menu

De Site / Algemeen / Lustrumfeest/meeting

zoeken in:
avatar van aERodynamIC
DjFrankie schreef:
Weer een gemiste kans

Misschien met een beetje puzzelen lukt het nog even, maar aangezien ik dat niet kan beloven kan er dus niet op gerekend worden (dus niet zeker van plan)


avatar van Slowgaze
Is om 14:00 een harde eis? Ik moet voor die tijd nog even last minute een expositie meepikken, kan zijn dat ik dan wat later aan kom kakken of zo.

avatar van Teunnis
Als je voor 14:00 een berichtje plaatst dat je bezig bent, dan mag je vijf minuten later komen.

avatar van west
aERodynamIC schreef:
(quote)

Misschien met een beetje puzzelen lukt het nog even, maar aangezien ik dat niet kan beloven kan er dus niet op gerekend worden (dus niet zeker van plan)

Maar ook voor jou is het naar de middag verzet... hopelijk lukt het.

avatar van west
Slowgaze schreef:
Is om 14:00 een harde eis? Ik moet voor die tijd nog even last minute een expositie meepikken, kan zijn dat ik dan wat later aan kom kakken of zo.

Nee hoor, het is vanaf 14.00 uur.

avatar van deric raven
Ik kom niet.

avatar van stoepkrijt
Een MuMeMeeting is al tof, maar dan ook nog eens in een Belgisch biercafé. Daar kan ik natuurlijk geen nee tegen zeggen!

Derde MuMeLustrumfeest - zondag 10 maart 2019 14:00 - tot in de avond, Café Olivier, Utrecht
Ik ben zeker van plan te komen op zondag 10 maart:

- Arrie
- Gretz
- west
- Casartelli
- Teunnis
- DjFrankie
- Chevy
- Stephan73
- blur8
- 123poetertjes
- remcodulac
- Graf
- titan
- maanvaarder
- Scientist
- Koenr
- Jazper
~ Slowgaze
- stoepkrijt

avatar van Slowgaze
Dit begint er zowaar gezellig uit te zien zo.

avatar van EttaJamesBrown
Mannen, ik heb een lunchconcert in Noord-Groningen. In gedachten ben ik bij jullie.

avatar van stoepkrijt
EttaJamesBrown schreef:
Mannen, ik heb een lunchconcert in Noord-Groningen.
Geen probleem, het café is tot twaalf uur open!

avatar van EttaJamesBrown
Ik beloof niks.

avatar van pjh1967
Derde MuMeLustrumfeest - zondag 10 maart 2019 14:00 - tot in de avond, Café Olivier, Utrecht
Ik ben zeker van plan te komen op zondag 10 maart:

- Arrie
- Gretz
- west
- Casartelli
- Teunnis
- DjFrankie
- Chevy
- Stephan73
- blur8
- 123poetertjes
- remcodulac
- Graf
- titan
- maanvaarder
- Scientist
- Koenr
- Jazper
~ Slowgaze
- stoepkrijt
- pjh1967

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
Stephan stoepkrijt ontbreekt

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
Kan er trouwens niemand een popkwisje maken ?

avatar van pjh1967
DjFrankie schreef:
Stephan stoepkrijt ontbreekt

Aangepast!

avatar van Slowgaze
Geef even een seintje wanneer de definitieve lijst online staat. Dan kan deze neuroot de namen op alfabet sorteren.

avatar van GrafGantz
Slowgaze schreef:
Geef even een seintje wanneer de definitieve lijst online staat. Dan kan deze neuroot de namen op alfabet sorteren.


Ga je ook nog naamkaartjes maken voor iedereen?

avatar van The Scientist
Niet vergeten na de meeting collectief het MuMe-Maatjes topic te updaten allemaal

avatar van Slowgaze
GrafGantz schreef:
Ga je ook nog naamkaartjes maken voor iedereen?

Vlak vóór de Nijmegenmeeting jaren geleden, die waar jij ook bij was, grapte iemand dat je een a4'tje mee moest nemen met je naam en je album-top 10. Ter plaatse bleek ik de enige te zijn geweest die daar serieus op in was gegaan. Maar dat terzijde.

avatar van The Scientist
Was het SQ nniet die ze ooit zelf allemaal had uitgeprint?

avatar van GrafGantz
The Scientist schreef:
Was het SQ nniet die ze ooit zelf allemaal had uitgeprint?


Dat is correct. Volgens mij was dat voor de 1e lustrum-meeting in Breda.

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
The Scientist schreef:
Niet vergeten na de meeting collectief het MuMe-Maatjes topic te updaten allemaal


Gaan we doen

avatar van Slowgaze
pjh1967 schreef:
Derde MuMeLustrumfeest - zondag 10 maart 2019 14:00 - tot in de avond, Café Olivier, Utrecht
Ik ben zeker van plan te komen op zondag 10 maart:

[...]
- pjh1967

Pogo!

avatar van chevy93
Slowgaze schreef:
Geef even een seintje wanneer de definitieve lijst online staat. Dan kan deze neuroot de namen op alfabet sorteren.
Dus je stoort je aan de niet-alfabetische volgorde, maar bent wel oké met dat jij de enige bent met een tilde i.p.v. een streepje voor de naam? I call bullshit.

avatar van chevy93
The Scientist schreef:
Niet vergeten na de meeting collectief het MuMe-Maatjes topic te updaten allemaal
For better or for worse...

avatar van chevy93
DjFrankie schreef:
Kan er trouwens niemand een popkwisje maken ?
Volgens mij is Gretz nu aan de beurt.

Het lijkt mij overigens best leuk om een (korte) quiz te maken. Als mensen daarvoor in zijn, zal ik even wat in elkaar zetten.

edit: Even een korte MusicMeter-quiz gemaakt.

avatar van Slowgaze
chevy93 schreef:
je stoort je aan de niet-alfabetische volgorde, maar bent wel oké met dat jij de enige bent met een tilde i.p.v. een streepje voor de naam? I call bullshit.

Dit gaat een gezellige zondagmiddag worden zo.

avatar van pjh1967

Kunnen we verzoekjes aanvragen in de kroeg?

avatar van Gretz
chevy93 schreef:

edit: Even een korte MusicMeter-quiz gemaakt.

Tof! Een quiz op papier neem ik aan? (Denk niet dar we zondag onze eigen muziek mogen bepalen)

Gast
geplaatst: vandaag om 10:00 uur

geplaatst: vandaag om 10:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.