menu

De Site / Algemeen / Lustrumfeest/meeting

zoeken in:
ElMeroMero schreef:
Woody (nog veel sukses met die woningruil !)

Dank!

Leuke foto's verder ElMero!

*schopje

herman schreef:
De laatste grote meeting los van een concert is alweer jaren geleden volgens mij.

Gretz schreef:
In het kader van het 3e (!) lustrum eind januari zou een grotere meet-up wel weer eens leuk zijn. Eindelijk een goede reden om een groot feestje te gaan vieren ook wel eens fijn zonder mod-toezicht Het tienjarig jubileum van de site is destijds (2014) vrijwel geruisloos aan iedereen voorbij gegaan.

Ik hou me aanbevolen voor ideeën.

west schreef:
Lijkt me een leuk plan Gretz! Utrecht ligt lekker centraal.

jordidj1 schreef:
Utrecht is mooi inderdaad wanneer gaan we zuipen dan?

Teunnis schreef:
Lijkt me een goed idee! Ook pro Utrecht.

Arrie schreef:
Ik doe mee!

blur8 schreef:
Datum prikken.

Casartelli (moderator)
Al die suggesties op vrijdag rond lunchtijd? Ik dacht dat we net gisteren geconcludeerd hadden dat de jeugd hier niet meer komt... dus is dat voor het gros hier niet gewoon een werkdag?

Ik vind jullie allemaal hartstikke lief, maar ben niet van plan om hier een vakantiedag aan op te offeren.

Moment, ik ga even wat nieuwe data prikken in maart. Lees net op de wiki dat MuMe officieel pas op 10 maart van start ging. Van 29 januari tot 10 maart was de site er enkel in bèta-versie.

Een feestje in maart lijkt me dus een veel beter plan. Is het hopelijk ook iets warmer weer

De dag zelf maakt mij in principe niet uit, ik moet toch vrij vragen

Na al die jaren weer een meeting. Nostalgisch.

We kunnen toch gewoon een zondag doen ofzo?

Arrie schreef:
We kunnen toch gewoon een zondag doen ofzo?

Ja, ik zou een zondag in maart prefereren.

Zondag 10 maart, dat is op de dag af de perfecte datum. Wat vinden jullie?

Ik ben ook best bereid om te helpen met de organisatie, Gretz.

Gretz schreef:
Zondag 10 maart, dat is op de dag af de perfecte datum. Wat vinden jullie?

Ja, prima. Ik zou gewoon deze als officiële datum prikken. Bij elke datum zijn er wel mensen die niet kunnen, en je kunt wel blijven aanpassen, maar dan word je gek. En een datumprikker met een grote groep mensen werkt in mijn ervaring ook niet ideaal.

Arrie schreef:
(quote)

Ja, prima. Ik zou gewoon deze als officiële datum prikken. Bij elke datum zijn er wel mensen die niet kunnen, en je kunt wel blijven aanpassen, maar dan word je gek. En een datumprikker met een grote groep mensen werkt in mijn ervaring ook niet ideaal.

Goed punt. 10 maart ligt ook nog ruim voor ons, dus ik neem aan dat de meeste mensen die interesse hebben in de meet hun andere afspraken er nog wel omheen kunnen plannen.

Staat genoteerd.
Die dag ben ik roostervrij ?

Hallo, zijn mods ook welkom of niet? Graag jullie reactie.

-SprayIt- schreef:
Ligt eraan. Mogen we dan wel over voetbal praten?

Tof, ik ben er bij, graag wel rekening er mee houden dat ik de volgende dag werk.

-SprayIt- schreef:

Alleen als je een gek hoedje op doet.

Ik zet 10 maart in mijn agenda

Wordt er geadviseerd om zwemkleding mee te nemen?

Ataloona schreef:
Wordt er geadviseerd om zwemkleding mee te nemen?

Yup, en je wordt tevens thuisgebracht. Wat we gaan doen is echter nog een verrassing.

-SprayIt- schreef:

Vergeet je bezem niet.

Arrie schreef:
(quote)

Vergeet je bezem niet.

Spannend hoor, ik ga gewoon met de trein.

Ik ben min of meer volledig financieel afhankelijk van mijn werkzondag, maar hiervoor moet ik eigenlijk wel een uitzondering maken. Ik zal tegen die tijd kijken wat ik kan regelen.

Gretz schreef:
(quote)

Goed punt. 10 maart ligt ook nog ruim voor ons, dus ik neem aan dat de meeste mensen die interesse hebben in de meet hun andere afspraken er nog wel omheen kunnen plannen.
Ik zal de KNVB even aanschieten of ze een voetbalvrij weekend in willen zetten. Hoewel, Ajax - Fortuna Sittard in Utrecht heeft natuurlijk ook wel wat.

GrafGantz schreef:
(quote)

Spannend hoor, ik ga gewoon met de trein.
Ik zou even afkloppen, want het kan zomaar zijn dat er dan spoorwerkzaamheden zijn.

chevy93 schreef:
(quote)
Ik zal de KNVB even aanschieten of ze een voetbalvrij weekend in willen zetten. Hoewel, Ajax - Fortuna Sittard in Utrecht heeft natuurlijk ook wel wat.

Niet zo moeilijk doen, er is elke week voetbal. En bovendien kan je toch wel later op de middag aansluiten?

Gast
geplaatst: vandaag om 15:49 uur

geplaatst: vandaag om 15:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.