MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Lustrumfeest/meeting

zoeken in:
Lin
Father McKenzie schreef:
Mijn goesting om nog naar de Meeting te komen is eigenlijk volledig weg.
Hier zitten echt fijne mensen, maar zo te zien sturen ze alle pezewevers en kleingeestigen op naar die Meeting.

Schrap me maar van de lijst.

En amuseer jullie maar lekker met of zonder badges, het zal me verder worst wezen.

Wie stuurt wie? Mensen kiezen toch zelf of ze gaan of niet? Het lijkt nu net of je, omdat mensen het niet gelijk met je eens zijn over die badges een beetje gaat zitten mokken.... Sorry hoor maar dat is toch gek?

Als er mensen zijn die je graag wil zien dan moet je gewoon gaan, met of zonder naambadge...van de 45 mensen zullen er altijd bij zitten die je niet liggen...

Niet te kinderachtig hoor

Je stelt iets voor voor de hele groep, een aantal mensen zijn het er niet mee eens maar liggen er tevens niet wakker van dat je zelf eventueel met een badge komt opdagen. Ik zie het probleem dan ook niet echt.

sq
Father McKenzie schreef:

Ik wilde nog juist een leuke versie van Eleanor Rigby in mijn DJ-setje opnemen. Hoe moet dat nu als Father McKenzie er niet bij is ?

Komop Patrick! Als je komt krijg je t eerste biertje van mij

GrafGantz schreef:
Je stelt iets voor voor de hele groep, een aantal mensen zijn het er niet mee eens maar liggen er tevens niet wakker van dat je zelf eventueel met een badge komt opdagen. Ik zie het probleem dan ook niet echt.

Ik zou er een spel van maken: Father McKenzie moet zijn eigen bagde op en de rest wisselt de badges om. Father Mckenzie moet dan de juiste personen bij de juiste badges vinden. Op die manier leert hij de mensen snel kennen en als hij alles heeft gevonden hoeven de badges niet meer op. Goh, dat is alvast een leuk spel voor op het lustrumfeest.

Liefhebbers voor het aloude kennismakingsspel krantenmeppertje hier?

Haha, daar moest ik ook al aan denken.

Maar goed, badges hoeft van mij ook niet zo... Ik geef de mensen die ik zie wel gewoon een hand en stel me voor als ik ze nog niet ken. Het is denk ik ijdele hoop om iedereen even uitgebreid te spreken/leren kennen als er 50+ mensen komen.

Is iedereen zo oud?
Poeh, zou je niet zeggen.

Dat doet me denken aan een aloud Soulseek-tegeltje van yasper:

Als ik thuis vertel dat ik iets met Ton, Toon en Wim (tondeman, Toon1 en Brain Stew - red) afspreek, denken ze dat ik naar het bejaardenhuis ga

Ik zal te herkennen zijn aan de rode roos die ik tussen mijn tanden geklemd houd.

Je kunt me herkennen aan m'n witte roos. Helaas...

Sinds ik kaal ben geen last meer van roos gehad.

@Faher Mckenzie. Het lijkt mij toch wel leuk om jou eens te ontmoeten. Dus kom nou maar gewoon naar Breda. Het wordt best gezeliig. En, ja , er zullen er misschien bijlopen, die je wat minder liggen. Die loop je je dan gewoon voorbij, joh.

Wat een non-discussie de laatste dagen zeg, ben even 5 dagen aan het carnavallen en gaan we lopen "ruzieën" over badges e.d. Ik stel voor dat iedereen op een rij gaat staan, de microfoon pakt en zegt wie hij/zij (komen er eigenlijk wel vrouwen ) is. Nee hoor, zonder gekheid, ik denk dat men vanzelf wel allemaal met elkander gaat praten, zeker in de vroege uren komt iedereen alleen maar voor die meeting, later kunnen er ook nog mensen komen voor het optreden. Als mensen overigens nog iets zoeken en ze willen wat bij me bestellen dan kan dat, niet te lang mee wachten en ik geef iedereen sowieso lagere prijzen dan normaal en ook tijdens het winkeluurtje die dag krijgt iedereen 10% korting van me.
Mail met maar naar [email protected]

Tijd voor de aanmeldingen tot nu toe Ik print deze lijst en ga pas naar huis als ik bij iedere nick een gezicht heb. Nog 40 te gaan

1. Graf Gantz
2. Stephan73
3. we tigers
4. Lukas
5. sq
6. Reijersen (ovb)
7. Titan
8. Itchy
9. Waldo Jeffers
10. Toon1
11. herman
12. Sietse
13. c-moon
14. Paap_Floyd
15. ElMeroMero
16. Father McKenzie
17. Vince Vega (ovb ivm verhuizing)
18. Paalhaas
19. haveman
20. Bertus
21. Oldfart
22. thelion
23. Aire.
24. pjh1967
25. VanDeGriend
26. bonothecat
27. Hammerhead
28. Dwangbuis
29. Cygnus
30. djArend
31. Woody
32. Mathieudc
33. Korenbloem
34. DutchViking
35. deric raven
36. Arrie (ovb?)
37. Stuzzie ("wellicht")
38. Norbert ("misschien")
39. Ceasar
40. Orbit (?)
41. Ad Brouwers
42. Ace
43, Sir Spamalot
44. musicfriek
45. shinybeast
46. handsome_devil (misschien)
47. Tangmaster (als alles goed gaat ben ik er)
48. Jazper (ovb)

