MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Lustrumfeest/meeting

zoeken in:
dat klipje is wel erg vet. Maar kun je niet gewoon in een keer door trekken...

handsome_devil
pff, ik ben ook geen 18 meer....

(sommige dingen kun je ook trainen, )

Het wordt vast heel gezellig met z'n vieren. Of iets van die strekking...

Father McKenzie
GrafGantz schreef:
Het wordt vast heel gezellig met z'n vieren. Of iets van die strekking...

Het zullen er best wel wat méér zijn, denk ik....

Father McKenzie schreef:
(quote)

Het zullen er best wel wat méér zijn, denk ik....

Father al blijven we met z'n tweeën over (mét button, 10 cd's om uit te wisselen, bezoekje aan de zaak van dj arend en een lekker biertje), mislukken kan het niet meer.

Father McKenzie
jaja, ik breng een bakje mee met cd's die weg mogen, hetzij ruilen, hetzij verkopen voor zacht prijsje....
En natuurlijk drinken we er ééntje, twee, drie....
Morgen nog klein tourneetje rijden, zaterdag lekker sporten en daara; let's meet!
Ik breng ook mijn fototoestel mee, we gaan wat muziekzotten vastleggen op de gevoelige plaat!

Aanstaande zondag is er ook een grote platenbeurs in Breda .

Het is bijna zover !

JIPPIEEEEEE !!! ))

Heb er best we zin in...

Maar ik hoéf wel (uiteindelijk) niet perse te draaien...
Dat wil zeggen dat zij die wel draaien misschien langer kunnen draaien?

Ik moet de avond/nacht ervoor platen draaien tot 5 uur, dus het zou kunnen dat ik wat later ben. Maar goed, ik ga wel mijn best doen op een fatsoenlijke tijd aan te komen, desnoods slaap ik in de trein (een uur en een kwartier voor mij, geloof ik) de laatste restjes roes uit.

Ik weet zeker dat er meer komen heb sowieso ook wat leuke bestellingen van een aantal gekregen, die liggen allemaal klaar (wel komen he ) Overigens voor diegene die van bv Jeff Buckley houden, die Declan de Barra die dan dus komt optreden heeft er behoorlijk wat van weg, is werkelijk een prachtige cd. Hij komt samen met een celliste spelen, kan wel eens een legendarisch optreden worden, zomaar gratis en voor niets (voor de bezoekers althans, Mezz en Velvet Music Breda betalen Declan)
Als er mensen nog Pinkpopkaarten nodig hebben, die verkopen wij ook, alleen nog voor zondag en maandag. Ik hoop wel dat er een aantal mensen wél op tijd komen, Mezz café gaat namelijk speciaal voor ons om 13.00 uur open, normaal zou dat om 15.00 uur zijn. Niet dat iedereen verplicht eer dan moet zijn, dat is natuurlijk onzin en onmogelijk voor sommigen maar zou leuk zijn als het dan ook al op tijd redelijk druk is, anders sla ik een modderfiguur
Tot dan

Tussen 13.00 en 13.30 verwacht ik in Breda te zijn, ben benieuwd naar Oldfart's DJ-set !

Planning voor zondag:

13h00 - Deuren open van Mezz
13h30 - Eerste DJ - Oldfart
14h00 - Tweede DJ - Lukas
14h30 - Derde DJ -
15h00 - Vierde DJ - Sietse
15h30 - Vijfde DJ -
16h00 - Zesde Dj - sq
16h30 - Optreden van Declan de Barra
17h45 - richting Velvet onder begeleiding van Woody

Draaien er maar 4 MuMe-ers ? Wil anders wel proberen een setje met ska/rocksteady/reggae ik elkaar te draaien.

sq
... ik wil eventueel wel wat eerder beginnen. En de ervaring is dat alle setjes wel wat uitlopen. Ik zou me er geen zorgen over maken. Een ska/reggae setje is wel leuk natuurlijk. Ik stop misschien stiekem ook wel een reggaeplaatje in mijn koffertje

djarend schreef:
anders sla ik een modderfiguur
.. dat zal wel meevallen. Eerste berichtje over de 'Utrecht groep' van Bertus geeft een schema aan dat ons 12.50 in Breda brengt...

