De Site / Algemeen / Lustrumfeest/meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 23 maart 2009, 18:29 uur
Oldfart schreef:
Vraagje aan SQ:
dat Lavender Jane met 'I Only Want To Be With You' klonk zo ontzettend bekend............kennen we dat misschien onder een andere titel van This Mortal Coil of zo??
Vraagje aan SQ:
dat Lavender Jane met 'I Only Want To Be With You' klonk zo ontzettend bekend............kennen we dat misschien onder een andere titel van This Mortal Coil of zo??
Het nummer is al door veel mensen gebracht, en dat is begonnen met (ik moest het even opzoeken) Dusty Springfield. De eerste keer dat ik het als hit heb meegemaakt, en ook de versie die me het meeste bijblijft is de versie van de Tourists. Ik weet nog dat ze als alternatieve band er nogal op aangevallen werden met zo´n ontzettend poppy nummer te komen. Maar een memorabele cover blijft het natuurlijk, vooral vanwege dat ze later nog veel bekender werden als Eurythmics.
0
geplaatst: 23 maart 2009, 18:35 uur
Ik ben daar wel héel tevreden geflitst zeg! Atijd leuk foto´s terug te zien.
0
geplaatst: 23 maart 2009, 18:58 uur
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de precieze inhoud van mijn set niet meer weet, want ik had me niet zo professioneel voorbereid als sommige anderen. Maar het was zoiets geloof ik:
- Chrisma - Mandoia
- The Dukes of Stratosphear - Bike Ride to the Moon
- Kult - Krew Boga
- X-Ray Spex - Identity
- Buzzcocks - Ever Fallen in Love (with Someone You Shouldn't Fall in Love With)
- Qntal - Ecce Gratum
- Idlewild - You Held the World in Your Arms
- Belly - Dusted
- Bran Van 3000 - Afrodiziak
- Pure Reason Revolution - The Twyncyn/Trembling Willows
Verder was het weer een leuke dag: een hoop mensen had ik al 'ns gezien, maar een heleboel ook nog nooit. Jammer alleen dat Paap weer op het laatste moment afzegde... ligt die plaat die ik voor m gekocht had nóg hier te verstoffen!
- Chrisma - Mandoia
- The Dukes of Stratosphear - Bike Ride to the Moon
- Kult - Krew Boga
- X-Ray Spex - Identity
- Buzzcocks - Ever Fallen in Love (with Someone You Shouldn't Fall in Love With)
- Qntal - Ecce Gratum
- Idlewild - You Held the World in Your Arms
- Belly - Dusted
- Bran Van 3000 - Afrodiziak
- Pure Reason Revolution - The Twyncyn/Trembling Willows
Verder was het weer een leuke dag: een hoop mensen had ik al 'ns gezien, maar een heleboel ook nog nooit. Jammer alleen dat Paap weer op het laatste moment afzegde... ligt die plaat die ik voor m gekocht had nóg hier te verstoffen!
0
Father McKenzie
geplaatst: 24 maart 2009, 06:39 uur
Hallo, jongens (meisjes, al waren die er niet echt op de Meeting!);
ik plaatste wat foto's op Flickr,
dit is de link :
Flickr: Father McKenzie2009's Photostream
Have fun!
ik plaatste wat foto's op Flickr,
dit is de link :
Flickr: Father McKenzie2009's Photostream
Have fun!
0
geplaatst: 24 maart 2009, 09:48 uur
Hi Allen.
Ook ik, als 1 van de mede initiators (Lukas en Woody kwamen naar mij met hun plannen, ik opperde Mezz, Woody vond dat ik dan ook de winkel even open moest gooien) heb een leuke dag gehad. Jammer dat er iets minder mensen waren dan verwacht, maar goed diegenen die er wel waar maakten veel goed. Optreden van Declan was tof, ik heb ook leuke plaatjes gehoord (minstens 20 jaar geleden dat ik Moneyman van Kiem heb gehoord, wat een topper) en ook bij mij in de winkel was het gezellig. Jullie hebben met zijn allen veel meer gekocht dan ik van te voren verwacht had, daar ben ik blij om maar was het mij deze dag niet om te doen natuurlijk, ook ik ben een enorme muziekgek en dat hebben we deze dag mooi uiten
Er is ook zeer gevarieerd bij mij gekocht, Zappa, Mayfield, Kraftwerk, Patrick Watson, Alan Parsons, The Kinks (box), Steve Reich, Cocteay Twins, Pearl Jam (Ten nieuwe uitgave) Depeche Mode, Anne Clark (hee nu ik dit zeg, we;l opvallend veel "80's ") etc.
Voor herhaling vatbaar ? Jazeker, misschien idd wel eens in Belgenland of meer naar het Noorden. Maar goed dat zien we tzt wel. Ik ben ook blij dat Mezz goed wilde meewerken waardoor het allemaal makkelijker werd, de dj set stond zelfs al helemaal klaar, wat een service,
een ieder tot een volgende keer en Father McKenzie, ik laat je weten wanneer ik zabrinski point voor je heb (hij is overigens ook op vinyl leverbaar, mooi he), leuke fotoos overigens, van allen, alleen mijn haar zat niet zo goed zie ik
grt,
Arend
Ook ik, als 1 van de mede initiators (Lukas en Woody kwamen naar mij met hun plannen, ik opperde Mezz, Woody vond dat ik dan ook de winkel even open moest gooien) heb een leuke dag gehad. Jammer dat er iets minder mensen waren dan verwacht, maar goed diegenen die er wel waar maakten veel goed. Optreden van Declan was tof, ik heb ook leuke plaatjes gehoord (minstens 20 jaar geleden dat ik Moneyman van Kiem heb gehoord, wat een topper) en ook bij mij in de winkel was het gezellig. Jullie hebben met zijn allen veel meer gekocht dan ik van te voren verwacht had, daar ben ik blij om maar was het mij deze dag niet om te doen natuurlijk, ook ik ben een enorme muziekgek en dat hebben we deze dag mooi uiten

