er iemand naartoe gaan die in de buurt van Hilversum komt dan is dat inderdaad een optie (ik zie de PM's tegemoet)

Ik kan ook wel iemand een lift geven, alleen, ik woon wel in Breda
Flauw grapje, maar ik hoop wel dat er een hoop mensen van plan zijn om te komen, anders sla ik een flater bij Mezz

Hee....is t in de Mezz

Hopelijk hebben ze dit keer wel een goede DJ

Ben ook wel benieuwd naar die platenzaak.....

VanDeGriend schreef:
Hee....is t in de Mezz

Hopelijk hebben ze dit keer wel een goede DJ

Ben ook wel benieuwd naar die platzenzaak.....

Hihi, vriend van de Griend, je kunt je opgeven om wat leuke plaatjes te draaien, wordt denk ik hooguit 45 minuten p.p. want daar is veel animo voor, ik doe het dan maar niet, ben ook al bijna 30 jaar aan het dj'en dus laat anderen maar gaan Maar schijnt wel leuke winkel te zijn ja, met erg aardig personeel en zo hoewel, hij heeft af en toe van die buien........

Het klinkt wel erg leuk, maar het is toch een beetje ver, dus of ik kom, weet ik niet. Zou het wel willen natuurlijk!

Arrie schreef:
Het klinkt wel erg leuk, maar het is toch een beetje ver, dus of ik kom, weet ik niet. Zou het wel willen natuurlijk!

Komkom, er gaat een rechtstreekse trein tussen Haarlem en Breda geloof ik!

Echt Hollands, om zo'n kutstukkie al te ver te vinden.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:33 uur

geplaatst: vandaag om 09:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.