1. Graf Gantz
2. Stephan73
3. we tigers
4. Lukas
5. sq
6. Reijersen (ovb)
7. Titan
8. Itchy
9. Waldo Jeffers
10. Toon1
11. herman
12. Sietse
13. c-moon
14. Paap_Floyd
15. ElMeroMero
16. Father McKenzie
17. Vince Vega (ovb ivm verhuizing)
18. Paalhaas
19. haveman
20. Bertus
21. Oldfart
22. thelion
23. Aire.
24. pjh1967
25. VanDeGriend
26. bonothecat
27. Hammerhead
28. Dwangbuis
29. Cygnus
30. djArend
31. Woody
32. Mathieudc
33. Korenbloem
34. DutchViking
35. deric raven
36. Arrie (ovb?)
37. Stuzzie ("wellicht")
38. Norbert ("misschien")
39. Ceasar
40. Orbit (?)
41. Ad Brouwers
42. Ace
43, Sir Spamalot
44. musicfriek
45. shinybeast
46. handsome_devil (misschien)
47. Tangmaster (als alles goed gaat ben ik er)
48. Jazper (ovb)
50. Edris

Gisteravond djarend al bezig gezien in de mezz tijdens een new-wave feestje (was erg leuk trouwens). Ik heb wel zin in dit samenzijn. Dat geëikel over die badges vind ik eigenlijk wel grappig; typisch controlfreakgedrag.
Wat voor een optreden is er eigenlijk Arend?

Een Ierse singer-songwriter. Naam ben ik alweer vergeten, moet je even terugzoeken in deze thread of anders staat het vast wel op site van Mezz.

Father McKenzie schreef:
Hier zitten echt fijne mensen, maar zo te zien sturen ze alle pezewevers en kleingeestigen op naar die Meeting.

Schrap me maar van de lijst.

En amuseer jullie maar lekker met of zonder badges, het zal me verder worst wezen.

Schrijf je anders gelijk even uit op de site. Kun je volgende week weer terugkomen onder een andere naam. Ik heb al een idee: Mr. Kite. Of Bungalow Bill!

Fijn weer al je stemmen opnieuw invoeren en bij alle albums nieuwe berichtjes schrijven, zodat we naast EVANSHEWSON en Father McKenzie nog een keertje dezelfde mening kunnen lezen.

Plopperdeplop!
Hier wordt klare taal gesproken.

Nou, nou! Gaat dit de sfeer worden? Dan blijf ik liever thuis....

Ik wil toch even kwijt dat ik het vervelend vind hoe de sfeer ten aanzien van de meeting ineens omslaat; en de opmerking van gemaster vind ik verre van gepast.

Ik heb erg veel moeite moeten doen om diensten te ruilen zodat ik toch kon komen, en dan dit.

Ceasar schreef:
Nou, nou! Gaat dit de sfeer worden? Dan blijf ik liever thuis....

sq
Oldfart schreef:
Ik wil toch even kwijt dat ik het vervelend vind hoe de sfeer ten aanzien van de meeting ineens omslaat; en de opmerking van gemaster vind ik verre van gepast.

Ik heb erg veel moeite moeten doen om diensten te ruilen zodat ik toch kon komen, en dan dit.

Uit mijn hart gegrepen dit. Het gehakketak hier weerspiegelt ook geenszins de sfeer zoals ik die ken van de meetings: die is zonder uitzondering gezellig, en met respect naar iedereen. Ik kan me niet herinneren dat er ooit een onvertogen woord is gevallen.
Ik begrijp ook niet wat mensen, die er toch niet bij zijn, drijft om hier een polariserende mening neer te plempen. Wat kan het je ook schelen hoe wij elkaar willen ontmoeten?

sq schreef:

Ik begrijp ook niet wat mensen, die er toch niet bij zijn, drijft om hier een polariserende mening neer te plempen. Wat kan het je ook schelen hoe wij elkaar willen ontmoeten?

Daar heb je een punt. Ik had het misschien ook niet in dit topic moeten zetten, maar ik word af en toe bijzonder moe van het kinderachtige gedrag van Father McKenzie. Meneer krijgt zijn zin niet en de hele wereld moet het weten.

Maar sorry als ik hier de sfeer loop te verpesten. Bij de meeting waar ik ben geweest was de sfeer goed, dus laat het mensen er niet van weerhouden om niet te komen.

Ik ben nog steeds van plan om te komen, wel of geen FK Ik zie het gewoon als een lekker dagje uit en die 10% korting die we krijgen bij djarend is natuurlijk hartstikke mooi!

Ik neem er speciaal voor vrij in ieder geval

sq
musicfriek schreef:

Kijk, dát moeten we hebben! Sfeer en voorpret. Ik hoefde er geen vrij voor te nemen maar heb het tóch gedaan (maandag ).

Dwangbuis
musicfriek schreef:

Mooi friek. Laten we er de sfeer nog wat in houden, het loopt allemaal wel los, binnenkort in Breda.

Ik heb al vrij genomen, ook de dag erna. Dus gezellig of niet, ik wacht maar af. Ik kom immers zelf uit Breda en als het niks is, weet ik maar zat gezellige kroegen in het centrum e.o. Ik hoop wel dat dat geëmmer over bepaalde personen en wel of geen labels eens ophoudt. We zijn toch allemaal "grote" jongens. Of niet? Het bier smaakt in ieder geval goed in Breda. (de jointen trouwens ook, maar wel buiten oproken)

Ik meld me bij deze af voor de meeting. Ten eerste heb ik al een tijdje een minder gevoel bij Musicmeter. Ten Tweede vind ik de meeting te groot. Ten derde en dat is de druppel, ik heb andere bezigheden op de dag van de meeting.

Veel plezier allen in Breda!

Gast
geplaatst: vandaag om 23:37 uur

geplaatst: vandaag om 23:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.