Als iedereen voor min. 3 kwartier muziek meeneemt is "het probleem" verholpen.

rudiger schreef:
Aanstaande zondag is er ook een grote platenbeurs in Breda .

En NAC tegen 020

Father McKenzie
Moeten wij nog enige INFO meekrijgen voor de grote dag van morgen???

Ik zie het wel, aan allen die morgen ook komen; Gegroet en tot morgen.
Aan alle afwezigen; ook een fijn weekend en misschien tot een andere keer???

Ik moet mij helaas afmelden voor morgen. Ik vind het wel heel erg jammer, had graag gekomen en een plaatje gedraaid.

Ik zit volgende week alleen vol in mijn afstuderen. En aangezien die voorbereiding al veel tijd vergt steek ik daar op dit moment liever mijn energie in.

Have fun there, en hopelijk tot een volgende keer.

Sietse
sq schreef:
... ik wil eventueel wel wat eerder beginnen. En de ervaring is dat alle setjes wel wat uitlopen. Ik zou me er geen zorgen over maken. Een ska/reggae setje is wel leuk natuurlijk. Ik stop misschien stiekem ook wel een reggaeplaatje in mijn koffertje

(quote)
.. dat zal wel meevallen. Eerste berichtje over de 'Utrecht groep' van Bertus geeft een schema aan dat ons 12.50 in Breda brengt...

hoe laat vanuit Utrecht CS, want dan weet ik hoe laat ik op A'dam Amstel moet vertrekken.

Kreeg net telefoontje van mijn werk, onze horecamedewerkster is ermee gestopt, of ik alsnog wil werken...

Shoot!

Ik ga nog paar andere collega's proberen, maar die hebben wel vrij weekend, geef het weinig kans, maar niet geschoten..

Friek, stel je nu eens hard op man. Je hebt al andere verplichtingen

Morgen is de dag !

Jammer voor diegenen die door omstandigheden moeten afhaken.. Hopelijk zijn ze er een volgende keer wél bij

Dus.... de lijst van aanwezigen is - I presume - de volgende:

1. Graf Gantz
2. Stephan73
3. we tigers
4. Lukas
5. sq
7. Titan
8. Itchy
9. Waldo Jeffers
10. Toon1
11. herman
12. Sietse
13. c-moon
14. Paap_Floyd
15. ElMeroMero
16. Vince Vega (ovb ivm verhuizing)
17. Paalhaas
18. haveman
19. Bertus
20. Oldfart
21. thelion
22. Aire.
23. pjh1967
24. VanDeGriend
25. Hammerhead
26. Dwangbuis
27. Cygnus
28. djArend
29. Woody
30. Mathieudc
31. Korenbloem
32. DutchViking
33. deric raven
34. Arrie (ovb?)
35. Stuzzie ("wellicht")
36. Norbert ("misschien")
37. Ceasar
38. Orbit (?)
39. Ad Brouwers
40. Ace
41, Sir Spamalot
43. shinybeast
44. handsome_devil (misschien)
45. Tangmaster (als alles goed gaat ben ik er)
46. Jazper (ovb)
47. Edris

.?

of... ?

Ik lig al twee dagen ziek op bed... de kans dat ik er morgen ben is klein, helaas.

DutchViking
Ik had erg graag willen komen, maar heb morgen een familiefeest dat op het laatste moment is verzet.

Veel plezier in ieder geval, morgen.

Helaas, ik kan ook niet,
heb een pukkel op mij neus die maar niet weg gaat, ik kan mij zo niet vertonen, de kat is zwanger, de brug staat nog steeds open, de trein gemist (hoewel ik met de fiets ga), moet mijn auto nog wassen en wil eigenlijk nog even mountainbiken in Dorst.
Alle gekheid op een stokkie, diegenen die niet kunnen, helaas, ik snap best dat er soms andere verplichtingen zijn, is ook niet erg, ik verheug me ook meer op diegenen die wel komen. De anderen zien we later wel eens als we dit misschien willen herhalen

c-moon schreef:
Morgen is de dag !