Er is ook zeer gevarieerd bij mij gekocht, Zappa, Mayfield, Kraftwerk, Patrick Watson, Alan Parsons, The Kinks (box), Steve Reich, Cocteay Twins, Pearl Jam (Ten nieuwe uitgave) Depeche Mode, Anne Clark (hee nu ik dit zeg, we;l opvallend veel "80's ") etc.
Voor herhaling vatbaar ? Jazeker, misschien idd wel eens in Belgenland of meer naar het Noorden. Maar goed dat zien we tzt wel. Ik ben ook blij dat Mezz goed wilde meewerken waardoor het allemaal makkelijker werd, de dj set stond zelfs al helemaal klaar, wat een service,
een ieder tot een volgende keer en Father McKenzie, ik laat je weten wanneer ik zabrinski point voor je heb (hij is overigens ook op vinyl leverbaar, mooi he), leuke fotoos overigens, van allen, alleen mijn haar zat niet zo goed zie ik

grt,
Arend
0
Ace
geplaatst: 24 maart 2009, 10:01 uur
Hoewel ik alleen even in de Mezz was en lang niet iedereen heb kunnen spreken, vond ik het erg gezellig. Helaas had mijn gezelschap ook nog andere verplichtingen waardoor ik niet meer mee kon naar Velvet. Leuk om de gezichten achter de diverse users hier eens te zien... 

0
geplaatst: 24 maart 2009, 10:55 uur
Nog een keer dan:
kunnen jullie ook die übercoole drumkit zien
kunnen jullie ook die übercoole drumkit zien

0
geplaatst: 24 maart 2009, 15:18 uur
Leuke klippie indeed, nu moet ik dat nummer nog te pakken krijgen
, volgens mij heeft een vriend van me ook nog de lp, daar ken ik het ook nog van, moeten we maar eens draaien op de newwave 80's sounds avond in Mezz, is in mei weer 
, volgens mij heeft een vriend van me ook nog de lp, daar ken ik het ook nog van, moeten we maar eens draaien op de newwave 80's sounds avond in Mezz, is in mei weer 
0
geplaatst: 24 maart 2009, 21:08 uur
Ace schreef:
mijn gezelschap
Nice, maar jij was ook gezellig.mijn gezelschap
Vond het leuk al heb ook ik niet iedereen gesproken. In ieder geval grappig om je virtuele beeld van users genadeloos onderuit te zien gaan na een real life ontmoeting

