MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Lustrumfeest/meeting

zoeken in:
Sietse
Jammer Veerle

1. Graf Gantz
2. Stephan73
3. we tigers
4. Lukas
5. sq
6. Reijersen (ovb)
7. Titan
8. Itchy
9. Waldo Jeffers
10. Toon1
11. herman
12. Sietse
13. c-moon
14. Paap_Floyd
15. ElMeroMero
16. Father McKenzie
17. Vince Vega (ovb ivm verhuizing)
18. Paalhaas
19. haveman
20. Bertus
21. Oldfart
22. thelion
23. Aire.
24. pjh1967
25. VanDeGriend
26. bonothecat
27. Hammerhead
28. Dwangbuis
29. Cygnus
30. djArend
31. Woody
32. Mathieudc
33. Korenbloem
34. DutchViking
35. deric raven
36. Arrie (ovb?)
37. Stuzzie ("wellicht")
38. Norbert ("misschien")
39. Ceasar
40. Orbit (?)
41. Ad Brouwers
42. Ace
43, Sir Spamalot
44. musicfriek
45. shinybeast
46. handsome_devil (misschien)
47. Tangmaster (als alles goed gaat ben ik er)
48. Jazper (ovb)

Father McKenzie schreef:
naar welke parkeerplaats moet ik mikken??

Er is een grote parkeerplaats vlakbij de Mezz. Aangezien het geen koopzondag is kan je daar gratis je auto parkeren.
Ben hier niet zo goed in maar heb even dit kaartje bewerkt. Waar de rode pijl staat daar moet je in vanaf de Keizerstraat. Voor wie een Tom Tom heeft toets; achter de lange stallen.

(afbeelding)

maar die parkeerplaats heeft wel slagbomen (net als een parkeergarage) en zal dus ook op zondag wel betaald parkeren zijn. Dan kun je 'm beter aan de straat of aan de singel kwijt. Of aan de andere kant van de singel in de woonwijk en die laatste 200 meter even lopen.
Of ik moet het mis hebben, Woody?

We beginnen overigens al aardig in de buurt van de vijftig man (vrouwen?) te komen!

Slagbomen zijn open op zondag

Father McKenzie schreef:

Worden er badges met pseudo-namen en echte namen opgeplakt,
Dat is een goed idee, dan weet je wie wie is...

Als dat echt gebeurd haak ik alsnog af

handsome_devil
wat ik ook dacht inderdaad.

Father McKenzie
GrafGantz schreef:
(quote)

Als dat echt gebeurd haak ik alsnog af

Jij zit liever aan iedereen te vragen wie hij/zij is of wat, Dat is toch gewoon practisch man, je weet anders in geen honderd jaar wie wie is, probeer zo veel mensen maar op één twee drie te leren kennen, het heeft niets schools of zo, het is puur practisch, probeer dat toch eens in te zien, we deden dat al op vorige Meetings, ik ben daar geweldig VOOR!

Je kijkt naar iemands badge en je WEET het godverdomme, waarom moet ik me hier zovaak kwaad maken op kortzichtige mensen, miljaar!!

Tegen....

Je hebt zoiets als praten?

Lin
Gaat gezellig worden zo te lezen

Ben ik even blij dat ik oversla...

Verdomd, gaan we ook nog praten tijdens de meeting. Daar moet ik me wel even goed op voorbereiden.

En Lin moet gewoon komen

Lin
hahaha, praten? Ik ken paap alleen maar gek dansend

En ik kom niet...

Dansend?
En jammer dat je niet komt. Weer één minder die ik zonder naambordje wel had herkend. Dat wordt nog een zware dag

Lin
Haha, wie weet spelen The Cureheads nog wel een keer in Bibelot, dan ben ik er bij

Sietse
Father McKenzie schreef:
(quote)

Jij zit liever aan iedereen te vragen wie hij/zij is of wat, Dat is toch gewoon practisch man, je weet anders in geen honderd jaar wie wie is, probeer zo veel mensen maar op één twee drie te leren kennen, het heeft niets schools of zo, het is puur practisch, probeer dat toch eens in te zien, we deden dat al op vorige Meetings, ik ben daar geweldig VOOR!

Je kijkt naar iemands badge en je WEET het godverdomme, waarom moet ik me hier zovaak kwaad maken op kortzichtige mensen, miljaar!!

Daar heeft Sq altijd wel zijn methoden voor. Dit wordt geen probleem, en je hebt niet eens badges enzo nodig

Father McKenzie schreef:
waarom moet ik me hier zovaak kwaad maken op kortzichtige mensen, miljaar!!

Niks moet, maar jij doet het. En de enige die er last van heeft ben je zelf.
Toe maar... iemand die een andere mening heeft als jij gelijk kortzichtig noemen!

Ok, ik ga wel eventjes op de bar staan en heel hard roepen wie of dat ik ben. En hoe of dat ik heet. Is dat ook weer opgelost.

Father McKenzie
itchy schreef:
(quote)

Niks moet, maar jij doet het. En de enige die er last van heeft ben je zelf.
Toe maar... iemand die een andere mening heeft als jij gelijk kortzichtig noemen!