Jammer voor diegenen die door omstandigheden moeten afhaken.. Hopelijk zijn ze er een volgende keer wél bij

Dus.... de lijst van aanwezigen is - I presume - de volgende:

1. Graf Gantz
2. Stephan73
3. we tigers
4. Lukas
5. sq
7. Titan
8. Itchy
9. Waldo Jeffers
10. Toon1
11. herman
12. Sietse
13. c-moon
14. Paap_Floyd
15. ElMeroMero
17. Paalhaas
18. haveman
19. Bertus
20. Oldfart
21. thelion
22. Aire.
23. pjh1967
24. VanDeGriend
25. Hammerhead
26. Dwangbuis
27. Cygnus
28. djArend
29. Woody
30. Mathieudc
31. Korenbloem
32. DutchViking
33. deric raven
34. Arrie (ovb?)
35. Stuzzie ("wellicht")
37. Ceasar
38. Orbit (?)
39. Ad Brouwers
40. Ace
41, Sir Spamalot
43. shinybeast
46. Jazper (ovb)
47. Edris

.?

of... ?

Als je ook één keer niet op die lijst gestaan hebt, kom je er ook nooit meer op. Volgens mij had ik mezelf al geruime tijd geleden aangemeld. Ik wil niet voor hem spreken, maar Father McKenzie ook. Tenzij onze gesprekken over badges en cd-ruilbeurs op een geheel andere locatie betrekking had...............

musician schreef:
Als je ook één keer niet op die lijst gestaan hebt, kom je er ook nooit meer op. Volgens mij had ik mezelf al geruime tijd geleden aangemeld. Ik wil niet voor hem spreken, maar Father McKenzie ook. Tenzij onze gesprekken over badges en cd-ruilbeurs op een geheel andere locatie betrekking had...............

Het is heel makkelijk om op de lijst te komen, gewoon kopieren en jezelf erbij zetten, kijk maar:

1. Graf Gantz
2. Stephan73
3. we tigers
4. Lukas
5. sq
7. Titan
9. Waldo Jeffers
10. Toon1
11. herman
12. Sietse
13. c-moon
14. Paap_Floyd
15. ElMeroMero
17. Paalhaas
18. haveman
19. Bertus
20. Oldfart
21. thelion
22. Aire.
23. pjh1967
24. VanDeGriend
25. Hammerhead
26. Dwangbuis
27. Cygnus
28. djArend
29. Woody
30. Mathieudc
31. Korenbloem
32. DutchViking
33. deric raven
34. Arrie (ovb?)
35. Stuzzie ("wellicht")
37. Ceasar
38. Orbit (?)
39. Ad Brouwers
40. Ace
41, Sir Spamalot
43. shinybeast
46. Jazper (ovb)
47. Edris
49. Musician
50. Father McKenzie

Lin
Ja, en van deze lijst waren al een paar afmeldingen toch? hd, deric raven, ...en ben benieuwd of alle ovb en ? nog komen.

Maar goed, voor de mensen die wél gaan, heeeeeeeel erg veel plezier gewenst alvast

Ik kom overigens ook niet hoor, ondanks dat ik na al de afmeldingen er nog steeds bij sta

Father McKenzie
@ musician, uiteraard kom ik morgen, ik breng trouwens c-moon mee, die mij zomaar over het hoofd heeft durven te zien, zijn eigen persoonlijke chauffeur! Shame on him!!!

Sietse
Ok, laatste keer dat ik het hier vraag.

Moet ik nog cd's van mij, mijn band of mijn label meenemen?
Reactie mag hier of in PM.

Momenteel verkrijgbaar:
Christopher McFall - Red is the color of price by relation (6€)
Five Elements Music - Kapotte Muziek by (6€)
Orphax - Drowning in a pool of trees (6€)
Zonderland - Oidipus: Motherfucker (8€)

Ik denk nl. niet dat ik iets meeneem waar niet omgevraagd wordt, heb al een rugzak vol met singeltjes die ik ga draaien en das gewicht genoeg

Gast
geplaatst: vandaag om 05:49 uur

geplaatst: vandaag om 05:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.