0
geplaatst: 24 maart 2009, 23:20 uur
Was ik daar echt zo veel leuker dan hier, VDG? En heeft ze je al toegevoegd op Haaifs?
0
geplaatst: 24 maart 2009, 23:24 uur
Kan twee kanten op he maar iedereen was of hetzelfde of nog leuker...en jij helemaal, vooral ook omdat je BranVan draaide 
Nog geen uitnodiging gezien

Nog geen uitnodiging gezien

0
Ace
geplaatst: 25 maart 2009, 10:23 uur
Heeft ze je nog niet toegevoegd Rob? Hoe durft ze... Ik zal er vanavond in bed eens wat van zeggen!
0
Sietse
geplaatst: 25 maart 2009, 20:28 uur
wow, ik ben er net achter wat me continu bezig heeft gehouden sindsdien...
de schok van het ontmoeten van VDG...dat was toch wel ff schrikken hoor.
de schok van het ontmoeten van VDG...dat was toch wel ff schrikken hoor.
0
geplaatst: 26 maart 2009, 09:14 uur
en dan heb je hem nog niet in het donker gezien........................... 

0
geplaatst: 26 maart 2009, 09:36 uur
Ace schreef:
Ik zal er vanavond in bed eens wat van zeggen!
Thanks, tis geregeld Ik zal er vanavond in bed eens wat van zeggen!

Ik vind zelf eigenlijk dat ik alleen eng ben in mijn hema onderbroek.
0
Sietse
geplaatst: 26 maart 2009, 12:03 uur
VanDeGriend schreef:

(quote)
Thanks, tis geregeld 
maak me gek

0
stuart
geplaatst: 26 maart 2009, 12:27 uur
VanDeGriend schreef:
In ieder geval grappig om je virtuele beeld van users genadeloos onderuit te zien gaan na een real life ontmoeting
In ieder geval grappig om je virtuele beeld van users genadeloos onderuit te zien gaan na een real life ontmoeting
Ja......dat heb je (ook) met internet; door de avatars/berichten krijg je idd. een 'beeld' van iemand en als je die dan op de foto ziet , dan denk je......ik had die persoon me (heel) anders voorgesteld....(niet negatief bedoeld overigens
)
0
geplaatst: 26 maart 2009, 13:45 uur
och Rob, zolang je je maar wel in je zwembroek kan vertonen
of schrikken je kinderen daar weer van
, net als bij mij, hahahaha
uhm, waar ging het ook alweer over
of schrikken je kinderen daar weer van
, net als bij mij, hahahahauhm, waar ging het ook alweer over