Ach, dat was ook niet zo héél serieus bedoeld, maar geef toe, die badges zijn toch enkel héél practisch?
Ik kàn op die korte tijd niet meteen 10 mensen van pseudo en echte naam zomaar onthouden, echt niet, en je probeert toch wat mensen te leren kennen op zo'n dag, Het is toch de bedoeling dat je met mensen praat, enfin, dat dacht ik toch?

Lin schreef:
Gaat gezellig worden zo te lezen

Ben ik even blij dat ik oversla...

Lin
Father McKenzie schreef:
(quote)

Ach, dat was ook niet zo héél serieus bedoeld, maar geef toe, die badges zijn toch enkel héél practisch?
Ik kàn op die korte tijd niet meteen 10 mensen van pseudo en echte naam zomaar onthouden, echt niet, en je probeert toch wat mensen te leren kennen op zo'n dag, Het is toch de bedoeling dat je met mensen praat, enfin, dat dacht ik toch?

Ik praat ook wel eens met mensen zonder dat ik gelijk weet wie ze zijn, hoeft echt geen belemmering te zijn voor een goed gesprek...

korenbloem schreef:
ik zie net dat mijn zusje ook jarig is die dag

Sietse
als mensen problemen hebben met herkennen dan denk dat het gewoon tijd is voor "je porum op het forum" (maw. post een foto van jezelf in het foto topic elders hier aanwezig, ik sta er al genoeg in dus mij herkennen moet een makkie zijn voor iedereen de komt, en anders ben ik die ene die zoveel lult)

sq
Sietse schreef:
Daar heeft Sq altijd wel zijn methoden voor.
Ik weet nog niet of ik weer alle top10´s ga uitdraaien zoals ik dat wel vaker doe, want het zijn er nu wel heel veel. Wel leuk dat daar weer een suggestie voor komt trouwens, ik vind het ook elke keer weer leuk om bij me te hebben, zeker in het begin van de meeting.

Ik moet het verder ook maar hebben van mijn kennis van de vorige keren, want het lijkt erop dat er niemand is die zich opwerpt als ´bordjesplakker´. Niets hoeft de mensen er trouwens te van weerhouden om zélf toch een herkenningsteken te dragen. De toegang zal je toch niet ontzegd worden, neem ik aan.

Ik weet niet of het laat wordt, maar ik ben in elk geval voorbereid. Ik heb voor de zekerheid een overnachting geregeld. Ik denk dat ik nu na afloop het minste hoef te reizen van iedereen .

Ik vond het voorstel van de vader nog niet zo verkeerd.
Ik plaats nog regelmatig een foto van mijzelf, maar ik zou bijvoorbeeld Herman niet herkennen.

Father McKenzie
Dank je deric. Op vorige Meetings heeft dit wel degelijk zijn nut bewezen.
Iemand spreekt je aan, je moet dan niet telkens vragen wie ben je, hoe noem je jezelf op Music Meter, het is gewoon practisch, het heeft niets schools of schoomeesterachtigs, echt niet, het is gewoon erg practisch.
Maar sommigen lijken dat niet te beseffen, tja....

Ik ben echt voor de badges, ik kan onmogelijk onthouden wie wie precies is, enkel de mensen die je al eens op Meetingen ontmoette, die herken je uiteraad, maar dan moet je je nog beginnen afvragen hoe of hun pseudo hier is.
Echt wel!

Ik gun iedereen een fijne badge als deze of gene daar behoefte aan heeft. Ikzelf iig niet.

Zo'n badge is ook aan mij niet besteed... Dan vragen ze het maar een keer vaker...

En Father McKenzie, ik vind het een verschrikking van iemand die altijd zo loopt te mierenneuken over andermans taalgebruik het woord praCtisch te moeten lezen.

Misschien dat Paul zijn fifa-badge op kan doen.

Lin
Het is gewoon een hoop moeilijk doen om niets, met of zonder badge, als je dat graag wil dan doe je dat, en als anderen dat niet willen dan doen ze dat niet.
Het wordt wel een beetje vervelend denk ik als mensen verplicht worden om een naambadge op te doen. Niks mis met vragen wie iemand ook al weer is...

Kan juist nog beter werken, want voor je het weet ben je in een leuk gesprek verwikkeld met een user waar je de naam niet van weet maar die je op MuMe niet ligt... mét naambordje was je dan waarschijnlijk niet eens op diegene afgestapt.

Gewoon gaan en lol hebben, wat maakt t allemaal toch uit.
(Niet dat ik ga maar ik bemoei me nou eenmaal graag met dingen waar ik niks mee te maken heb )

Father McKenzie
Mijn goesting om nog naar de Meeting te komen is eigenlijk volledig weg.
Hier zitten echt fijne mensen, maar zo te zien sturen ze alle pezewevers en kleingeestigen op naar die Meeting.

Schrap me maar van de lijst.

En amuseer jullie maar lekker met of zonder badges, het zal me verder worst wezen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:52 uur

geplaatst: vandaag om 21:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.