De Site / Algemeen / Lustrumfeest/meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 4 april 2009, 13:48 uur
0
geplaatst: 18 oktober 2018, 10:36 uur
herman schreef:
De laatste grote meeting los van een concert is alweer jaren geleden volgens mij.
De laatste grote meeting los van een concert is alweer jaren geleden volgens mij.
Gretz schreef:
In het kader van het 3e (!) lustrum eind januari zou een grotere meet-up wel weer eens leuk zijn. Eindelijk een goede reden om een groot feestje te gaan vieren ook wel eens fijn zonder mod-toezicht
Het tienjarig jubileum van de site is destijds (2014) vrijwel geruisloos aan iedereen voorbij gegaan.
Ik hou me aanbevolen voor ideeën.
In het kader van het 3e (!) lustrum eind januari zou een grotere meet-up wel weer eens leuk zijn. Eindelijk een goede reden om een groot feestje te gaan vieren ook wel eens fijn zonder mod-toezicht
Het tienjarig jubileum van de site is destijds (2014) vrijwel geruisloos aan iedereen voorbij gegaan. Ik hou me aanbevolen voor ideeën.
Teunnis schreef:
Lijkt me een goed idee! Ook pro Utrecht.
Lijkt me een goed idee! Ook pro Utrecht.
Arrie schreef:
Ik doe mee!
Ik doe mee!
123poetertjes schreef:
Uuuuuuuuuu
Uuuuuuuuuu
blur8 schreef:
Datum prikken.
Datum prikken.
4
Casartelli (moderator)
geplaatst: 18 oktober 2018, 10:44 uur
Al die suggesties op vrijdag rond lunchtijd? Ik dacht dat we net gisteren geconcludeerd hadden dat de jeugd hier niet meer komt... dus is dat voor het gros hier niet gewoon een werkdag?
1
geplaatst: 18 oktober 2018, 10:46 uur
Ik vind jullie allemaal hartstikke lief, maar ben niet van plan om hier een vakantiedag aan op te offeren.
1
geplaatst: 18 oktober 2018, 10:48 uur
Moment, ik ga even wat nieuwe data prikken in maart. Lees net op de wiki dat MuMe officieel pas op 10 maart van start ging. Van 29 januari tot 10 maart was de site er enkel in bèta-versie.
Een feestje in maart lijkt me dus een veel beter plan. Is het hopelijk ook iets warmer weer
Een feestje in maart lijkt me dus een veel beter plan. Is het hopelijk ook iets warmer weer

0
geplaatst: 18 oktober 2018, 10:49 uur
De dag zelf maakt mij in principe niet uit, ik moet toch vrij vragen
0
geplaatst: 18 oktober 2018, 11:11 uur
Arrie schreef:
We kunnen toch gewoon een zondag doen ofzo?
We kunnen toch gewoon een zondag doen ofzo?
Ja, ik zou een zondag in maart prefereren.
0
geplaatst: 18 oktober 2018, 11:12 uur
Zondag 10 maart, dat is op de dag af de perfecte datum. Wat vinden jullie?
1
geplaatst: 18 oktober 2018, 11:13 uur
3
geplaatst: 18 oktober 2018, 11:15 uur
Gretz schreef:
Ja, prima. Ik zou gewoon deze als officiële datum prikken. Bij elke datum zijn er wel mensen die niet kunnen, en je kunt wel blijven aanpassen, maar dan word je gek. En een datumprikker met een grote groep mensen werkt in mijn ervaring ook niet ideaal.
0
geplaatst: 18 oktober 2018, 11:27 uur
Arrie schreef:
Ja, prima. Ik zou gewoon deze als officiële datum prikken. Bij elke datum zijn er wel mensen die niet kunnen, en je kunt wel blijven aanpassen, maar dan word je gek. En een datumprikker met een grote groep mensen werkt in mijn ervaring ook niet ideaal.
(quote)
Goed punt. 10 maart ligt ook nog ruim voor ons, dus ik neem aan dat de meeste mensen die interesse hebben in de meet hun andere afspraken er nog wel omheen kunnen plannen.
3
geplaatst: 18 oktober 2018, 12:00 uur
-SprayIt- schreef:
Hallo, zijn mods ook welkom of niet? Graag jullie reactie.
Ligt eraan. Mogen we dan wel over voetbal praten?Hallo, zijn mods ook welkom of niet? Graag jullie reactie.
0
geplaatst: 18 oktober 2018, 12:01 uur
Tof, ik ben er bij, graag wel rekening er mee houden dat ik de volgende dag werk.
1
geplaatst: 18 oktober 2018, 12:02 uur
-SprayIt- schreef:
Alleen als je een gek hoedje op doet.
Ik zet 10 maart in mijn agenda

0
geplaatst: 18 oktober 2018, 12:08 uur
Ataloona schreef:
Wordt er geadviseerd om zwemkleding mee te nemen?
Wordt er geadviseerd om zwemkleding mee te nemen?
Yup, en je wordt tevens thuisgebracht. Wat we gaan doen is echter nog een verrassing.
2
geplaatst: 18 oktober 2018, 12:14 uur
-SprayIt- schreef:
Vergeet je bezem niet.
1
geplaatst: 18 oktober 2018, 12:15 uur
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 18 oktober 2018, 12:58 uur
Ik ben min of meer volledig financieel afhankelijk van mijn werkzondag, maar hiervoor moet ik eigenlijk wel een uitzondering maken. Ik zal tegen die tijd kijken wat ik kan regelen. 

1
geplaatst: 18 oktober 2018, 13:00 uur
Gretz schreef:
Goed punt. 10 maart ligt ook nog ruim voor ons, dus ik neem aan dat de meeste mensen die interesse hebben in de meet hun andere afspraken er nog wel omheen kunnen plannen.
Ik zal de KNVB even aanschieten of ze een voetbalvrij weekend in willen zetten. Hoewel, Ajax - Fortuna Sittard in Utrecht heeft natuurlijk ook wel wat.(quote)
0
geplaatst: 18 oktober 2018, 13:03 uur
Ik zou even afkloppen, want het kan zomaar zijn dat er dan spoorwerkzaamheden zijn.
0
geplaatst: 18 oktober 2018, 13:08 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Ik zal de KNVB even aanschieten of ze een voetbalvrij weekend in willen zetten. Hoewel, Ajax - Fortuna Sittard in Utrecht heeft natuurlijk ook wel wat. Niet zo moeilijk doen, er is elke week voetbal.
En bovendien kan je toch wel later op de middag aansluiten?* denotes required fields.