0
geplaatst: 26 maart 2009, 16:37 uur
stuart schreef:
Ja......dat heb je (ook) met internet; door de avatars/berichten krijg je idd. een 'beeld' van iemand en als je die dan op de foto ziet , dan denk je......ik had die persoon me (heel) anders voorgesteld....(niet negatief bedoeld overigens
)
) Nee, natuurlijk niet, je hebt overigens uiteraard gelijk. Dat is ook het boeiende van zo'n meeting.
Je schrijft alsof er namen op je tong liggen, van mensen waarbij Avatar en beeldvorming volledig anders waren ingeschat, als je de foto's van de meeting bekijkt?
0
stuart
geplaatst: 26 maart 2009, 17:18 uur
Nee hoor, al lijkt dat misschien wel zo; ik bedoel het ook niet direct letterlijk als zou ik een 'gezicht' voor me zien, maar meer een bepaald 'beeld' van het type persoon.....(dit heb je bijv. ook met met 'telefoonstemmen', terwijl je die personen niet kent van gezicht , alleen dan wel weer de stem).
0
ElMeroMero
geplaatst: 26 maart 2009, 17:34 uur
Mag ik ook nog mijn loftrompet laten galmen over de meeting ? Erg geslaagd met vele biertjes en praatjes over alles en nog wat. Mooie verweerde en wat jongere koppies, echt wat MusicMeter leuk maakt voor jong en oud.
Mijn speciale dank gaat uit naar de bedenkers Lukas (die zich niet te goed voelde om zijn eigen bord weg te zetten), Woody (nog veel sukses met die woningruil !) , djarend (die zijn winkel liet bevolken door vele kooplustigen met biertjes in de hand), de vriendelijke mensen van de Mezzzzz, de strot van Declan, sq voor de Rolling Stones plaat die ik gedoneerd kreeg, Ma McKenzie voor haar geduld en onze eigen draaiersgilde uiteraard. En natuurlijk ook aan de serveerster die zonder enige twijfel druk bezig was en mijn boze oog durfde te trotseren (sorry trouwens).
En MusicMeter nog gefeliciteerd met die vijf jaar. Dat er nog vele mogen volgen enzo.
Foto's volgen later (hoop ik) !
Mijn speciale dank gaat uit naar de bedenkers Lukas (die zich niet te goed voelde om zijn eigen bord weg te zetten), Woody (nog veel sukses met die woningruil !) , djarend (die zijn winkel liet bevolken door vele kooplustigen met biertjes in de hand), de vriendelijke mensen van de Mezzzzz, de strot van Declan, sq voor de Rolling Stones plaat die ik gedoneerd kreeg, Ma McKenzie voor haar geduld en onze eigen draaiersgilde uiteraard. En natuurlijk ook aan de serveerster die zonder enige twijfel druk bezig was en mijn boze oog durfde te trotseren (sorry trouwens).
En MusicMeter nog gefeliciteerd met die vijf jaar. Dat er nog vele mogen volgen enzo.
Foto's volgen later (hoop ik) !
0
geplaatst: 29 maart 2009, 17:41 uur
Hang toch eens niet de slome duikelaar uit Thierry, 't is alweer een week geleden

0
geplaatst: 29 maart 2009, 19:39 uur
En meneer verwacht ondertussen wel dat ie op tijd zijn gegratineerde aardappeltjes krijgt. Tsss....
0
ElMeroMero
geplaatst: 3 april 2009, 23:43 uur
Nog wat fotootjes van de meeting:

Etiketten plakken met GrafGantz

Jazper en Bertus

Verzoekjes iemand ?

U riep ?

Zingende Ier op blote voeten krijgt veel bekijks

Woody van onderen

...en met de kooplust even verzadigd keerde iedereen terug naar de Mezz

Etiketten plakken met GrafGantz

Jazper en Bertus

Verzoekjes iemand ?

U riep ?

Zingende Ier op blote voeten krijgt veel bekijks

Woody van onderen

...en met de kooplust even verzadigd keerde iedereen terug naar de Mezz
0
Father McKenzie
geplaatst: 4 april 2009, 10:10 uur
Ik heb genoten van de Meeting, maar nu graag een Meeting in volle zomerzon, buiten in open lucht dus,
misschien ietsje later op het jaar eens een Meeting inplannen, maar niet in volle vakantieperiode, want dan komt er ook geen kat, maar zo in mei of juni zou misschien wel eens ideaal zijn.
En van mij mag het in 's Hertogenbosch, dat is voor mij niet meteen bij de deur, maar ik vind dat echt de leukste en gezelligste Nederlandse stad ever!
Sprak de Oostvlaming.
Prettig weekend iedereen, 'k zèn weg, 'k ga badmintonnen nu!
Ajuu!
Eleanor Rigby!
misschien ietsje later op het jaar eens een Meeting inplannen, maar niet in volle vakantieperiode, want dan komt er ook geen kat, maar zo in mei of juni zou misschien wel eens ideaal zijn.
En van mij mag het in 's Hertogenbosch, dat is voor mij niet meteen bij de deur, maar ik vind dat echt de leukste en gezelligste Nederlandse stad ever!
Sprak de Oostvlaming.
Prettig weekend iedereen, 'k zèn weg, 'k ga badmintonnen nu!
Ajuu!
Eleanor Rigby!
* denotes required fields.